ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 19 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 652

Aihe: Ninjakuriirit (mm. DPD)

^Kyseinen Nallekarkki paketti tänään lähipostissa, suht nopea toimitus ottaen huomioon että vkl. välissä.

Tuo Espanjan paketti tuli 20.4. illalla kotiin.

^^ mulla kirjattu DPD lähetys 14.4. Tanskassa ja edelleen siellä :/ Olisin ottanut DHL:n, mutta ei ollut vaihtoehtoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Valis Katso viesti
    ^^ mulla kirjattu DPD lähetys 14.4. Tanskassa ja edelleen siellä :/ ....
    Ei sun pakettia Tanskassa hillota, matkalla on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei sun pakettia Tanskassa hillota, matkalla on.
    Kyllä tiedän, että tulee. Kirjoitin vain, kun kysyttiin onko muilla vastaavaa.

Ei tosiaan kannata tilailla yhtään mitään dpd/postnord kautta. Yhteyttä ei saa puhelimella, wa:lla eikä maililla. Seurannasta voi seurailla missä päin Eurooppaa lähetys vaeltelee.

7. Tilattu ja nyt toissa päivänä luki jo taas välillä seurannassa Helsinki, mutta eilen poistui taas toimituspäivän arvio.

Nyt ollaan jännän äärellä. Lukeeko huomenna seurannassa Tanska vai saksa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ei tosiaan kannata tilailla yhtään mitään dpd/postnord kautta. Yhteyttä ei saa puhelimella, wa:lla eikä maililla. Seurannasta voi seurailla missä päin Eurooppaa lähetys vaeltelee.

7. Tilattu ja nyt toissa päivänä luki jo taas välillä seurannassa Helsinki, mutta eilen poistui taas toimituspäivän arvio.

Nyt ollaan jännän äärellä. Lukeeko huomenna seurannassa Tanska vai saksa.
    Jo on säätöä. Mulla Postnord-DPD on toiminut hyvin.

Vuosi takaperin kysyin vatsapilla missä pyörä kulkee ja sain vastauksen 4h päästä kysymyksestä. Jos tilaus on tehty 7.4. (?), milloin lähti kuriirin kyytiin? Ja mistä päin tulossa?

Vuosi sitten toimi ei enää.

Se on siis ihan luonnollista että paketti voi eksyä ja käydä vaikka Ruotsissa, mutta se, ettei mihinkään yhteydenotto kanavaan vastata, ei ole. Kusipäitä.

Viikon wa pommittamisen jälkeen sain tämän viesitin.

"Hei! Valitettavasti emme ole pystyneet vastaamaan päivän aikana. Koska tämä on WhatsApp-yritystili, meidän on ensin saatava uusi viesti sinulta. Jos tarvitset vielä vastauksen viestiisi, vastaa kyllä, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!"

Viime maanantaina nallekarkilta tilattu(7,99€ DHL), eilen tuli kotiovelle postin jakamana.

Itsellä DBD/PostNord toiminut hyvin, ainoa ongelma on se Bermudan kolmio ennen kuin lähetys on kotimaassa. Asiakaspalvelukin toiminut kohtalaisesti ja riittävää infoakin löytynyt.
    Ainoat kuljetusfirmat mitkä kierrän todella kaukaa ovat UPS ja Shippii joka suorastaan valehtelee kuljetusten reiteistä ja saapumisista.

Voihan DHL Freight! Lähetys on kirjattu terminaaliin Saksassa 19.4. mut sen jälkeen ei mitään. Onpas turhauttavaa odotella uutta pyörää. Huonosti alkaa yhteistyö Canyonin kanssa (varastossa oleva pyörä siis tilattu jo 12.4.)

Postnord pelastaa sen keskiosan huonouden sillä että se loppumatka on liveseurannassa eikä enää tarvi arpoa missä se paketti on huitelemassa.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Postnord pelastaa sen keskiosan huonouden sillä että se loppumatka on liveseurannassa eikä enää tarvi arpoa missä se paketti on huitelemassa.

Siis niinkuin näin? Tästä näkee kyllä hyvin missä se runko on menossa, mutta kun ei ole ihan varma onko se nyt jo loppumatkalla vai menossa kenties vielä jonnekkin muualle?

se juttu kuriirista, joka lainaa kynän kirjoittaakseen Vastaanottajaa ei ole tavoitettu ei ole tuulesta temmattu...TruckersMP-foorumilla on pari lähettiä, jotka on tehnyt tuon puhelinnumeron puuttuessa
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Siis niinkuin näin? Tästä näkee kyllä hyvin missä se runko on menossa, mutta kun ei ole ihan varma onko se nyt jo loppumatkalla vai menossa kenties vielä jonnekkin muualle?
    Tarkoitan tätä viimeistä 5 kilometriä. Voi mennä pihalle kuskia vastaan.

Niin joo. Minulla on tuossa kohtaa lukenut viimeisen viikon ajan, ettei toimitus aikaa osata enää sanoa lainkaan.

Alkuun siinä oli hienoja arvioita.

Joo, toi ei ole kivaa.

Odottavan aika on pitkää ja jossain vaiheessa alkaa epäillys kaihertaa. Viime vuoden puolella tilaus jossa UPS kuljettajana ja seuranta luokatonta, jokainen asiakaspalvelun numero ohjautuu johonkin "Yes, Sir" maahan ja asia ei tosiaan etene! En suosittele!

Niin joo. Minulla on tuossa kohtaa lukenut viimeisen viikon ajan, ettei toimitus aikaa osata enää sanoa lainkaan.

