BikeshopLostInLaplandGiantElectrobike
Sivu 226 / 240 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 126 176 216 224 225 226 227 228 236 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.751 - 6.780 / 7194

Aihe: Pikakysymykset.

Onkos kenelläkään kokemuksia https://r2-bike.com/ALPITUDE-Bottle-...gero-6K-Carbon ? Toimiiko, pysyykö pullo paikoillaan ja irtoaako tarvittaessa hyvin?

Minkälaisia takavaloja muilla on käytössä maastopyörissä?
    Itse olen tämän tyyppistä valoa harkinnut jonka saisi kiinnitettyä, joko satulaputkeen tai satulaan erillisillä kiinnikkeillä. Ja valo itsessään olisi noista kiinnikkeistä helposti irrotettavissa latausta varten.
    https://www.valostore.fi/fi/tuote/py...valo_xlite_100

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Loserend Katso viesti
    Minkälaisia takavaloja muilla on käytössä maastopyörissä?
    Lupine Rotlicht

Ei ole maasturissa mitään valoa mutta tuon takavalon laitoin kypärään kun siinä oli sopiva kolo punavalolle: https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...SB-latauksella

Etuvalona Led Lenser H8R jonka akku on kypärän takana punavalon alla. Etuna on että valot on aina mukana eikä unohdu pyörään kiinni, tai kotiin pöydälle kun lähtee pyöräilemään. Lenkin jälkeen kypärä pöydälle ja kahdella mini-usb:llä patterit täyteen seuraavaa ajoa varten.

Nuo Verkkokaupan valot on ihan asialliset hintaisekseen, kirkas ja näkyvä valo myös päivällä. Himmeimmällä teholla molemmat paloi +4h joka riittää omiin ajoihin, vilkku toiminnolla huomattavasti kauemmin jos tykkää vilkutella, minä en.
    Kylätason pyöräilijä

Mulla on noita muutaman euron pikkusia 2xAAA patterilla toimivia markettihalpiksia akulla, repussa/selässä/fillarissa/sivulaukussa tilanteen ja alla olevan fillarin mukaan

^Itse noita vitosen lamppuja käytin tuomatka-ajossa, tolpassa ja repussa. En keksinyt mitään pointtia että takana tarvi kummempaa, kirkas valo ja paristot kesti pitkään.

K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Mulla on noita muutaman euron pikkusia 2xAAA patterilla toimivia markettihalpiksia akulla, repussa/selässä/fillarissa/sivulaukussa tilanteen ja alla olevan fillarin mukaan
    Prismasta noita sai, vaikka viimeisin oli materiaaleiltaan kovempaa ja hauraampaa. Lukitussalpa vähän heppoinen ja joku onkin jäänyt matkalle. Muuten aivan loistavia.

^Joskus teipillä joutunut kiinnittämään mutta mainiosti toiminut. Joskus oli edessäkin kirkas vastaava tangossa hämärävalona Feniksen lisänä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Onkos kenelläkään kokemuksia https://r2-bike.com/ALPITUDE-Bottle-...gero-6K-Carbon ? Toimiiko, pysyykö pullo paikoillaan ja irtoaako tarvittaessa hyvin?
    Vai olisiko muita vastaavan tyyppisiä? Titaaniset sirot hieman vähissä.

Jos pyörässä on tarakkaa niin siinä voi olla ruuvinreiät tommoselle Busch + Müller TOPLIGHT Flat S senso diode rear light

I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Lupine Rotlicht
    On ollut hyvä?

Meinasin kanssa ostaa tuon. Vähän liian kova riski leikkiä kiinanvalojen kanssa. Saa olla vähintään kaksi mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Vai olisiko muita vastaavan tyyppisiä? Titaaniset sirot hieman vähissä.
    Nyt on kyllä taas viisasta. Ajetaan halvimmilla mahdolisilla valoilla ja speksataan yli 100e pullotelineitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    On ollut hyvä?

Meinasin kanssa ostaa tuon. Vähän liian kova riski leikkiä kiinanvalojen kanssa. Saa olla vähintään kaksi mukana.
    Hankkii kerralla hyvän kiinavalon:
    http://kaidomain.com/bike-lights-and...ety-Tail-Light

Mitään sisäisiä ladattavia akkuja ei tueta, ne on kertakäyttökamaa. Vaihdettavat paristot/akut ne olla pitää. Eneloopit käytössä jo varmaan vuosikymmenen. Tuohon jouduin kyllä tekemään tee-se-itse kiinnityksen kun ei läskipyöräs ole oikein valmista paikkaa ja satulatolppaan kiinnittämällä jäisi takalokarin peittoon. Vedenpitävyydestä en mene takuuseen, sitä tuskin on, mutta tähän mennessä sateetkin kestänyt. Toki voisi vähän säätää, että jäisi kokonaan satulan alle niin sekin auttaisi, mutta painonappi vaan osoittamaan kohti maata niin eipä näytä sadevesi sisään menevän.

