HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 87 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 77 85 86 87 88 89 97 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.581 - 2.610 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #2581
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Sulla on sitten olemassa vielä neljännet sapelisepelikaudelle ja viidennet nastoille?

    Meinaan tosiaan lähinnä sitä, että itse laittaisin noille kolmansille kyllä sepelinkestävää rengasta.

    En osaa itse kaivata Terra Speediin lisää rullausta assulle. Tai siis se ei tunnu sielläkään jarrulta. Thunderon pitäisi käsiittäksen rullata ihan samat.

  2. #2582
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Sulla on sitten olemassa vielä neljännet sapelisepelikaudelle ja viidennet nastoille?

    Meinaan tosiaan lähinnä sitä, että itse laittaisin noille kolmansille kyllä sepelinkestävää rengasta.

    En osaa itse kaivata Terra Speediin lisää rullausta assulle. Tai siis se ei tunnu sielläkään jarrulta. Thunderon pitäisi käsiittäksen rullata ihan samat.
    Mikäs olis se sepelin kestävä setti?

  3. #2583
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Sulla on sitten olemassa vielä neljännet sapelisepelikaudelle ja viidennet nastoille?

    Meinaan tosiaan lähinnä sitä, että itse laittaisin noille kolmansille kyllä sepelinkestävää rengasta.

    En osaa itse kaivata Terra Speediin lisää rullausta assulle. Tai siis se ei tunnu sielläkään jarrulta. Thunderon pitäisi käsiittäksen rullata ihan samat.
    Sepeliä vastaan vaihtuu 2.vanteille nastarenkaat, jotka ainakin toistaiseksi kestäneet.

  4. #2584
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti #78 Katso viesti
    Mikäs olis se sepelin kestävä setti?
    Vähän riippuu missä sepelillä ajat. Mulla on toisessa fillarissa lokarit ja sepelislikseinä pirelli velo TLR ja toisessa rene hersen endurance hurricane ridget.

    Molemmat kestäneet sepeliä hyvin, toiset gravelliretkille ja toiset maantielle.
    Hurricanet kyllä selkeästi paremmat sepelikelveillä.

  5. #2585
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti a_mateur Katso viesti
    Sepeliä vastaan vaihtuu 2.vanteille nastarenkaat, jotka ainakin toistaiseksi kestäneet.
    Noin on minullakin, mutta aika useasti sitä sepeliä on syksyllä ja keväällä vaikka muuten voisi ajaa jo ilman nastojakin. Nastahirveyden haluaa minimoida.

  6. #2586
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Vähän riippuu missä sepelillä ajat. Mulla on toisessa fillarissa lokarit ja sepelislikseinä pirelli velo TLR ja toisessa rene hersen endurance hurricane ridget.

    Molemmat kestäneet sepeliä hyvin, toiset gravelliretkille ja toiset maantielle.
    Hurricanet kyllä selkeästi paremmat sepelikelveillä.
    Täällä Savossa jos laittaa nastat kun sepelin kylvää niin niillä pärjää, mutta keväällä taas sulan asfaltin ja sepelin päällä pitää pahimmillaan pari kuukautta ajaa.

  7. #2587
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti #78 Katso viesti
    Täällä Savossa jos laittaa nastat kun sepelin kylvää niin niillä pärjää, mutta keväällä taas sulan asfaltin ja sepelin päällä pitää pahimmillaan pari kuukautta ajaa.
    Noinhan se siellä on. Laita 28mm velo tlr. Mulla on 32 ja se on turhan iso ja raskas assulle.

  8. #2588
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427

    Paksut GG renkaat

    Hieman yllättäen WTB Byway 47-584 (mitattu 48,3mm) ei mahdukaan vanhan Kona Roven takahaarukkaan, tai tilaa jää toiselle puolelle vain n. 1 mm. Onko ehdotuksia 650b sliksistä/semisliksistä, jonka todellinen koko olisi 42-45mm 25mm id vanteella? Jonkinlainen pistosuojaus pitäisi olla, kun tuo on käytössä työmatkapyöränä ja pyöräretkeilyssä. Ja ei kiitos Gravelkingia, niistä on huonoja kokemuksia.

