K-raudasta tukkisakset.
K-raudasta tukkisakset.
Rega Planar3
^Täällä oli Hifi tms ketjukin *vink*
Taitraa viimeisin olla uus vanha puhelin OnePlus 8 Pro, saa nähdä kuinka kestää menossa mukana.
Kuusentaimia, 6000 kpl.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Garmin edge 530:n viime lauantaina tilasin. Toimitus päivä on jo siirtynyt perjantailta keskiviikolle ja ilmeisesti jotain häikkää on toimituksen kanssa. Saa nähdä koska tulee ja paljonko ehtii nähdä maailmaa
Vaikka löysin ihan omilta jäljiltä ajolasini niin tympäännyin kunnei noista enää kunnolla läpi näe niin uudet Aken Optìikasta.
Pari ihan kivaa paitaa Kesportin aleteltasta.
I väntan på ännu dåligare tidet
Fordin hommasin nissanin tilalle.
Minä melkein tympäännyin normilaseihin kun ei melkein enää nähnyt läpi mutta viimeinen niitti oli kun katkesivat linssien välistä niin pysyivät enää ilmastointiteipillä kasassa, tosin nyt
tuli ens alkuun halvimmat kun ei osannut päättää kehystä ja jotain piti saada varmuuden vuoksi
Mazdan vasemmanpuoleisen ajovalon se päälys jostain syystä meni himmeeksi ( veikkaan ilotulitusrakettia, kun konepellinkin päällä on "jotain" ja aiemmin pikkumazdan lämmitysjohdon osa suli juurikin ilotulitteen takia...) ja nyt vihdoista viimein vaihdettiin merkkiliikkeessä ( yritetty aiemmin kiillottaa muussa autokorjaamolla tuloksetta...) ja nyt on kiiltävä päälynen, 650e.<
Pelkäsin että yli tuhannen...
Nämäpä eivät tuottaneet tulosta. Tilasin siis kaverin kautta joka tuolla saksanmaalla bessewisseröi pysyvästi. Olivat jo menneet eikä omistussuhteetkaan kerennyt vaihtaa statustaan joten nouhätä. Helevetin halvat olis kyllä olleet. Pistin sitten kampea tilaukseen räveliin.
taas.
Kasan kulutusosia (jarrulevyä, kasettia etc.) ja Rexin kuumavahaa.
Toiset jarruttelee, jotkut menee eteenpäin
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
Pieni (2 L) haudutuspata.
Uuden kypärän (metsänvihreä Limar Berg-em), kun sattui pieni halvennus vastaan prisman hyllyssä.
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Mansikoita.
Setti gp5000 ja revoloopit. Pääsee nuista mukana tulleista ankkureista eroon.
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
Leattin Airflex Pro polvisuojat.
Niin ja myös nenäkarvatrimmerin, sekä pullon Dry Vodkaa trimmerin hankinnan sulatteluun.
Vannejarrumaantiepyörään pienen satsin runkokohtaisia varaosia ja pari lätsää. Ihan kaiken varalta, kun saattavat kuulemma jättää mallistosta pois. 80e tällä hetkellä turhasta, mutta ehkä noi 10+ v. päästä voi säästää pari kirosanaa.
Heräteostoksia alennusmyynnistä.
![]()
Met vinci mips. Saapa nähä että miten pelaa hikoilun osalta.
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
Klotzin benolia, nitrometaania ja metanolia
www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8
Oppo PM-1 kuulokkeet.
2 pakettia särkylääkettä.
Tipahdin tikkailta lahjakkaasti.
I väntan på ännu dåligare tidet
Kirjanmerkit