Täälläkin lähti Stockissa oleva Force AXS vaihtaja pari päivää tilauksesta. 160 euron hinta varsin jees.
Sitä ennen Redin AXS kahvat 220 egee...saa maantiepyöräkin sähköä.
Alkanut noissa RCZ:n spämmeissä näkymään, että Bank Transfer only. No ei kai siinä. Itse en uskaltaisi, vaikka tuolta on tähän asti kaikki jossain välissä aina tullutkin.
Kolme tilausta viime kuukausien aikana. Kaikki tullut perille. Kuukauden päivät yleensä ottanut ennen kuin on kuljetuksessa.
siellä on joku kaikki-mulle-nyt-heti -henkilö vetänyt herneen nenään varmaan jostain pitkästä odotuksesta ja protesteilla paypalit lukkoon.
Näiden asiakaspalvelu ei ole vakuuttanut. Itseä ei ainakaan tee mieli alkaa näiden kanssa selvittelemään kadonneen usean satasen tai vielä arvokkaamman paketin kohtaloa, joka maksettu ennakkoon tilisiirrolla.
Ainahan sieltä tähän asti kaikki on tullut, mutta mennyt ei ole tae tulevasta ja aina pistää tälläiset epäilyttämään, että onko firmalla jotain ongelmia taustalla.
Merkillinen tieto! Etenkin kun RCZ:n sivuilla vielä tarjotaan PayPalia siinä missä luottokorttia tai tilisiirtoa.
Koskeeko tämä "Bank transfer only" vain tiettyjä, mainoskirjeissä esitettyjä tarjouksia vai myös kaikkia sivuilta löytyviä tuotteita?
^tuotekohtaisia. Mm. kolmen tonnin Ninerin ja Ibiksen pyöriä ollut noissa tarjouksissa. Ei sillä että olisin ostamassa, mutta ihan vaan yleisenä huomiona.
Hmmm...mahtavatko he haluta rahat up front, jotta voivat maksaa pyörävalmistajille - vai onkohan tarkoituksena mahdollisesti vähentää emmä haluakaan -peruutuksia?
Kai ne rahat saa heti vaikka maksutapa olisikin joku muu. Itseasiassa nopeammin.
I stand corrected. Jotenkin olin siinä luulossa että RCZ myy vain sellaista mitä heillä ei itse asiassa vielä ole ja siksi kauppa syntyisi ja veloitus tapahtuisi vasta myöhemmin eli sitten kun tuote on heillä..
Mutta aina viisastuu kun kysyy tai esittää tyhmiä! Tuo jälkimmäinenkin taitaa olla väärä luulo eli veloituksen ajankohta on aivan sama - eli heti kun asiakas on klikannut Send tai vastaavaa - olipa tuote lähetysvalmiina jossain varastossa vai vasta matkalla sinne tai vain RCZ:lle esitetty lupaus toimittaa ne joskus...
Samantien menee veloitus eikä vasta toimitushetkellä.
Mutta missä ne rahat on sillä välin
kun on maksanut ja tavara ei ole vielä lähtenyt toimittajalta jos on maksanut bayballilla. Olen ollut siinä käsityksessä ettei Paypal maksan toimittajalle ennekuin saanut ilmoituksen että tavara on lähtenyt.
Eilen tilaus sisään ja hetki sitten sähköpostiin kilahti UPS lähetysseuranta, jossa perjantaiksi arvioitu toimitus. RCZ sivuilla tilauksen seurannassa lukee kyllä edelleen 'en cours'.
Aika nopeaa toimintaa tällä kertaa.![]()
älä nuolase ennenkuin tipahtaa![]()
Jaa onkos tää ns. normaalia toimintaa heiltä? Tuote oli merkattu varastossa olevaksi.
Tsiisus mitä sontaläjä tämä kauppa on!
Päätin kokeilla - Ja virhehän se oli.
Eli vuoden vaihteessa tilasin kiekkosetin yms.. Noh, viime viikolla tuli takakiekko ja jotain rättiä, mutta etukiekko ja kypärä puuttuivat. Kun kyselin niiden perään, niin kiekosta ei tietoa ja kypärää ei edes ole. Kammottava venaus ja mustapekka jää lopulta käteen.
Noh onneksi on maksettu PayPalin kautta! Sinne lähtee seuraavaksi postia. Ei jaksa enää tällaista pelleilyä. Paskaakin puhuivat toimituksista jo pariin kertaan.
Kaiken kaikkiaan vastenmielinen kokemus tämä RCZ.
Kieltämättä hyvä idea myydä erikseen etu- ja takakiekkoina eikä kiekkosettinä. Kiekkosetille tulee äkkiä sama hinta kuin olisi ostanut saman kiekkosettinä. Jos toista päätä saa edes ostettua erikseen.
Ex1700 kiekot tilattu 400€ hintaan toimitettuna. Ens viikolla pitäs tulla. 38 Factory 29 kiinnostais. offset vaan mietityttää.
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Eikös RCZ:aan pysty enää maksamaan PayPalilla?
SID SL Ultimatea olisi hyvään rahaan, mutta en viitsi tilisiirrolla tai kortilla kikkailla.
Mitään kalliimpaa ei siis kannata enää tilata. 140e oli keula rahteineen, sen juuri uskalsi.
Kirjanmerkit