Siinähän se
Siinähän se
Hienua. Laitetaanpa sitten uudeksi tällainen:
![]()
px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Kemi-Tornion lentoasema
Uusi:
![]()
Uusi voisi näkyä paremminkin
Aamulla kaikki on paremmin![]()
Veitsiluodon kirkko, Kemissä
Koska jaettu ilo on kaksinkertainen ilo niin tässä uudeksikin kirkko:
![]()
Onkohan tämä nyt Iitin kirkko .. tuolla joku fillarikin näkyy invapaikan luona
https://www.google.com/maps/@60.9381...7i13312!8i6656
Onhan se, uutta vaan.
Jyväskylän kaupunginkirkko
Jatketaan nyt sitten kirkoilla kun on päästy vauhtiin:
![]()
Vanha on Struven ja Struven ketjun muistomerkki, taustalla saattaa olla Alatornion kirkko. Rasti siis ilmeisesti on juuri tuo kirkko ja Struven ketjun piste, koska muistomerkki on ymmärtääkseni jossain muualla kuin koko Suomessa.
Uudessa on vain materialismin temppeli
![]()
Nythän oltaneen jotakuinkin tuossa kohti Tamperetta.
uus:
![]()
px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Kokkolassa on tuontapainen tässä
No rain - no gain.
Itse veikkaisin graffitien perusteella Imatrankoskentien alittavaa tunnelia
Seuraavaksi keskitytään pyörään
![]()
Hallainvuoren maisemakallio, taustalla Latokartano. https://asiointi.maanmittauslaitos.f...dHkiOjEwMH1d-z
Uusi:
![]()
Hermas museigård, Enklinge
Onpas kivan näköistä, olisi pitänyt malttaa poiketa tuollakin.
Uusi:
![]()
Utranharjun laavu
uus:
![]()
Näyttäisi kovasti Aavasaksalta. Olisiko kuva otettu about tästä? Nuo streetviewissä näkyvät koivut on ilmakuvan perusteella kaadettu sittemmin.
Sieltäpä hyvinkin.
Tsek. Tässäpä uusi nyppylä:
![]()
Olisiko Luohuankivi eli Karhuviiankivi eli Karhuviidankivi täällä päin?
Olisihan se o/
Tämmöistä sitten:
![]()
Mä oon kahvitellut tuossa eräitäkin kertoja, väittäisin ??
Fiskarsin kahvikioski, luulen ma. [karttapaikka]
Ihan oikein luulet![]()
Uudeksi tuo (toivottavasti en ole jo aiemmin käyttänyt, tarttis olla se rastikartta)
![]()
Rastikartta olisi kyllä kulttuuriteko, vaikkei siitä ikinä saataisikaan ihan täydellistä. Voin kyllä osallistua jos tällaista projektia pistetään vireille.
Rasti sen sijaan näyttäisi aika paljon Kytäjän kartanolle vievältä tieltä?
Kirjanmerkit