Ja himmein tehotila näyttää riittävän mainiosti. Mukavasti leveyttä myös valossa ja näkyy sivuillekin kohtuullisesti. Tuota ennen oli käytössä eräs toinen kiinahalppis, mutta sen ainoa probleema oli itse valon kiinnitys valon runkoon mikä oli kahdella muoviklipsillä, jotka hiljalleen löystyvät ja jossain vaiheessa valo lentää sopivan tärähdyksen voimasta irti. Tässä ennen kuin pääsee paristoja vaihtamaan täytyy toki pikaklipsusta napata koko valo irti ja sitten se "halkeaa" auki. Näyttää myös olevan ihan sama kiinnitys kuin lähes kaikissa kiinahalpiksissa, joten varaosiakin saa jos tarvitsee. Ainakin omista vanhoista lampuista, mitäänhän nuo eivät juuri maksa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    On ollut hyvä?...
    Onhan se melko paras.

Mitä perserasvaa käytät? Ja pilaako perusvaseliini bibsit, kun ei se tunnu lähtevän pesussa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Mitä perserasvaa käytät? Ja pilaako perusvaseliini bibsit, kun ei se tunnu lähtevän pesussa?
    Itsellä käytössä Assoksen rasva. Itse pidän siitä että siinä on mentoolia. Lähtee hyvin pesussa pois. Muista rasvoista ei kokemusta.

Apteekista saa Linola suojaava balsami. Toimii hyvin ja ei tahraa. Elite Ozone Protective Cream on Assoksen tavoin hyvä tuote.

Kiitos, pitää kokeilla assosta assiin

K.Kuronen Guest
    Mun pylly voidellaan Muc-Offin ylellisellä.

Medevi RumpRäddare.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

^ Kehäkukkavoide. Virallinen Vätternrundan-tuote. Mutta toimii muissakin lajeissa ja muissakin paikoissa.

Kehäkukkavoide on ainakin sopiva nimitys. Toimiskohan mikä tahansa kehäkukkavoide: https://www.tokmanni.fi/kehakukkavoi...-4009737306566

Vähän eri kilohinta kuin vaikka https://www.life.fi/kauneus/luonnonk...iABEgJeP_D_BwE

Mihin voi pääkaupunkiseudulla viedä vanhat fillarin renkaat?

Sekajäte on osoite.

Sama, sekajätteeseen olen laittanut fillarinrenkaat ilman tunnontuskia.
    Kylätason pyöräilijä

Kiitos, sinne siis.

https://www.chainreactioncycles.com/...t/rp-prod70118
    Tollasta peruskampisarjaa oon yrittäny etsiä 170 mm kammilla, huonosti saatavilla, joltain toriltakin kävis eikä rattaillakaan niin väliä, noita löytyy romulaatikosta?
    Maastokampien tilalle tulis, kun noissa harittaa polkimet 180 mm q-factor.

Sigma Rox 4.0 ja korkeusmittaus aivan mitä sattuu. Onko ominaisuus vai olenko saanut maanantaikappaleen?

Itse laite käyttää ilmapainetta, mutta puhelimen/tietokoneen softan pitäisi GPS -jäljen perusteella korjata mutta ei sekään toimi. Pitää vielä tutkia alkoiko tuo viimeisimmän päivityksen myötä.

E: Myös sykemittaus taitaa olla pielessä, kokeillaan resetoida laitetta...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    https://www.chainreactioncycles.com/...t/rp-prod70118
    Tollasta peruskampisarjaa oon yrittäny etsiä 170 mm kammilla, huonosti saatavilla, joltain toriltakin kävis eikä rattaillakaan niin väliä, noita löytyy romulaatikosta?
    Maastokampien tilalle tulis, kun noissa harittaa polkimet 180 mm q-factor.
    Rose pääsee vähän unohtumaan hankinnoissa, kaupasta löytyikin sopivat kammet ja panin tilaukseen, vähän muutakin roinaa. Näytti olevan alennuksessa pitkä luettelo, kannattaa selata jos jotain käypää tarpeellista sattuis koriin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •