ElectrobikeGiantGarminMPMessut
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 185

Aihe: Pole Vikkelä

  1. #31
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.712
    Jotenkin näissä polekeskusteluissa on aina vähän semmonen mm lätkä viba On fanit jotka kannustaa myötä ja alamäessä, skeptikot jotka dissaa viimeiseen asti ja sitku tulee menestystä hyppää fanien mukaan ja ne jotka varmuuden vuoks kannustaa isoa mahtavaa kanadaa joka aina pärjää niin ei tule pettymyksiä, jos ei niin sit voi olla vaa hiljaa ja huudella taas kun pärjää tai vaihtaa aiempii mainituista ryhmistä.

  2. #32
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka4130 Katso viesti
    Kun huomioi millaiselle rasitukselle kalusto joutuu tavanomaisessa, puhumattakaan sitä vaativammassa käytössä, ja kun yhtälöön lisätään vielä muut kuormitustekijät, kuten vaikkapa huollon puute yms., niin 5-vuoden runkotakuuta voi pitää kaikin puolin hyvänä. Ja tämä riippumatta valmistajan näennäisestä statuksesta.
    Niin mutta mikään kova se ei ole. Ihan normaali. Valmistaja joka yrittää profiloitua luksuspyörävalmistajaksi ja repii tuotteistaan sen mukaista hintaa voisi tässäkin näyttää suuntaa.

    Nyt kaikenmaailman Canyonit sun muut tusinapyöriä tekevät tarjoaa paremman tai saman tason takuun.

    Polen tuntien huollon puutetta voidaan käyttää takuusta irti kiemurtelemiseen ja asiakkaan syyllistämiseen FB-ryhmässä, että väärin ajettu. Sitten 8kk myöhemmin voi kokeilla takuusta saadulla rungolla uudestaan.

    Trekki on kans yks ylihintaisia huusseja pykävää valmistaja, että siltäkään en enempää odottanut.

  3. #33
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Kuten sanoin, sanottu että kevyempi kuin stamina ja sivuilla tuo 14-17kg ilmoitettu. Toki todellisuus voi olla mitä vaan. Mutta esittelyvideon perusteella vaikutti, että keveyttäkin haettu paikoin ja varsinkin protosta keventynyt. Muodot kuitenkin suht simppelit. Osat ei nyt sen enempää paina kuin muissakaan pyörissä, ei tuplakruunua esim, vaikka semmoinenkin sopii. Tuskin tuota silti kukaan xc hipo-osilla kasaa.
    Leo kirjoittaa Polen faboryhmässä k2 rungon painavan 3,7kg ("Frame is 3,7kg in k2, and builds 14-17kg. Mine in the photo is 17kg. DH tires, Huck Norris - Hamburgers both ends, Trickstuff Maxima and Flight attendants."). Ehkä tätäkin kiinnostavampaa on kuitenkin se, että ennen Largeilla ajanut 179 pitkä Kokkonen näyttäisi vaihtaneen yhtä kokoa pienempään, jos siis nykyään ajelee ja kisaa tuolla mainoskuvissa esiintyvällä k2 Vikkelällä. Eli siis olisi itsekin siirtynyt selkeämmin konventionaalisempaan fittiajatteluun, missä n. +-180 kuskille sopii 470-480 reachin vehje.

  4. #34
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.618
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Jotenkin näissä polekeskusteluissa on aina vähän semmonen mm lätkä viba On fanit jotka kannustaa myötä ja alamäessä, skeptikot jotka dissaa viimeiseen asti ja sitku tulee menestystä hyppää fanien mukaan ja ne jotka varmuuden vuoks kannustaa isoa mahtavaa kanadaa joka aina pärjää niin ei tule pettymyksiä, jos ei niin sit voi olla vaa hiljaa ja huudella taas kun pärjää tai vaihtaa aiempii mainituista ryhmistä.
    Unohdit ne joita ei kiinnosta/haittaa miten pyörä pärjää kisoissa tai testeissä ja jotka tietää mitä haluaa ja ostaa pyörän omaan ajoonsa.

    Joskus aiemminkin kirjoitin että pyörässä kuten autoissa ja muissa härpäkkeissä pitää olla se jokin juttu. Ei sen tarvitse olla testivoittaja koukuttaakseen ja houkuttaakseen päivittäin lenkille tai leikkimään metsään.
    Tämä "jokin juttu" on myös se miksi premium autoja ostetaan. Niidenkin valmistajat (ja tietty markkinointosastot) tekee auton jonkin ajatuksen pohjalle jotain asiakassegmenttiä varten. Se ei yritäkään olla paras hinta-fiitseri suhteltaan tai soveltua kaikille kaikkeen käyttöön.

