Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
-13 mallinen saksalainen farkkubensaturboautomaattinelari, vähän ajettu ja paljon huollettu. ...
No, kyllä tuollaisella luulisi olevan vähintään kohtuullisesti kysyntää...ja sijainti ilmeisesti pääkaupunkiseudulla, joten luulisi Autovexin kautta olevan paljon tarjousprosessiin potentiaalisia autoliikkeitä.

Jos varsinainen kysymys kuului, että onko jotain vinkkejä auton myyntiin, niin ehkä tuosta yllä mainitsemastani Autovex-kokemuksesta voisi oppia vaikka sen, että vaikka mahdolliset saadut tarjoukset eivät kovin hyviä olisikaan, niin kun prosessin lopussa on mahdollista käydä hintaneuvotteluja parhaimman tarjouksen tehneen liikkeen kanssa, niin hinta saattaa nousta vielä paljonkin - ainakin jos alkuperäiset tarjoukset ovat olleet härskejä. Eli kannattaa yrittää neuvotella hintaa ylös.

Aloin nyt muistelemaan, että milloin itse olen viimeksi antanut auton vaihdossa autoliikkeeseen tai myynyt autoliikkeelle, niin siitä taitaa olla kolmisenkymmentä vuotta. Sen jälkeen olen aina myynyt autoni suoralla kaupalla yksityishenkilöille. Muutama auto on tuossa ajassa tullut myytyä. Myyntiajoissa on ollut "pientä" vaihtelua. Parhaimmillaan auto on mennyt kaupaksi ennen kuin olen ehtinyt ilmoitusta laittaa - pahimmillaan olen myynyt autoa kolme vuotta.