Alkuun siinä oli hienoja arvioita.
    Ei niillä ole sun numeroa vaikka systeemit muuta väittäisikin. Mulla heittää PostNord joskus pienemmille toimittajille ( kaks pakua ja kuskit) kun alkaa varastot tursuta roinasta ja orkkiskuskit eivät ehdi heittää laatikkoa. Siinä vaiheessa mennään mettäänkoska tiedonkulku katkeaa siihen.
    Nykyään ajojärjestelijä ja kuskit on tuttuja tyyppejä ihan työn puolesta joten osaavat kyllä soitella vaikka,tuleekin vaillinaisin tiedoin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Föhn Katso viesti
    Ei niillä ole sun numeroa vaikka systeemit muuta väittäisikin. Mulla heittää PostNord joskus pienemmille toimittajille ( kaks pakua ja kuskit) kun alkaa varastot tursuta roinasta ja orkkiskuskit eivät ehdi heittää laatikkoa. Siinä vaiheessa mennään mettäänkoska tiedonkulku katkeaa siihen.
    Nykyään ajojärjestelijä ja kuskit on tuttuja tyyppejä ihan työn puolesta joten osaavat kyllä soitella vaikka,tuleekin vaillinaisin tiedoin.
    Juu, siitähän tuo johtuu. Arvelin samaa jo pitkän aikaa.

Mun mielestä puhelinnumero ei välity postnordille, kun maksaa paypalin kautta ja osoite tulee sieltä.
    Sain eilen viimeinkin mailiin vastauksen ja kertoivat, etteivät voi ottaa puhelinnumeroa minulta, vaan lähettäjän tulee se niille ilmoittaa.

No, bike24 on soittanut tuonne jo kolmesti, että mitä jos vaan toisitte nyt sen paketin osoitteeseen, mikä päällä lukee. Ni ei.
    Katsotaan meneekö tuo puhelinnumero nyt jollain tapaa perille.

DHL:n kauttahan voit itse lisäillä numeroita ja muuttaa toimitusta. Postnordin apsissa et voi tehdä yhtään mitään.

^Kyllä viimeksi ainakin PostNordilta tuli soitto vaikka PayPalilla tilaus maksettu.

13.4. tilaus bike24:lle sisään.

Posti kysyi tiistaina toimituspäivää, tarjosi torstaita tai perjantaita eli pari viikkoa meni, tai tänäänhän sen vasta tietää. Bike24 estimaatti oli 4-8 työpäivää, eli ihan siinä haminoissa.

Siinä vaiheessa kun 24.4 pyörä oli vielä Klipphausenissa laitoin bike24;lle viestiä että mikä tilanne kun lomien vuoksi pyörä pitäisi saada kohtuullisessa ajassa (vs. paatonin runko). Vastaus tuli per heti, toisaalta dhl ehti siinä välissä päivittää statuksenkin että pyörä Helsingissä.

Joo tieto lisää tuskaa, mutta siinä vaiheessa kun puolitoista viikkoa/6 työpäivää oli mennyt ja järjestelmän mukaan pyörä vielä Saksassa odottelemassa niin alkoi jo epäilyttään.

Consignment created
    CollectedDE-DRESDEN19.04.2023 Shipped from terminalDE-KLIPPHAUSEN19.04.2023 19:48 Received at terminalDE-HALLE / LANDSBERG20.04.2023 00:37 Shipped from terminalDE-HALLE / LANDSBERG21.04.2023 15:13 Shipment in warehouse - Awaiting delivery appointmentDE-KLIPPHAUSEN21.04.2023 15:21 Received at terminalFI-HELSINKI24.04.2023 15:33 Shipped from terminalFI-HELSINKI24.04.2023 23:07 Shipped from terminalFI-HELSINKI25.04.2023 01:21 Received at terminalFI-TURKU25.04.2023 04:09

VOITTO!

Toinen 40min jonotus aspaan ja nyt pääsi läpi. Siellä on varmaan vain yksi rouva duunissa. Sama henkilö vastaili minun mailiinkin aiemmin.

Nyt on DHL:kin saanut kopsattua GPS-seurannan viimeiselle muutamalle kilometrille.
    Vielä vähän sijainnin päivittymisessä lagia.

Auton piti olla vielä 2km päässä toimittamassa edellistä pakettia mutta olikin heti pihassa.

Uusin tilaus jenkeistä ja vannomisista huolimatta seuraavan tilauksen kuljettaja on UPS... Toivottavasti ei tarvi turvautua "Yes, Sir" aspaan...

Onkos tuollainen kuljetusliike tuttu t.17track.net/ ?

F. Kotlerburg Guest
    Tuo tuskin on mikään kuljetusliike.

17Track on pelkkä seurantasivusto, joka haistelee melko laajasti pakettipalvelut ympäri palloa. Ihan näppärä palvelu jos seuraa lähetystä ulkomailta eikä ole mitään käsitystä mikä taho sitä kuljettaa

^No tuo vaikutelma itsekin sain. Kuviot mielenkiintoisia, tavara tilataan jenkeistä ja toimitetaan mistä lie, niin se maailmankauppa toimii ja tavara liikkuu.

bike24 tilaus on nyt 12pv ollut postnordin seurannan mukaan paketti Saksassa eikä ole vielä liikkunut eteenpäin. pari kertaa aikasemmin käynyt niin että paketti on ollut kuskin kyydissä, mutta sitten " ei voida toimittaa kun tarkka osoite puuttuu" siellä ei ole sähköisesti ollut talonumeroa, mutta paketin kyljessä kyllä lukenut kaikki oikein. eivät kuskit vissiin jaksa itse pakettiin katsoa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •