FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 95 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 85 93 94 95 96 97 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #2821
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    ... ja resolute siihen väliin.
    Noin juuri ajattelin, kiitos.

    Nappulat oli tosi jees tänään kun monin paikoin latureitit oli vielä jääsohjoa. Pian slicksimpää alle.

  2. #2822
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Noin juuri ajattelin, kiitos.

    Nappulat oli tosi jees tänään kun monin paikoin latureitit oli vielä jääsohjoa. Pian slicksimpää alle.
    Alkaako oikeasti olla jo esim petikko-serena ajettavassa kunnossa?

  3. #2823
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324

    Paksut GG renkaat

    Eilen en viitsinyt mennä Serenaan saakka kun ladulla välillä oli pätkiä lumi/jäätikköä. Oli Petikosta Keimolaan välilläkin lumikenttiä mutta WTB:n 45mm Riddlerit toimi hyvin.

  4. #2824
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Soiski Katso viesti
    On tää vaikeeta päättää. Suurin osa omasta ajosta hyväkuntoisilla pk-seudun ulkolureiteillä (hki & espoo kepu, Nuuksio) sekä hyväkuntoisilla hiekkateillä niin mietin että onko tähän käyttöön ainoa järkevä vaihtoehto jotkut slicksit, esim. Strada Biancat?

    E: Siis kesän kuiville keleille. Nyt mennää Steilacoomeilla.
    Rouvan suunnistuskisoista Sauvosta Kemiön, Teijon ja Fiskarsin kautta Mustioon polkiessa tänään pohdiskelin itsekseni tätä; onko täällä tuollaisia hyväkuntoisia hiekkateitä jossain? Siis muita kuin PK-seudun kivituhkaulkoiluteitä?

    Tänään siis 125 km Varsinais-Suomi- ja Länsi-Uusimaa-gravelia. Muutamaa lyhyttä asfalttipätkää lukuunottamatta ei ollut yhtään sellaista tienpätkää, jossa olisin ajanut slikseillä mieluummin ja hetkeäkään ei ollut sellainen olo, että Hurricane Ridgetkään olisi olleet jotenkin liikaa. Ennemmin päin vastoin, niittenkin kanssa tuntui, että sai alamäkimutkiin jarrutella turhan paljon, jotta pysyi tiellä. Ja jyrkimmissä ylämäissä putkelta polkiessa tahtoi vetopito loppua. Nykyään tuntuu, että se 0-20 mm murske on perustavaraa niiden ”hyväkuntoisten” hiekka-autoteidenkin kunnossapidossa. Karkeata irtosoraa on paljon. Aikamoista rytyyttämistä tuo pääasiassa on autoteilläkin. Jos wattien säästäminen kiinnostaa, niin mahdollisimman hyvä tärinänvaimennus on pop ainakin jäykän kuitukeulan kanssa.

    Teijossa oli tuttu reitti laitettu sulki ja jouduin koukkaamaan Matildajärven rannan vaellusreitin kautta. Pahimmat juurakot ja rappuset joutui tunkkaamaan. Tiet oli täysin kuivia lukuunottamatta paria varjopaikoissa lumista metsätiepätkää. Yhdessä ylämäessä oli niin paljon pehmeää mutaa, että piti tunkata metsän kautta ja Fiskars-Mustio välillä oli paikoitellen autotiellä sellaista imuttavaa kelirikkosavea, joka syö vauhdin. Hyvä päivä oli.

    Mutta on ne Hurricane Ridgen nappulat aika järeät. Luultavavasti järeimmät kaikista Hersen renkaista. Manastashia näyttäisi saavan jo Euroopasta. Taidan laittaa tilaten. Tämänpäiväisen perusteella lisäilmatilastakaan ei ehkä ole haittaa, vaikka painoa vähän tuleekin lisää.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  5. #2825
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    ^Noin sivumennen sanoen taas noista Stravan korkeustiedoista, Matildan jälkeen käydään mukamas 150 metriä merenpinnan yläpuolella, vaikka oikeasti hädin tuskin 60 m

  6. #2826
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Edelleen sivumennen sanoen luulen, että mun Polar aiheuttaa noi älyvapaat korkeudet, ei välttämättä Strava. Nuorempi tytär oli pari vuotta Polarilla tekemässä kv-sponsorihommia työkseen ja toi mun GritX on niitä peruja joku protoversio.

