Täytyy sanoa että olipahan uskomattoman monimutkaista saada uusittua tänne unohtuneen salasanan. Tietysti jos tarkoitus onkin pitää maantiepyöräily pienen sisäpiirin juttuna niin ymmärrän. Toki itsekin olen maantiepyöräilyä intohimoisesti seuraava juoksumies.
Se marinoista mennään asiaan. Heikkisessä pidän siitä että hän tekee työnsä eli selostaa meneillään olevaa kilpailua. Jos pyöräilyn pariin halutaan enemmän ns. satunnaisia katsojia Peterin jutut voi mennä vähän yli hilseen.
Peter on aivan loistava jossain Rondessa tai vuorietapilla mutta jossain Vueltan tasamaaetapilla höpinät ovat välillä niitä näitä
Roposesta voi olla montaa mieltä ja mies totisesti tietää osaamisensa mikä on vaan hyvä asia tässä tekovaatimattomuuden maassa.
Ja ei tosiaan millään pahalla tosta kirjautumisesta mutta mä en halua Facebookia tai tapatalkkia vaan kaipaan pöytäkonetta, exploreria ja kansioita.
Mulla on Player, Discovery ja Viaplay eli ihan liikaa maksan maantiepyöräilyn, snookerin ja kainalopallon seuraamisesta.
Mutta nyt Gent-Wewelgemin pariin.
Lähetetty minun M2103K19G laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit