Olisiko kuvauspaikka aika lähellä tätä, mutta toiseen suuntaan eli Montellinmajalle?
Olisko tuossa Montellinmaja Pikkuvaaralta päin?
EDIT: koira nopeampi
Rasti 883 about tuossa.
Uusi:
![]()
navajokoira muokkasi tätä : 03.05.2023 at 10.54 Syy: nothing to see here, move along
Olisko Mynämäellä? Laajoen silta.
Juh. .
Uudeksi sitten vaikka tuollainen
![]()
Jonkun vastuuttoman retkeilijän metsään jättämä voirasia.
Uusi:
![]()
Bomarsundin linnoituksen näitä "etätyöpisteitä", olis varmaankin Notvikstornet. Rasti 886.
Laitetaanpa uudeksikin historiakohde
![]()
Olisiko Putimenlahden pato Hamarijärvellä Salossa? Googlaamalla "säännöstelypato" löytyi ELY-keskuksen selvitys jossa oli kuva kyseisestä paikasta.
navajokoira muokkasi tätä : 08.05.2023 at 14.03 Syy: korjattu karttalinkki
Kyllä vaan, Teijon kansallispuistossa (karttalinkkisi on tosin viallinen; ylim. tauhkaa alussa)
Linkki korjattu. Rastikartalla näköjään olikin tuossa jo pari täppääTästä uutta:
![]()
^Näytti tutlta, luulin kävelleeni siitä vähän eri paikassa![]()
Näyttäisi olevan Tornion Laivakankaan ravirata kutakuinkin tässä. Rasti 888.
Kohta on taas kesä.
![]()
Veikkaisin että vanha rasti on suunnilleen tämä
Eli Sondbyn uimaranta 2. Niin varma en kuitenkaan ole että pistäsin suoraan uutta.
Kreisiä jos tuon tunnistaa! Itse en viitsinyt alkaa edes yrittää miettiä tuota![]()
Onko ihan tekemätön ja käymätön paikka? Suositun fillarointireitin varrella alle 50km Helsingistä.
Salmin ulkoilualue
Vähän eri suunnalla ollaan
Taitavat olla meressä kasvaneet nuo hauet.
Laiturikuvaa ja karttaa vertaamalla paikka on tässä.
Eikä ole käymätön paikka, kaksi kertaa käynyt vuosia sitten, ekalla kerralla tulin suksilla hankikannolla järven yli toisen puolen uimarannan kohdalta jäälle ja jatkoin peltoja pitkin Maarinjärvelle ja toisella kertaa läskillä sama reitti myös hankikannolla.
Rusutjärven tuolla laiturilla on ollut penkki ja jotain valkoista möhnää kun mä olen käynyt. Mutta vastarannan maisema näyttää kyllä sen verran samalta, että nyt on pakko ihmetellä miksen edes vilkaissut omia kuviani…
Ei kyllä mitään muistikuvaa mistään katoksesta. Pukukopit olisin ehkä tunnistanut.
Kirjanmerkit