Alkujaan tämän lähetti
huotah
Pirelli kuulostaa aika samanlaiselta kuin 28mm 5000S TR, joilla olen ajanut noin 1500km. Olen päätynyt Conteissa 4,1/4,5 barin paineisiin (vähän alle 90kg yhteispaino), mitään dramaattista eroa mukavuudessa ei ole kun vertaa puoli baria kovempiin paineisiin. Tuntuu kuin renkaat olisi muuttuneet vähän pehmeämmiksi samalla kun ovat venyneet leveämmiksi.
Edellisessä pyörässä oli 25mm Pro Onet (pre-2020 versiot) ja niistä jäi mukavampi muistikuva, mutta pyöräkin oli varmasti mukavampi, joten...
Väliraportti 28mm S TR Conteista; 2250km ajettuna 5 barin paineilla leveys on asettunut 29,2 milliin (vanteen sisäleveys 21mm). Kulutuspinnassa vain vähäistä kulumaa, ei halkeilua, vekkejä tms. Ei karkailevia reunalankoja. Ei reikiä. Tällä tahdilla näillä mennään helposti 5000km ja enemmänkin.
Ei siis juurikaan mitään raportoitavaa, paitsi että hieman renkaat ovat muuttuneet selvästi mukavammiksi. Ajoin vertailun vuoksi välissä pari lenkkiä 25mm Pro Oneilla (2020) ja Schwalbet ovat kapeudestaan huolimatta silti pari napsua mukavammat.
Alun varauksellisuuden jälkeen olen lämmennyt Conteille sen verran, että ellei ihmeitä tapahdu niin näistä taitaa tulla itselleni uusi normi.
The older I get the faster I was
Kirjanmerkit