^ Kurkuma ja mustapippuri on myös oikein toimiva yhdistelmä omenan kanssa tai ilman, lisäksi kanelia jos siitä tykkää. Jotkut laittavat lopuksi vielä banaaniakin ja mikäs siinä.

Minulla siis on oikein toimiva ad blocker, mutta olen poistanut sen käytöstä Fillarifoorumin ja muutaman muun saitin sivujen osalta. Olen ajatellut jotenkin niin että jos mainoksilla ei varsinaisesti tehdä bisnestä vaan lähinnä katetaan kustannukset eivätkä mainokset kauheasti hypi silmille joka sivulta, niin on reilumpaa olla mukana omalta pieneltä osaltaan. Vastaavasti ajattelen ettei ole väärin blokata mainokset sivuilta joilla vierailee vain satunnaisesti tai kenties vain kerran.

Voin olla väärässä, mutta olen ymmärtänhyt että kävijöiden ja käyntien lukumäärä vaikuttaa suoraan mainostulojen suuruuteen. Klikkaukset tulevat sitten päälle ja mahdollisesti vielä erikseen ne klikkaukset joita on seurannut ostos.

Joskus olen jopa ollut siinä määrin kiitollinen jonkun yksityisen henkilön sivustolle, että olen klikkaillut mainoksia ihan vain kannatuksen vuoksi

Tänä aamuna yllätti se että heräsin vasta aamulla Varmasti olin käväissyt hereillä joskus aamukolmen aikaan, mutta nukahtanut heti uudelleen. Vanhemmat keski-ikäiset miehet tietänevät että normaalisti havahtuu siihen että on hereillä ja tuntee että olisi syytä piipahtaa vessassa - tai jos ei tunne, ajattelee että olisi joka tapauksessa hyvä käydä vessassa