Alkujaan tämän lähetti
Isä nitro
Mr. Johnny Buzzin ongelma rajautui alkuperäisen viestin mukaan venttiilin seudulla ja jollei siellä tai välittömässä ympäristössä ole tapahtunut merkittävää teipin rikkoontumista tai venttiilin sijoittaminen/kiristäminen ole vaikuttanut teipin sijaintiin vanteella, pitäisi ongelma ratketa ilman teipin vaihtamista. En ota kantaa kuinka kauan sen vaihtaminen vie resursseja, mutta ei se ihan minuutin juttu ole ja siksi itse vaihdan teipit vasta siinä vaiheessa kun suunnilleen kaikki muu on tehty. Tämä voi olla edessä nytkin. Mutta jos minun tubelesoinnit vuotaa, niin usein on kyse juuri tästä venttiilinseudusta. Ja vaikka itse ensisijaisesti suosin sormikireyttä venttiilin asentamisessa, niin millin parin kiristys pihdeillä on usein ratkaissut ongelman eikä se ole minun eikä varsinkin venttiilin sielua vahingoittanut.
Mutta että ei tarvitsisi arvailla mistä vuoto johtuu niin astianpesuainetta tippa veteen ja suihkupullolla kaikki "ilmapinnat" läpi. Äkkiä selviää mistä vuotaa. Eli ongelman rajaaminen helpottaa ja laskee verenpainetta. Niin ja jatkossa toivottavasti pitää ilmanpaineen kohdillaan.
Kirjanmerkit