Oma "keeperini" kevään viimeisillä lumihangilla.
![]()
Oma "keeperini" kevään viimeisillä lumihangilla.
![]()
Tänään 10min ennen auringon nousua. Täällä kanssa Win Wing ollu parisen viikkoa käytössä, yllättävän hyvä. Oli jo Espoonkin puolella putsattu sepeleitä.
Poseerataan nyt maantiekauden avautumisen kunniaksi. On se sileä & soraton asfaltti vaan mahtava juttu!
![]()
Sbafu muokkasi tätä : 10.04.2023 at 21.06
Renkaanvaihto- ja pesupäivä. Kilometrit olleet vähissä, mutta näprääminen maistuu
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Testaa Wicked Williä takana...olihan pitoa.
Sent from my 2201123G using Tapatalk
![]()
Kun ei tällä budjetilta päästy tavoitepainohin ja nuo enven kiekot on tuollaiset rullaavat mainokset, niin mainostetaan sitten kunnolla ja otetaan tarroista vähän lisäpainoa. Laitoin läpinäkyvän ppf-kalvon suojaamaan emäputkea laukun hankaamiselta ja sitten oli samassa laatikoosa noita tarroja ja siitä se ajatus sitten lähtiAika karmiva, mutta ehkä pieni retrohönkäys ajasta, kun pyörät oli vielä täynnä erilaisia logoja. Olkoon noin seuraavaan päivityskierrokseen(kevyemmät kammet/satulatolppa/pakka/jarrut).
![]()
heh, ihan hauskan näköinen tarrakokoelma![]()
^^ En muuttaisi mitään. Kaipaa vaan kilsoja, pölyä ja arpia.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Mutta tuohan ON hieno!
Noista tarroista tulee mieleen vahvasti italialainen Cinelli.En tiedä miksi. Kai sen jotkut tankonauhat tai jotain...
Cinellistä puheen ollen. Pressure runkoa joskus halusin mutta työkaverin fillari ei oikein aiheuttanut omistamisen halua.
^Juu, Cinelli Zydeco, yhtä kirjava!
No mä laitan vähemmän kirjavaa tylsää mustaa. Uusi kuva, vanha pyörä. Värin lisäksi muuta tylsää tossa ei sitten olekaan. Tallin hauskin pyörä vuodesta (2011) toiseen. Bonuksena se, että keski-ikäistyvälle kropalle helpoilla metsäpoluilla ton kanssa vääntäminen on ihan parasta koko kropan treeniä. Jokunen pitempikin gg-lenkki tulee joka vuosi tolla ajettua. Vaikka mulla on kaksi muutakin cx/gg-pyörää, Gunnarin mittariin kertyy edelleen 1000-2000 km joka vuosi. Osa kilsoista on kyllä työmatka-ajoa.
#sscx liekki palaa vahvana edelleen. Viime HelCX-kausi oli eka, jolloin en ajanut CrossHairsilla yhtään osakilpailua. Siihen asti se on ollut mukana Rhubarbin vuonna 2012 järkkäämistä varjo-SM-kisoista eteenpäin joka vuonna (tuolloin tosin vielä vahvasti vaihteellisena), joten sen lisäksi, että se on erottamaton osa mun henkilökohtaista pyöräilyhistoriaa, on se myös pala suomalaisen CX-genren kehittymisen historiaa. Vastaus ikuisuuskysymykseen siitä, että voiko pyörällä olla sielu, on että kyllä voiAjoittain on vähän ikävä niitä alkuaikojen UG-kisoja. Taitaa olla selkeä ikääntymisen merkki myös tää vanhojen hyvien aikojen muistelu…
Kuvassa myös luomu jalkautumiseste meidän ”takapihan” eli Patterimäen krossitreenipoluilta.
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Klassiset Castellin kirjavat "salmiakki" ajotakit/paidat sopisi mainiosti tai sitten aikansa pastellisävyiset kirjavat tiimipaidat. Tavallaan hieman nykyään tuntee vaivaantuneeksi mitä silloin laittoi päälle.
Siirtyy vanha sotaratsu joko makkaratehtaalle tai hevosmarkkinoille ja liisari saa hoitaa seuraavien vuosien ajot.
Tekisi mieli laittaa oikeat cännärin tarrat vinoputkeen, toi nykyinen nimitarra lähinnä säälittävä.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Lähdin synttärilenkille tänään. Synttärilenkillä sain tietää tämmöisestä mahdollisuudesta. Synttärilenkin jälkeen käytin mahdollisuuden ja huomenna haen syntymäpäivälahjaksi uuden maantiepyörän itselleni.
![]()
Nyt en oikein ymmärtänyt. Onko tämä se uusi (synttärilahjapyörä) vai vanha pyörä jolla vielä kerran ajoit vai joku ihan muu pyörä?
Tämä on minulle uusi pyörä, mutta vähän käytettynä tuli viime viikolla vaihdossa kalasataman kauppaan. Eilen olin kauppiaan kanssa lenkillä ja hän kertoi, että oli tullut tuollainen vaihtari heille. Hyvin sopuhintainen paketti spekseihin nähden, joten en voinut vastustaa kiusausta.
Hieno homma. Nopean näköinen.
PXL_20230508_120048428~2 by richard räystäs, on Flickr
Sielua Japanin keirin radoilta.
Fucked up and ready to die.
Monessa kuosissa esiintynyt työmatkaratsu jatkaa toistaiseksi elämäänsä wannabe-gravel grinderina.
![]()
Hieno! Ja stonga erityisesti.
Pientä viritystä kääritty, tällä pärjää..
![]()
Talven aikana tähän(kin) tuli sähkövaihteet. Lisäksi uudet tupit ja hissitolppa. Rokkaria ja foxia sekasin, tiedän, tyylimoka.
![]()
8 päivää kestänyt influenssa tylsistyttää. Pyörät 2/4 kuvassa.
Jii-Pee muokkasi tätä : 17.05.2023 at 14.15 Syy: Forum photo sharing skills 0
Terreno Dry:t vaihtui G-One RS:iin ja kulku keveni, korostuu varsinkin sileämmällä/kovemmalla alustalla.
Kirjanmerkit