    Hieman harkitsin Resolutea, mutta niin iso nappula on vähän turha kun yli 90% ajoista on asfaltilla. Lisäksi epäilyttää sen pistosuojaus. Ei-SG2 -versiossa ei taida olla mitään suojausta? Lisäksi edessä pitäisin mieluusti leveämmän renkaan kun sinne menee helposti ainakin 50mm kumi.

  9. #2589
    Nyt kun fättiskausi alkaa, niin vois miettiä ens kauden rengasvalintoja gräveliin. Grizlissä oli ensiasennuskumeina G-One Bitet, jotka inspiroivat kyllä luottamusta maalis/huhtikuun ajoittaisilla kelirikkoalueilla, mutta suurin osa kilsoisa ajoittui kesälle ja asfaltille joka käytännössä johtanut siihen että renkaat ovat jo aika sliksit.

    Jos keväälle hommais nappulakumekset ja kesälle sitten sliksimmät (mukavuus ykköskriteeri), niin mitkä olis hyviä? Nappulakumeista kiinnosteli RH Oracle Ridge (700x48) ja sitten siistimpään ajoon vaikka Snoqualmie Pass (700x44). Vaihtoehtoja tuntuu olevan ihan älyttömästi..

    Edit: ei tommonen G-One RS & Ultrabite -kombokaan nyt ihan tyhmältä näyttänyt, ehkä noita ekoja jopa tulis myyntiin ennen ens vuoden maaliskuuta.
    "Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS

  10. #2590
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Hieman yllättäen WTB Byway 47-584 (mitattu 48,3mm) ei mahdukaan vanhan Kona Roven takahaarukkaan, tai tilaa jää toiselle puolelle vain n. 1 mm. Onko ehdotuksia 650b sliksistä/semisliksistä, jonka todellinen koko olisi 42-45mm 25mm id vanteella? Jonkinlainen pistosuojaus pitäisi olla, kun tuo on käytössä työmatkapyöränä ja pyöräretkeilyssä. Ja ei kiitos Gravelkingia, niistä on huonoja kokemuksia.

    Hieman harkitsin Resolutea, mutta niin iso nappula on vähän turha kun yli 90% ajoista on asfaltilla. Lisäksi epäilyttää sen pistosuojaus. Ei-SG2 -versiossa ei taida olla mitään suojausta? Lisäksi edessä pitäisin mieluusti leveämmän renkaan kun sinne menee helposti ainakin 50mm kumi.
    2021 Rove DL:n meni ainakin 47 leveät harmaakylkiset Dry TNT G2:t koossa 47-584. Ihan toimiva setti oli. Rene hersellähän on 584-koossa 42mm leveä Babyshoe Pass, josta löytyy normiversion lisäksi pirun nopea Extra Light ja kestävä Endurance. Vastaaavat nappulakumit nimellä löytyy Pumpkin Ridge. WTB Venturethan tuossa taisi olla ensiasennuskumeina, ei mikän nopein, mutta pitävä kumi. Ei ollut ongelmia sepelikaudellakaan, kunhan muistaa napsia ne sepelit sieltä väleistä pois.

    Pirellin Cinturato Gravel H:stä löytyy kokoa 584x45mm, pirun nopea rengas ainakin kun paineita työntää ja toimii pienemmilläkin paineilla. Itsellä 622x45 koko yleisrenkaana Sutturassa. Sepeliä ei tosin tämäkään kestä, ainakaan kovilla paineilla. Gravel M on sitten pirun pitävä rengas poluillekin ja nappulan koko antaa spelin kanssakin anteeksi, mutta ei ole asfalttirengas vaan sellainen jyristelijä kun ollaan kaupungissa (yhtä olen välillä kokeillut edessä ja takana H. Talvella pidin takana ja edessä nastarengas) . Uusi RC-versiokin, joka silmämääräisesti näyttää em välimuodolta on tullut, siitä ei kokemuksia, mutta 40-622-koon testi tulossa BRR:ään lähiaikoina. Painaviahan noi Pirellit on, mutta ihan hyviä arvioita saaneet.

    https://www.youtube.com/watch?v=vgsetJcvjds
    https://www.youtube.com/watch?v=C4zfDIatTfI

  11. #2591
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gambinamiäs Katso viesti
    2021 Rove DL:n meni ainakin 47 leveät harmaakylkiset Dry TNT G2:t koossa 47-584. Ihan toimiva setti oli. Rene hersellähän on 584-koossa 42mm leveä Babyshoe Pass, josta löytyy normiversion lisäksi pirun nopea Extra Light ja kestävä Endurance. Vastaaavat nappulakumit nimellä löytyy Pumpkin Ridge. WTB Venturethan tuossa taisi olla ensiasennuskumeina, ei mikän nopein, mutta pitävä kumi. Ei ollut ongelmia sepelikaudellakaan, kunhan muistaa napsia ne sepelit sieltä väleistä pois.

    Pirellin Cinturato Gravel H:stä löytyy kokoa 584x45mm, pirun nopea rengas ainakin kun paineita työntää ja toimii pienemmilläkin paineilla. Itsellä 622x45 koko yleisrenkaana Sutturassa. Sepeliä ei tosin tämäkään kestä, ainakaan kovilla paineilla. Gravel M on sitten pirun pitävä rengas poluillekin ja nappulan koko antaa spelin kanssakin anteeksi, mutta ei ole asfalttirengas vaan sellainen jyristelijä kun ollaan kaupungissa (yhtä olen välillä kokeillut edessä ja takana H. Talvella pidin takana ja edessä nastarengas) . Uusi RC-versiokin, joka silmämääräisesti näyttää em välimuodolta on tullut, siitä ei kokemuksia, mutta 40-622-koon testi tulossa BRR:ään lähiaikoina. Painaviahan noi Pirellit on, mutta ihan hyviä arvioita saaneet.

    https://www.youtube.com/watch?v=vgsetJcvjds
    https://www.youtube.com/watch?v=C4zfDIatTfI
    Joo, jäi sanomatta tuossa viestissä että oma Rove on vuodelta 2014, ja runko on aika erilainen kuin uudemmat. Vuonna 2014 ei (valtavirrassa) ollut tietoakaan 650b-gravel-renkaista, joten tuota ei ole niille optimoitu. BB drop tosin on 65mm joka toimii kivasti pienemmällä kiekkokoolla, mutta takahaarukan tila tosiaan rajoittaa. Kun tila on sen verran tiukassa, pitäisi olla varma renkaan tarkasta koosta. Runko vielä joustaa sen verran että en ehkä 44mm leveämpää uskalla laittaa, ja senkin kanssa voinee tulla ongelmia. En tiedä täytyykö palata 700c-kiekkoihin. Pienemmillä kiekoilla oli tarkoitus saada lisää ilmatilavuutta sekä päästä toe overlapista eroon (lokasuojien kanssa, ilman niitä ongelmaa ei ole). Voi olla että sen kanssa joutuu nyt kuitenkin elämään jos haluaa pitää chainstayt ehjinä. 700c-koossa tuohon menee vielä heittämällä 40mm kumi ja varmaan vielä 42mm. Eteen mahtuu luultavasti 50mm kumi.

  12. #2592
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    154
    Nyt on ollut sattuneesta syystä cyclocross renkaat gravelissa alla. Ennen oli 45mm kumit ja pidin sitä miniminä kun tulee ajettua myös polkua ja muuta huonoa alustaa.
    Kapeammat kumit olikin mukava yllätys ajotuntumassa. Itseohjaus on pois, renkaat joustaa herkemmin ja pompottaa vähemmän. Jos polulla on juuria tai kiviä niin meno on kyllä surkeeta, mutta ajettavissa kuitenkin. Rullauksesta en osaa sanoa, kun ajelen vaan ihan ulkoiluna ja kuntoiluna.
    Ratkasuna tässä oli laittaa insertti takarenkaaseen. Aika kovia läpilyöntejä tulee jos on irtokiviä hiekkatiellä ja tietty sitten polulla. Ehkä parempi olis olla insertti myös edessä kun ei siitä haittaakaan tunnu olevan.

    Tästä tuli opittua että suoran tien ajotuntumalla on yllättävän iso osuus koko lenkin viihdearvoon. Suurin osa ajasta tulee kuitenkin ajettua hyväpintaisilla (autolla ajettavilla) teillä ja 45mm kumeilla oli aika traktoritunnelma. Ero on tavallaan pieni, mutta kun lenkit on pitkiä niin se "kertautuu".

  13. #2593
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Joo, jäi sanomatta tuossa viestissä että oma Rove on vuodelta 2014, ja runko on aika erilainen kuin uudemmat. Vuonna 2014 ei (valtavirrassa) ollut tietoakaan 650b-gravel-renkaista, joten tuota ei ole niille optimoitu. BB drop tosin on 65mm joka toimii kivasti pienemmällä kiekkokoolla, mutta takahaarukan tila tosiaan rajoittaa. Kun tila on sen verran tiukassa, pitäisi olla varma renkaan tarkasta koosta. Runko vielä joustaa sen verran että en ehkä 44mm leveämpää uskalla laittaa, ja senkin kanssa voinee tulla ongelmia. En tiedä täytyykö palata 700c-kiekkoihin. Pienemmillä kiekoilla oli tarkoitus saada lisää ilmatilavuutta sekä päästä toe overlapista eroon (lokasuojien kanssa, ilman niitä ongelmaa ei ole). Voi olla että sen kanssa joutuu nyt kuitenkin elämään jos haluaa pitää chainstayt ehjinä. 700c-koossa tuohon menee vielä heittämällä 40mm kumi ja varmaan vielä 42mm. Eteen mahtuu luultavasti 50mm kumi.
    No noi Rene Hersen 42x584 kumit sitten. Onhan ne kalliimpi kuin moni bulkkikumi, mutta toisaalta ei tartte uusia 622-kiekkoja hankkia. Toki jos vanhat kiekot on tallella, niin sitten vaan jotain 40mm leveää 622-kiekkoon, noita löytynee niin monia, että valinnanvaraa on.

  14. #2594
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Vanhat kiekot on, ja jotkut renkaat niillekin jää. Nyt on harkinnassa jättää Byway eteen ja laittaa taakse vaikkapa tuo Rene Hersen Babyshoe Pass, eli 42x584. 25mm vanteella se venynee siihen 42mm mittaan, ja keskiön korkeus olisi laskurin mukaan vielä 274 mm. Tai sitten laitan nuo kiekot myyntiin ja pysyn 622-koossa. Harmi että niillä ja lokasuojilla alkaa tulla toe overlapia yli 35 mm renkailla.

  15. #2595
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Ei kai 650 kokoa kannata laittaa jos sama rengas mahtuu 700 koossakin.

  16. #2596
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Yritin 650 kiekoilla ratkaista kahta ongelmaa. Paksummat renkaat ja toe overlap pois. Näistä ensimmäinen vesittyi ainakin osittain, kun tosiaan taakse ei saa mahtumaan paksumpaa. Tuolla 48x584 ja 42x584 -yhdistelmällä poistuisi toe overlap ja eteen saisi paksumman renkaan. Mutta hieman puolittaiseksi tuo ratkaisu toki jäisi.

  17. #2597
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705
    Mulla on toe overlappia kaikissa pyörissä (pl. maastopyörä) enemmän tai vähemmän. Ei haittaa muualla ku alle kävelyvauhdissa tehdyissä tiukoissa u-käännöksissä ja hitaasti teknistä polkua ajaessa, jolloin ollaan vahvasti tyhmäpyöräilyn ytimessä. Ei haittaa gravelissa siis ollenkaan

  18. #2598
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Totta, gravelissa se ei niin haittaa, mutta tuolla pyörällä tulee ajettua työmatkat ja kaupungissa ongelman kohtaa yllättävän usein liikennevaloissa, hitaissa 90 asteen käännöksissä jne. Kommuutterissa ongelmaa ei ole ilman lokasuojia, mutta toisaalta en halua ajaa työmatkaa ilman niitä. Varsinaisessa gravelpyörässä vaihdoin 650b-kiekkoihin samasta syystä.

  19. #2599
    Laitoin tänään alle Rene Hersen hurricane Ridget Endurance-versioina. 42mm luvattiin 21mm vanteilla leveyttä ja 43mm 23mm vanteilla, joten oletin 25mm vanteilla olevan jotain 44mm luokkaa ja nappulat päälle, eli oletin että olisi aikalailla samaa luokkaa kuin tähän asti alla olleilla 45mm Pirellin Cinturato Gravel H:illa. No nämä näyttivät aika kapeilta ja mittasin vielä ennen vaihtamista nuo Pirellit ja nehän olivat 48mm vanteella. Reneet oli sitten tasan 42mm eli vähän alimittaisilta ne sitten vaikuttivat. Pyörään, eli Konan Sutturaan mahtuisi kyllä vaikka ja kuinka levää kumia, mutta koska tuolla ajelen myös melkein päivittäistä työmatkaa ympäri vuoden, niin lokarit ovat pakolliset ja olen todennut, ettei Pirellejä juuri leveämpää mahtuisikaan. No kai ne 48mm Oracle Ridget olisivat sitten kuitenkin mahtuneet.

    Ensimmäiset 61km olivat kyllä nautinnolliset. Vaikka nappula oli isoa, ei mitään traktorifiilistä tullut. En osaa sanoa mitään todellisesta rullausvastuksesta, mutta rullaustuntuma oli kyllä yllättävän kevyt. Korostan että kyse on subjetiivisesta tuntumasta, ei wattimittareilla mitattua dataa. Meteli ei myöskään ollut nappulakumiksi mikään kova, suorastaan maltillinen. Vaikka kumit olivat melko jämäkämmät enduranceversiot, niin tuntuivat mukavan pehmeiltä ja erittäin mukavilta (laitoin valmistajan sivujen suosituspaineet "soft" omalle painolle), ovat selkeästi pehmeämmät kuin todella jäykkäkylkiset Pirellit.

    En tiedä johtuiko kumista vai siitä, että nämä ovat tosiasiassa 6mm kapeammat kuin aiemmat (ja 8mm kapeammat kuin sitä edeltävät) renkaat, mutta nämä tuntuivat jotenkin tarkemmilta ja ketterämmin ohjautuvilta. Varmaan ihan tuo leveys, ovat kuitenkin selkeästi kapeimmat kumit kuitenkin mitä Sutturassa ollut alla.

    Hyvät renkaat. Silti harkinnassa niiden 48mm Oracle Ridgejen hankinta, varmaan mahtuisivat ihan hyvin alle ja nämä voisi laittaa puolison pyörään. Toisihan nuo mukavuutta lisää ja myös pitoa. Painon ja leveyden myötä ketteryyttä ja kiihtyvyyttä toki lähtisi.

  20. #2600
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    463
    ^
    Kannattaa mitata ne vaikka viikon päästä uudestaan.
    edelliset uudet kumit mulla ainakin kasvoi leveydeltään asennuspäivän ja viikon käytön jälkeen:
    30mm Pro One: 28mm -> 31mm
    36mm Getaway: 35mm -> 37mm

  21. #2601
    Joo näin ajattelin tehdä. Ajellaan viikko tai kaksi noilla ja sitten olisi jokatapauksessa uusien kiekkojen käyttöönotto (näistä meni etukiekko soikeaksi eikä enää rihtaamalla ihan entiseksi saanut), joten olkoot nämä Hurricanet nyt siihen asti sisureilla sisäänajossa ja jos venyy tarpeeksi, niin sitten laitetaan tubeleksena uusille. Jos ei veny, niin tilaan noi vähän leveämmät Oracle Ridget.

  22. #2602
    Oliko näistä täällä juttua ja mikä näissä vikana kun hinta noin halpa, 180TPI ja tubeless ja aika kevyt kokoisekseen?
    https://r2-bike.com/CONTINENTAL-Tire...ShieldWall-TLR

  23. #2603
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.199
    Itellä ollut alla 673 km:n verran gravelissa ja ei juuri mitään moitittavaa, rullaa ihan mukavasti ja pitoakin on (kuivalla)polulla ihan riittävästi omaan makuun. Hinta/laatu ainakin kohillaan. Noin 2 barin paineilla ajellu.

    Yksi huomio on, että jostain syystä vähän tubeleksena tuntuu olevan ongelmia pitää ilmaa. Noin parin viikon välein on saanut laittaa eturenkaaseen lisää ilmaa. Pitää lisätä litkua jossain välissä jospa alkais sekin pitämään paremmin. Magic milkit sisällä, dt er1600 kiekot.

  24. #2604
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    261
    ^^ Ainakin Terra Trailissa PureGrip vs BlackChili on ihan eri tuntuinen ja ero on suorastaan "järisyttävä" BlackChilin eduksi.

  25. #2605
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    ^^ En sanoisi, että tubeleksessa on ”ongelmia pitää ilmaa”, jos täytyy parin viikon välein lisätä ilmaa.

    Lähti Swampero tänään työmatkalla uudella märällä asfaltilla todella liukkaasti alta ja nyt on housut polvesta puhki ja polvi verillä. Onneksi ei juuri muita vaurioita. Mutta lähti tosiaan erikoisesti. BRR:n mukaan Swamperossa pitäisi olla ihan hyvä märkäpito.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  26. #2606
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Mun mielestä swamperossa on just tuollainen reunanappula. Siis ettei kamalasti pitoa voi assulla olla.

  27. #2607
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Triplan hoodeilla oli uusi kiemura ja olin vähän ajatuksissani. Jarrutus venyi pikkasen myöhään ja jarruttaessa lähti pyörä alta. Tapahtui niin nopeasti, että en osaa sanoa, oliko syy nappulan vai materiaalin vai molempien. Alusta on osasyyllinen varmasti myös ja kuski, mutta ei ole koskaan aikaisemmin käynyt noin. Jos ei olisi ollut niin lämmintä, niin olisin voinut väittää, että oli mustaa jäätä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  28. #2608
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Ainahan siellä voi olla pisara öljyä/naftaa veden seassa. Ei noita nää.

  29. #2609
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Joo totta, varsinkin, kun siellä liikkuu jos jonkinnäköistä työkonetta ja kuorma-autoa. Soralla on turvallisempaa
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  30. #2610
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.199
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    ^^ En sanoisi, että tubeleksessa on ”ongelmia pitää ilmaa”, jos täytyy parin viikon välein lisätä ilmaa.

    Lähti Swampero tänään työmatkalla uudella märällä asfaltilla todella liukkaasti alta ja nyt on housut polvesta puhki ja polvi verillä. Onneksi ei juuri muita vaurioita. Mutta lähti tosiaan erikoisesti. BRR:n mukaan Swamperossa pitäisi olla ihan hyvä märkäpito.
    Joo, sen takia sanoinkin että ei "juuri mitään moitittavaa". Omien maasturien renkaissa (maxxis) ei täydy ku kerran kuussa lisätä jos edes niinkään usein.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •