Ilmajousen negatiiviselle puolelle on syystä tai toisesta päässyt todennäköisesti kertymään tarkoitettua suurempi paine. Sen kohdistama voima on suurempi kuin positiivisen puolen, mikä aiheuttaa em. efektin. Voimat ovat balanssissa tuossa siinä kohtaa, jossa keula on painunut kasaan. Ilmajousi auki, tiivisteiden tarkistus ja takaisin nippuun. Jos ongelma uusii, tiivisteet vaihtoon.






Lainaa viestiä vastauksessa
Damperi ei siis suhise ja puhise. Tukevuuden vs lyrik huomasi ehkä myös, tää yhdistettynä siihen uutee ofsettii teki ehkä vähä sitä epävarmuutta tällee liukkaassa kivikkojuurakossa, mut tottumiskysymyksiä ja on myös hiukan ajotaukoa takana, niin vaikea sanoa mikä johtuu siitä.
Niitä tuli aiemmin paljon tuijotettua ja analysoitua käytöstä sen perusteella, nyt aika mahoton arvioida millasella korkeudella rullailee menemään. Toisaalta, ehkä tää lopulta myös helpottaa sitä vahtaamisen tarvetta ja keskittyy tuntemuksiin enemmän.
Hyvä kuulla, että ei tokeneita, lyrikissä ne oli mulla ainakin turhat. 
Kirjanmerkit