    Jos lataan Garminista saman ajon Stravaan on nousumetrejä noin kolme kertaa vähemmän. En vaan tykkää Garminin sykevyöstä juostessa ja olen jotenkin muutenkin tällä hetkellä jumissa Polarin ekosysteemissä, joten siksi trackaan sillä vanhalla Polarilla. Ollaan muuten oltu noin vuoden verran Suunnon tuotekehitysambassadöörejä vaimon kanssa, mutta eipä siitä sen enempää nyt
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  7. #2827
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Garmin sekoilee kanssa, jos pysähtelee lenkillä. Vesisade taitaa kanssa vaikutta.

  8. #2828
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    Mitä toi käyrä näyttää stenulla Flowssa? Mulla nimenomaan Strava lisää aina 15-20% nousumetrejä lenkkiin. Sitten jos klikkaan sitä "korjaa korkeustiedot" tjsp. niitä tulee vielä enemmän.

    Mut joo, offtopic. Tästä on puhuttu toisaalla. Renkaat on hyvä olla.

  9. #2829
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Flow sanoo noin 3000 verttiä eli pari sataa vähemmän kuin Strava ja siis reilusti liikaa sekin. Se muka 160 m mäki Matildan parkkiksen kohdalla on myös Flowssa. Se on juuri siinä kohtaa, missä reitti oli laitettu poikki ja pyörin hetken ympyrää, kun mietin, että palaanko takaisinpäin vai jatkanko vaellusreitin kautta. Kun klikkasi Stravan korkeuskorjainnappulaa, korkeusero muuttui n. 1600 metriin, mikä on varmasti lähempänä totuutta.

    Polarin mukaan ylämäkeä reitillä oli 44 km ja alamäkeä 36 km. Mäkiä yhteensä 97 kpl ja matkallisesti n. 2/3 reitistä. Noista luvuista näkee aika hyvin Länsi-Uusimaa-GG:n profiilin: pientä töppyrää mennään ylös ja alas koko ajan, joten sillä miten renkaat toimii mäissä, on toisaan merkitystä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  10. #2830
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    70
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Rouvan suunnistuskisoista Sauvosta Kemiön, Teijon ja Fiskarsin kautta Mustioon polkiessa tänään pohdiskelin itsekseni tätä; onko täällä tuollaisia hyväkuntoisia hiekkateitä jossain? Siis muita kuin PK-seudun kivituhkaulkoiluteitä?
    Noh, omat lenkit on joko R2000 ja Espoon kepu yhdistelmiä tai jos oikein kunnon hiekkateitä niin sitten Sipoon suuntaan. Siellä ainakin pari viime vuotta soratiet on tupannut olemaan sellasta kovaksi pakkautunutta. Ei toki kaikki. Läntisellä Uudellamaalla ei kauheasti ole kilometrejä tullut.

  11. #2831
    K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Rouvan suunnistuskisoista Sauvosta Kemiön, Teijon ja Fiskarsin kautta Mustioon polkiessa tänään pohdiskelin itsekseni tätä; onko täällä tuollaisia hyväkuntoisia hiekkateitä jossain? Siis muita kuin PK-seudun kivituhkaulkoiluteitä?

    ...
    Onhan niitä, mutta omien havaintojeni perusteella paikka vaihtuu. Mutta millainen on hyväkuntoinen soratie: kovaksi pakkautunut savipintainen, ohuelti hienomman aineksen peittämä vai sellainen jonka reunoilla ja keskellä on löysempää soraa?

    Omaan makuuni paras on sellainen, jossa renkaat ovat luukuttaessa jatkuvasti vähän luistossa, mutta paksumpaa kerrosta löysää ei ole.

    edit: kas, luinkin veltosi. Kyse olikin varmaan pääkaupunkiseudusta. Mutta noin yleensä olen kannalla, että soratie on dynaaminen elementti.

  12. #2832
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.297
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Gravel H:t hengittämässä pari päivää partsilla ennen alle laittamista.

    Mielenkiintoista nähdä mikä ero on Rocket Roneihin, koko on setämiespyöräilyyn sopiva 27,5/50mm.

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
    Itselleni vastaten, pari minuuttia nopeammat 11km työmatkalla. Ihan ei vertailukelpoista tullut kun viikon takainen noidan nuoli vielä vaikuttaa vauhtiin...
    Ihan ok renkaat.

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

  13. #2833
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Soiski Katso viesti
    Noh, omat lenkit on joko R2000 ja Espoon kepu yhdistelmiä tai jos oikein kunnon hiekkateitä niin sitten Sipoon suuntaan. Siellä ainakin pari viime vuotta soratiet on tupannut olemaan sellasta kovaksi pakkautunutta. Ei toki kaikki. Läntisellä Uudellamaalla ei kauheasti ole kilometrejä tullut.
    Knutersintie on tosiaan välillä ollut hyvällä pinnalla ja siinä ei ole mutkiakaan. Länsitiellä on yleensä jo sen verran irtosoraa ja mutkia, että minä en tykännyt ajaa Strada Biancoilla silloin, kun sellaiset omistin. R2000:lla on kyllä sellaisia ylämäkiä, että niissä slikseillä vetopito loppuu, enkä muutenkaan keksi, että miksi sliksi olisi siellä nappularengasta parempi, mutta makuasioita kai nämäkin on.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viesti
    Mutta millainen on hyväkuntoinen soratie: kovaksi pakkautunut savipintainen, ohuelti hienomman aineksen peittämä vai sellainen jonka reunoilla ja keskellä on löysempää soraa?

    Omaan makuuni paras on sellainen, jossa renkaat ovat luukuttaessa jatkuvasti vähän luistossa, mutta paksumpaa kerrosta löysää ei ole.
    Hyväkuntoinen on varmaan aika yksiselitteinen käsite, mutta se, että mikä on kenenkin mielestä parasta gravelia, onkin sitten ihan oma juttunsa. Musta nopeat mutta keskittymistä vaativat double trackit on gravelin herkkua ja nopeat single trackit niitten suola. Mitä leveämpi tie, sitä tylsempää ja sitä enemmän autoja, mutta ne leveätkin on välttämättömiä, jotta saa herkkupätkät yhdistettyä toisiinsa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  14. #2834
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Ei se täyssliksi oikein millään soratiellä kiva ole, vaikka olisikin nopeampi. Aina saa vähän jännittää tosi loivissakin mutkissa.

  15. #2835
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Olennaisesti nopeampi sliksi olisi varmaan vaan pehmeässä, upottavassa hiekassa. Siellä nappulat jarruttaa kaikkein eniten, jos cx-ammattilaisia on uskominen.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  16. #2836
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Olennaisesti nopeampi sliksi olisi varmaan vaan pehmeässä, upottavassa hiekassa. Siellä nappulat jarruttaa kaikkein eniten, jos cx-ammattilaisia on uskominen.
    Tarkoitin lähinnä ajettavuutta sellaisissa kevyellä irtosoralla olevissa mutkissa. Noissa sliksi vaan leijuu siinä pinnassa ja ei uskalla kallistaa tasan yhtään. Tuokin on varmaan vain fiilis ja osaamattomuutta.

    Kovemmalla alustalla ja kovemmassa vauhdissa nappulla jarruttaa kyllä menoa julmasti. Varmaan paljon enemmän, mitä eroa tulee näistä rullatesteistä hitaiden ja nopeiden renkaiden välillä. Mikään muu ei oikein selitä, miksi esimerkiksi unboundeja ajellaan niillä maxxisen sikajarruilla refusen slikseillä.

  17. #2837
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    70
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Knutersintie on tosiaan välillä ollut hyvällä pinnalla ja siinä ei ole mutkiakaan. Länsitiellä on yleensä jo sen verran irtosoraa ja mutkia, että minä en tykännyt ajaa Strada Biancoilla silloin, kun sellaiset omistin. R2000:lla on kyllä sellaisia ylämäkiä, että niissä slikseillä vetopito loppuu, enkä muutenkaan keksi, että miksi sliksi olisi siellä nappularengasta parempi, mutta makuasioita kai nämäkin on.
    Ihan oikeassa olet, lisäksi ite oikaisen yleensä Mosabackantietä, joka on Länsitietä huomattavasti irtosoraisempi. Aloittelin lajia 650b renkailla ja WTB:n Horizoneissa loppui kyllä useammassa tiukemmassa mäessä pito. Taidan hylätä idean slickseistä

  18. #2838
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Soiski Katso viesti
    Ihan oikeassa olet, lisäksi ite oikaisen yleensä Mosabackantietä, joka on Länsitietä huomattavasti irtosoraisempi. Aloittelin lajia 650b renkailla ja WTB:n Horizoneissa loppui kyllä useammassa tiukemmassa mäessä pito. Taidan hylätä idean slickseistä
    On jo offtopic, mutta idästä länteen ajaeassa on ainakin ajoneuvoilla ajo kielletty-liikennemerkki. En ole lähtenyt uhmaamaan, kun ei kiinnosta tapella vihaisten alkuasukkaiden kanssa. Onko tuon merkin määräyksen rikkomisesta seurannut koskaa mitään vakvaa, esim pahaa silmää tai ruotsin- tai suomenkielistä huutelua?

  19. #2839
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    70
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gambinamiäs Katso viesti
    On jo offtopic, mutta idästä länteen ajaeassa on ainakin ajoneuvoilla ajo kielletty-liikennemerkki. En ole lähtenyt uhmaamaan, kun ei kiinnosta tapella vihaisten alkuasukkaiden kanssa. Onko tuon merkin määräyksen rikkomisesta seurannut koskaa mitään vakvaa, esim pahaa silmää tai ruotsin- tai suomenkielistä huutelua?
    Siinä puomin kohdalla vai? Ite ajan yleensä toiseen suuntaan, muistaakseni siinä Vanhan Porvoontien risteyksessä on vaan moottoriajoneuvolla ajo kielletty merkki. Mutta ei oo tullu mitään huutelua.

  20. #2840
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tarkoitin lähinnä ajettavuutta sellaisissa kevyellä irtosoralla olevissa mutkissa. Noissa sliksi vaan leijuu siinä pinnassa ja ei uskalla kallistaa tasan yhtään. Tuokin on varmaan vain fiilis ja osaamattomuutta.

    Kovemmalla alustalla ja kovemmassa vauhdissa nappulla jarruttaa kyllä menoa julmasti. Varmaan paljon enemmän, mitä eroa tulee näistä rullatesteistä hitaiden ja nopeiden renkaiden välillä. Mikään muu ei oikein selitä, miksi esimerkiksi unboundeja ajellaan niillä maxxisen sikajarruilla refusen slikseillä.
    Mä taas väittäisin, että nimenomaan kovalla sora-alustalla nappulat hidastaa vähemmän kuin uskoisi ja kuin mitä brr antaa olettaa. Mitä isompi on nappulan pinta-ala suhteessa sen korkeuteen sitä vähemmän se jarruttaa kovalla, koska kovalla alustalla nappulan suurin hidastusmomentti tulee nappulan muodonmuutoksesta sen painuessa alustaa vasten. Pehmeässä erot kasvaa, koska nappulat kaivautuu alustaan ja lisää vierintävastusta sen vuoksi.

    Sileiden gg-renkaiden ongelma on se, että kun niissä on kulutuspinta paksuhko kauttaaltaan ja usein vielä joku pistosuojanauha kudoksessa, rengas alkaa vastustaa muodonmuutosta heti, kun alusta on yhtään epätasainen. Nappularenkaissa renkaan runko on yleensä nappuloiden välistä sliksejä ohuempi ja siksi ne vastustaa muodonmuutosta vähemmän.

    Perustan oman näkemykseni omiin ajoihin, kokemuksiin ja vauhteihin, joissa ei käytännössä ole eroa esimerkiksi juuri Strade Bianchen ja Hersen nappularenkaiden välillä, jos katsoo lenkkien keskimääräisiä keskareita. Kevätpehmeillä kelirikkoteillä kyllä huomaa nappuloiden jarruttavan vaikutuksen ihan selvästi.

    Joillain Unboundin kärkikuskeilla 40 km/h sorakeskareilla todennäköisesti on ihan eri vaikuttimet ja renkaiden rullausvastus on kokonaisvastuksesta suhteessa pienempi kuin meikäläisen 25 km/h sorakeskareilla. Siellä tehdään kompromisseja rullaavuuden, pidon ja kesävyyden välillä ja lisäksi kärkikuskit on sidoksissa sponsoreidensa tarjoamiin vaihtoehtoihin. Enkä kyllä tiedä, että kuinka kovaa tai pehmeätä ne tiepohjatkaan siellä on, kun ei ole tullut käytyä

    Renkaiden suhteen on sellainen hyvä puoli, että niitten kokeileminen ei ole kovin kallista ja testatuista vähän ajetuista pääsee helposti eroon, jos ei tykkääkään, joten erilaisia kannattaa testailla. Renkailla on kuitenkin aika olennainen merkitys ajokokemuksen kannalta. Ehkäpä olennaisin kaikista komponenteista.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  21. #2841
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gambinamiäs Katso viesti
    On jo offtopic, mutta idästä länteen ajaeassa on ainakin ajoneuvoilla ajo kielletty-liikennemerkki. En ole lähtenyt uhmaamaan, kun ei kiinnosta tapella vihaisten alkuasukkaiden kanssa. Onko tuon merkin määräyksen rikkomisesta seurannut koskaa mitään vakvaa, esim pahaa silmää tai ruotsin- tai suomenkielistä huutelua?
    Mosabackantietä on poljettu iät ja ajat. Se liikennemerkki on luultavasti laiton, joten sillä perusteella ei voi paljoa huudella.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  22. #2842
    Liittynyt
    08/2022
    Viestit
    144
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Mä taas väittäisin, että nimenomaan kovalla sora-alustalla nappulat hidastaa vähemmän kuin uskoisi ja kuin mitä brr antaa olettaa. Mitä isompi on nappulan pinta-ala suhteessa sen korkeuteen sitä vähemmän se jarruttaa kovalla, koska kovalla alustalla nappulan suurin hidastusmomentti tulee nappulan muodonmuutoksesta sen painuessa alustaa vasten.
    Tuon olen itsekin huomannut nappularenkaiden osalta, joista osa on kovin hitaita asfaltilla, mutta nopeutuvat jopa selvästi, jos alusta vaihtuu kovaksi soraksi tai jääksi. Tämän takia maasturin Bontragger XR4 jäi täällä talvirenkaaksi, koska asfalttisiirtymät olivat niin tuskaisia.
    BRR:n luvut nappularenkailla eivät itselle kerro koko totuutta - tai kertovat totuuden lähinnä vain asfalttisiirtymien osalta.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu
    Renkaiden suhteen on sellainen hyvä puoli, että niitten kokeileminen ei ole kovin kallista ja testatuista vähän ajetuista pääsee helposti eroon, jos ei tykkääkään, joten erilaisia kannattaa testailla. Renkailla on kuitenkin aika olennainen merkitys ajokokemuksen kannalta. Ehkäpä olennaisin kaikista komponenteista.
    Juurikin näin. Hinta pienehkö, mutta vaikutus valtaisa. Vielä kun muistaa, että eri renkaissa hyvä ajokokemus saattaa tulla eri paineilla eli testiä vaan!
    Nyt Tufo Thunderot alla ja suu leveässä hymyssä aina lenkin jälkeen.

  23. #2843
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Sea Otterista:

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  24. #2844
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Muhkumpi Terra Speed rullaa hyvin.

    https://www.bicyclerollingresistance...terra-speed-45

  25. #2845
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Gravelking slick, onko muilla ollut ongelmia saada pitämään ilmaa litkuilla? Pari ajoa takana. Ei pihise ilmaa mistään, teippikin oli hyvä, 80ml litkua on aika paljon 42mm kumiin. No reilu 300g kumi, ei voi liikoja vaatia? Aamulla kun pumppaa niin illalla aika tyhjät.
    Vanteen välistä vuosi, paskat renkaat. En pannut merkille oliko tää sitä erää mikä pyörii kehällä ajossa. Lisäkierros teippiä olisi varmaan auttanut, mutta kaikki muut kumit olleet tiukkoja istumaan dt swissin g540 kehillä niin antaa olla.

  26. #2846
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Vielä kun saisivat kulutuskestävyyden paremmalle tasolle, niin..

  27. #2847
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.528
    Rullaakohan lähes sliksiksi kulunut nappulakumi paremmin kuin sama rengas nappuloilla

  28. #2848
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    ^ Riippuu profiilista ja kuviosta. Jos reunanappulat laahaa keskinappuloiden kulumisen seurauksena, niin ei. Jos ne ei laahaa, niin mahdollisesti kyllä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  29. #2849
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    70
    Oli Steilacoomit tyhjentyneet viikonloppuna, täyttäessä kuului pientä suhinaa ja alkoi näkymään litkua kyljessä. Eli jotain todella pieniä reikiä ilmestynyt, vaikka ihan perus sorateillä ajellut, eli ei ole tullut kolhuja kivikosta. Noh, litku paikkas ja ilmat pysyi sisällä eilisen vappusatasen.

  30. #2850
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.393
    Mikä litku?
    Stanin Race ainakin tihkuu Steilacoomin kyljistä eli kyljet on märän näköiset. Tyhjäksi ei mene eikä haittaa kun ennen lenkkiä paineiden tarkistus ja säätö.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •