Sain vihdoin loukutettua oravan vintiltä, vein tuonne 5km päähän pururadalle, ja tähtäsin kuusimettään, sinne pinkas niin suoraan kun orava vaan pystyy. Ihan kun ois keskaria näyttänyt niinku siinä serla mainoksessa.
Sain vihdoin loukutettua oravan vintiltä, vein tuonne 5km päähän pururadalle, ja tähtäsin kuusimettään, sinne pinkas niin suoraan kun orava vaan pystyy. Ihan kun ois keskaria näyttänyt niinku siinä serla mainoksessa.
Kävin ampumaradalla ampumassa
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Tänään puhuin asiakkaille. Hän/he/ne kuuli niitä asioita, joita tarvitsi. Kolme tuntia puhuin. Laskutin.... Parin, kolmen, neljän kuukauden jälkeen puhun heille lisää, jos katsovat tarpeelliseksi. Sen aikaa otan rennosti.
Joku saattaa tosin tarvita parin minuutin keskustelun jossain välissä. Onnekseni eivät odota saavansa sitä ilmaiseksi.
"Veljesi ryssävihassa!"
Voimaa ilosta.
Viha on energiaa!
Vaihdoin kakkosautoon kesärenkaat ja paikkasin yhden niistä. Tosin ilman munkkeja ja viskiä...
Porasin, sahasin ja vahasin puuta.
Kävin hammaslääkärissä vedätyttämässä viisaudenhampaan pois. Itse hampaan poisto kesti ehkä 10 min... Kauas on menty niistä ajoista, kun uhrille juotettiin pullo viskiä ja sitten kolme karjua istui rinnan päällä ja neljäs veti metrin hohtimilla hampaan ulos.
^ Hampaita revitään tässäkin musiikkivideossa.
^no mulla on vielä kolme tallella. Melkein ainoat missä ei ole yhtään reikää tai paikkaa.
Mäkin poistatin viiasudenhampaat nuorena aikuisena ja yksityinen nuori mieslääkäri väänsi ja riuhtoi minkä hartoista irti sai -taisi olla sellaiset koukkujuuret.
^samat koukkujuuret mulla ja ne piti pilkkoa osiin ainakin muutaman hampaan osalta. Operoinut proffa sanoi ettei "näistä jämistä oikein muistoksi ole joten laitetaan roskiin". Niitä juurien paloja sitten työntyi ikenistä viikkojen jälkeen.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
^ jne. kun aikoinaan Jumala lähetti mun maan päälle...ai pahus hampaitten luominen jäi ihan vaiheeseen. No, Jumala korjasi asian niin että ...hampaat ei näy puhuessa eikä hymyillessä ( vaikka sitä hymyilyä on vähemmän...)
Lapsena poistettiin aika iso osa kun ei ne kaikki sinne suuhun mahtunu. Sitten kaikenmaailman ihmeellisiä oikomishoitomenetelmiä, joista ei ollu mitään apua.
Mä yritin, kun myin opiskeluasintoni niin aattelin että ostan auton, ja nyt laitetaan kerrankin hampaat kuntoon ja 7 implanttia....just koko operazion epäonnistui. Nyt omia hampaita on suussa...9. Että sillä lailla.
Todellakin, onneksi ne ei näy.
Mä kävin opiskeluaikana kahdesti poistamassa viisaudenhampaita. Ekalla kerralla hento naisihminen kiskoi yhtä hammasta 45 min, ja mietin jo, että uskallanko enää toisten tulla. Toisella kerralla kaksi hammasta irti viidessä minuutissa.
Säädin vesipumpun painekytkintä järkeilyn ja googlauksen jälkeen, ettei se pyörisi 2.Xkw sähkönkulutuksella 24/7/365
Leiponut joulutorttuja.
5 irtomottia koivua siirtyi torstaina liiterin suojaan. Tilaus oli tehty jo hyvissä ajoin vielä edullisemmalla hinnalla, sovittu toimitus tilanteen mukaan.
Panistelin.
"Veljesi ryssävihassa!"
Voimaa ilosta.
Viha on energiaa!
Perjantaina dieselmies yllätti talven. Naftafiltteri ja ilmojen suodattimet uusiksi ja rätit keulaan. Maanantaille yövuoroon tarjolla -20°C, haluan päästä myös aamulla nukkumaan.
Mitä äijää olet tehnyt viimeksi? ... En edes muista, musta on tullut ihan nössö.
30T
Ajoin 500 kilsaa kusematta. Dieselillä toki.
Lumihommia .. ei se nyt kovin äijää mutta oli aika kasat ja kolmasosa vasta pihasta reiluun puoleen tuntiin, sen verran että pääsee huomenna liikkeelle jos tulkee äkkilähtö.
En vielä mitään, mutta vasta seitsemää näyttää kello. Vielä ehtisi.
Lumityöt. Ja sumpit päälle.
Sairastanut ankarasti miesflunssaa.
Lumitöihin tarttuminen on kohdallani niin harvinaista, että sillä pitää kehua.
Kolasin reitin kadun varteen, lapioin ovien edustat ja kaiken huipuksi putsasin naapurin auton lumesta.
Eilen raadoin kovasti ja imuroin! Painoin siis nappia puhelimesta ja ropotti lähti liikkeelle.
En kylmäkäynnistänyt autoa vaan nappasin repun selkään ja kävelin kilometrin kauppaan. Ja jopa takaisin.
Lumitöitä. Toiseen kertaan. Onko tämä ei kahta ilman kolmatta-päivä?
Tilasin ajan hammaslääkärille.
Kirjanmerkit