Alkujaan tämän lähetti
paaton
Se nappula hidastaa oikeassa maailmassa vielä rumpua enemmän.
Eikä tuollainen extralight oikeasti ole ainakaan itselleni vaihtoehto. Oikeat kuskit eivät näytä käyttävän edes Terra Speedejä, vaikka mun kokemuksella ne kestää mitä vaan.
Mä olenkin sen verran vanha, pehmeä ja mukavuudenhaluinen, että mun ei (onneksi) tarvi miettiä, mitä oikeat kuskit käyttää 
Strava-datan perusteella mua ne nappulat ei kuitenkaan erityisemmin hidasta, monessa paikkaa ennemmin päin vastoin. Vähän riipuu myös siitä, että haluanko sellaiset renkaat, joilla olen nopea 35 km/h vauhdissa asfaltilla vai 25 km/h vauhdissa sepelimurskeella. Jollain loppukevään kirkkonummilenkillä ajoin Hurricaneilla vahingossa itseni Meiko 1 -segmentin all time 8:ksi, joten ainakin niillä pätkillä joilla mun mielestä on kiva olla nopea, nappulat on todistettavasti itselleni nopeimmat.
Tykkään kyllä enemmän standard-Herseistä kuin EL:stä, vaikka jonkinnäköisen nopeuseron niitten välillä saattaa oikeastikin huomata. EL:t on turhan paperia ainakin noihin nappularenkaisiin ja standardien ajotuntuma on musta kivempi varsinkin matalilla paineilla.
Mutta olennaisinta tietty on, että kukin ajaa just niillä renkailla, jotka itsestä tuntuu hyviltä. Muullahan ei loppujen lopuksi ole väliä.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit