Voisi tehdä kombo todennäköisyyksiä, esim. entinen Audi, nyk BMW kuski voi olla aika kova. Volvo - Toyota ei kovin pahalta kuulosta.
Voisi tehdä kombo todennäköisyyksiä, esim. entinen Audi, nyk BMW kuski voi olla aika kova. Volvo - Toyota ei kovin pahalta kuulosta.
Se, että lomalla ollessain tulee rakkoja kämmeniin. Työelämässä ollessain ei koskaan. Tai no joskus pentuna ojankaivuussa tahi heinäpellolla.
 Veteraani
					
					
						Veteraani
					
					
                                        
					
					
						Se että romua kertyy kaikkiin paikkoihin, joihin autolla pääsee vähän sivummalle.
 Jäsen
					
					
						Jäsen
					
					
                                        
					
					
						Mulla ollu sitikan cx, pääsen varmasti suoraan taivaaseen
Grävelöinti on pölyistä hommaa. Ja jos on pölykeli, niin Espoon Rantaraitti on helvetinmoinen pujottelurata.
Taisi joutua nuo kalalokin poikaset merilokkien suihin. Luonto on julma. Parempi kuitenkin tuo kohtalo kuin jäädä auton litistämäksi, niinkuin tuon pariskunnan viimevuotisille kävi.
Päätin vaihtaa pariston sykevyöhön ennen lenkille lähtöä. Tottakai garminin lähettimestä korkkasi kaksi ruuvia. No, mulla piti olla toinen garminin vyö. Varmaan onkin, mutta hukassa. No mutta mullahan on Polarin uber-kehuttu vyö. Kyllä on. Ja paristo hukassa, kun siihen ei käy sama kuin karmeeseen.
Ei mitään, mitä ei maalarinteipillä saa kuntoon. En löytänyt jesaria tähän hätään.
kuolemisen kalleus, halvin kuoppajuhla maksaa pari tonnia. Pelkästään arkku maksaa 950..
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
^Arkun voi tehdä myös itse. Toki sen materiaaleihin liittyy sääntöjä, mutta kyllä sen itse voi tehdä. Jos on polttohautaus, tuhkat voi sirotella eikä niitä ole pakko haudata "kirjon multiin".
Ihmisten suunnaton tyhmyys tai kusipäisyys... metsäpalot, fillarikaistoja väärään suuntaan ajelu...
^Mun mielestä noi stadin yks suuntaset ei vaan toimi. Liikennemäärät ei ole sillä tasolla että olis tarpeen.Jätkäsaaressa ja Kulosaaressa pelaa. Yksi asia miksi tykkään olla ex-stadilainen. Ja huh noi remontit joka paikassa mihinkään ei tahdo päästä suoraan. Eipä tässä muuta.... paitsi että samaan voisi ottaa ylipäätään täysin epäonnistuneen fillarireittien suunnittelun Helsingissä. Ne on yleensä fiaskoja mitä pitää jälkikäteen korjata, ihan vaan ekana se baanan alkuperäinen pää. Kukaan ei liikennesuunnittelussa tunnu ajattelevan miten siellä pyörällä mennään. Jos Salermolla on mitään osaa ja arpaa lieneekö enää virassakaan, niin ei entinen kilpapyöräilijä taida olla paras vaihtoehto.
Paatti oli poksahtanut jo aikoja sitten.
Paarmat on nälkäisiä otuksia.
Nykypyöräilijän tarve paskoa reitit.
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Aina kun hallitus ilmoittaa että jostakin leikataan niin hetimmiten ilmaantuu Hesariin joku ns. Asiantuntija kertomaan että miksi juuri siitä ei saa leikata.
Jos ei mitään järjellistä syytä keksitä leikkauksen vastustamiselle niin aina voi sanoa taikasanan mainehaitta.
Aika hyvin Saksakin on kuitenkin pärjännyt vaikka natsimenneisyys lienee the mainehaitta.
Erilainen mielipide ei ole provosointia.
^samaa pohdin itse. Enemmän siinä tutkimus”laitoksessa” on ruokittu konsultteja. 9M€ vuosibujetti ei ole ihan pieni.
Rikkaiden ongelmat. Saa erossa miljoonan, mutta eihän se nyt riitä yhtään mihinkään. Tosin ei riitäkään, jos burn-rate on ollut 320 k€ vuodessa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009754416.html
Idiotismi, toimit mutta et ajattele tekojasi. Ja toimit koska sinun halutaan tekevän niin koska sinä itse et osaa ajatella mikä on sinulle parasta aikaa huvitella ja nauttia matkasta kohti kuolemaa ettei se tuntuisi liian ankealta, siis tämä elämä.
skeptinen realisti
Aamuisella lähikauppakävelylenkilläni näkemäni tilanne, jossa lähiön pääkadulta vasemmalle sivukadulle kääntyvän auton ajolinja vie suoraan päin liikenteenjakajana toimivaa suojatien keskikoroketta niin että kuljettaja välttää viime tinkaan tehdyllä korjausliikkeellä liikennemerkkiin törmäämisen.
Ei yllättänyt siksi että tänä kesänä satuin paikalle vain hetki törmäyksen jälkeen ja aiemmin keväällä ihmettelin nurin ajettua liikennemerkkiä.
Minulla ei ole teoriaa siitä mikä liikenteenjakajassa vetää puoleensa. Molemmissa näkemissäni tapauksissa kyseessä on ollut uudempi sähköauto tai hybridi, mutten oikein usko sillä olleen merkitystä. On ikään kuin liikenteenjakajan olemassaolo tulisi kuljettajalle yllätyksenä. (Pääkadun muissa risteyksissä sivukaduilla ei ole liikennejakajaa, tämä on ainoa, mutta sillä lienee vieläkin vähemmän merkitystä...)
Ääliötkin on päästetty gravelmapiin piirtämään hiekkateitä. Eikö ne tajua, että kun tie on päällystetty asvaltilla kyseessä ei ole hiekkatie?
Ammattikuski asialla, HS: nosturiauto törmäsi siltaan Espoon Kauklahdessa
Aikamoinen sotku.
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						
Kirjanmerkit