    Canyon on hyvä esimerkki miten kustannukset pudotetaan alas mutta silti pyörä suunnitellaan fiksusti. Se ei silti ole kaikille "se" juttu. Jos Canyonissa on jokin mikä ei sovi itselle niin on aivan sama, onko se hinta-fiitserisuhteeltaan paras.

  5. #35
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.151
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Juu, mun mielestä 5v on hyvä takuu alumiiniselle enduropyörälle.
    Mille tahansa enduropyörälle, materiaalista riippumatta.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Niin mutta mikään kova se ei ole. Ihan normaali. Valmistaja joka yrittää profiloitua luksuspyörävalmistajaksi ja repii tuotteistaan sen mukaista hintaa voisi tässäkin näyttää suuntaa.

    Nyt kaikenmaailman Canyonit sun muut tusinapyöriä tekevät tarjoaa paremman tai saman tason takuun.

    Polen tuntien huollon puutetta voidaan käyttää takuusta irti kiemurtelemiseen ja asiakkaan syyllistämiseen FB-ryhmässä, että väärin ajettu. Sitten 8kk myöhemmin voi kokeilla takuusta saadulla rungolla uudestaan.

    Trekki on kans yks ylihintaisia huusseja pykävää valmistaja, että siltäkään en enempää odottanut.
    Olisiko antaa esimerkkiä valmistajasta, joka hoitaa takuuasiat erityisen hyvin tai peräti esimerkillisesti?

  6. #36
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    441
    Tällä hetkellä esimerkiksi Trekin, Konan ja Orbean rungoilla on ensimmäiselle omistajalle elinikäinen takuu.

    Trek
    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/warranty_policy/

    Kona
    https://konaworld.com/warranty/

    Orbea
    https://www.orbea.com/fi-en/warranty

  7. #37
    F. Kotlerburg Guest
    Itse en ole yhtään runkoa rikkonut, mutta stasilaista valvontaa tai käyttäjien syyttelyä ei ole muilta valmistajilta tai heidän edustajiltaan näkynyt.

    Kuulopuheiden mukaan Trek on esimerkiksi mukisematta vaihtanut rikki menneet Farleyt ja täysjoustot.

  8. #38
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Polen tuntien huollon puutetta voidaan käyttää takuusta irti kiemurtelemiseen ja asiakkaan syyllistämiseen FB-ryhmässä, että väärin ajettu.
    Takuuehdothan saa valmistaja ihan itse määrittää. Takuu ei ole mikään lain vaatima palvelu, vaan valmistajan itse tarjoama. Yleensä takuuehdoissa lukee takuun kattavan vain jo valmistushetkellä olevat viat ja puutteet, ei yhtään enempää. Näin voidaan rajata kaatumisesta tai huollon laiminlyömisestä aiheutuvat viat ja vauriot takuun piirin ulkopuolelle. Eri asia sitten, kuinka osoitetaan vaurion olevan takuun piirin ulkopuolella ja kuinka tarkasti valmistaja haluaa takuuehtojen rajoja noudattaa.

    Itse olen vähän valmistajan puolella tässä, koskaan ei tiedä millainen poropeukalo tuotteen ostaa. Tämä pätkä viestissäsi varsinkin pisti silmään:
    >huollon puutetta voidaan käyttää takuusta irti kiemurtelemiseen ja asiakkaan syyllistämiseen
    Kuvitellaan tilanne, jossa asiakas ostaa täysjoyustetun maastopyörän, ja ajaa sillä aktiivisesti maastoajoa 5 tuntia viikossa. Se on viidessä vuodessa jo 1300 tuntia, jos tuossa ajassa ei kertaakaan huolla pyöräänsä, niin onnea vaan valitsemalleen tielle. 1300 h kun on iskarit huoltamatta, linkuston laakerit tarkistamatta, sekä jarrut ja voimansiirto alkuperäiskunnossa niin aika varmasti jossain on joku ruosteessa/jumissa/hapettunut tai kulunut korjauskelvottomaksi.

  9. #39
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.450
    No eihän se nyt noin mene, että takuu voidaan rajata koskemaan vain valmistushetkellä olevia vikoja.

    Ei se rungon liimasauma hajoa jos sillä ei Enduroa aja. Eli tarttee sen kestää suunnittelu käyttö.

  10. #40
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti uusitunnus Katso viesti

    Kuvitellaan tilanne, jossa asiakas ostaa täysjoyustetun maastopyörän, ja ajaa sillä aktiivisesti maastoajoa 5 tuntia viikossa. Se on viidessä vuodessa jo 1300 tuntia, jos tuossa ajassa ei kertaakaan huolla pyöräänsä, niin onnea vaan valitsemalleen tielle. 1300 h kun on iskarit huoltamatta, linkuston laakerit tarkistamatta, sekä jarrut ja voimansiirto alkuperäiskunnossa niin aika varmasti jossain on joku ruosteessa/jumissa/hapettunut tai kulunut korjauskelvottomaksi.
    Koita nyt ymmärtää, että tässä on koko ajan puhuttu runkotakuusta. Se ei koske iskareita, voimansiirtoa tai jarruja. Yleensä sen ulkopuolelle rajataan myös kuluvat osat kuten laakerit.

    Tuo oli vain vastaus aiempaan viestiin missä puhuttiin huoltamattomuudesta. Se että voidaanko liimasauman ratkeaminen tai tai alumiinin raksahdus laittaa huoltamattomuuden piikkiin on melkoisen kyseenalaista, kun mitään huolto-ohjelmaa Pole tai mikään muukaan valmistaja ei kokonaisille pyörilleen käsittääkseni vaadi. Autoilupuolellahan tästä on hyvää vääntöä aina joskus, että johtuiko moottorin laukeaminen siitä, että yksi öljynvaihto 50tkm sitten oli 500km myöhässä verrattuna huolto-ohjelmaan.

  11. #41
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.450
    Enkä tiedä onko tuo kotlerburgin tarina totta, mutta tuo huoltojen laiminlyöntiin vetoaminen kyllä haisee ja pahasti pyörien kohdalla.

    Joku iskarin huoltaminen ei vaikuta mitään siihen liimauksen pettämiseen.

    Kotlerburg voisi linkittää kuvana tuon Facebookissa olleen jutun.

  12. #42
    F. Kotlerburg Guest
    Minkä jutun? En sanonut että niin on tapahtunut vaan voisi tapahtua, kyseessä oli vaan viittaus jukan kirjoitukseen jossa viitattiin, että hajoaminen voisi johtua huoltamattomuudesta.

    FB:n riders groupissa ja ulkomaisilla foorumeilla tuntui joka kerta löytyvän syy muualta kuin peilistä ja yleensä koko postaukset poistettiin FB:stä.

  13. #43
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.124
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Enkä tiedä onko tuo kotlerburgin tarina totta, mutta tuo huoltojen laiminlyöntiin vetoaminen kyllä haisee ja pahasti pyörien kohdalla.

    Joku iskarin huoltaminen ei vaikuta mitään siihen liimauksen pettämiseen.

    Kotlerburg voisi linkittää kuvana tuon Facebookissa olleen jutun.
    Jos vaimennus ei toimi niin kuin pitää ja jatkuvasti pohjataan isoissa hypyissä, niin kai se voi väsyttää rungon ennenaikaisesti.

    Tai noissa haljenneissa emäputkissä, kai ne ohjainlaakerin kupit sinne voi väkisin liialla voimalla prässätä ja edesauttaa liimauksen pettämistä?

    En noista polen tapauksista tiedä mitään, mutta kaikki on varmaan mahdollista.

    Voisin kuvitella, että monesti yritetään omia oppirahoja maksattaa valmistajalla, jotka ei niitä tietenkää mielellään makselisi. Merkistä riippumatta.

  14. #44
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Minkä jutun? En sanonut että niin on tapahtunut vaan voisi tapahtua, kyseessä oli vaan viittaus jukan kirjoitukseen jossa viitattiin, että hajoaminen voisi johtua huoltamattomuudesta.

    FB:n riders groupissa ja ulkomaisilla foorumeilla tuntui joka kerta löytyvän syy muualta kuin peilistä ja yleensä koko postaukset poistettiin FB:stä.
    Just. Eli mitään tuollaista ei ole tapahtunut, mutta ajattelit kertoa sen polen ketjussa..

  15. #45
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Just. Eli mitään tuollaista ei ole tapahtunut, mutta ajattelit kertoa sen polen ketjussa..
    Kuinka paljon olet asioinut Polen kanssa? Minä sen verran paljon, että ei kiinnosta asioida enää.

    Ei tässä mitään ole kerrottu. Spekuloitu korkeintaan kokemusten pohjalta.

  16. #46
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Jos vaimennus ei toimi niin kuin pitää ja jatkuvasti pohjataan isoissa hypyissä, niin kai se voi väsyttää rungon ennenaikaisesti.

    Tai noissa haljenneissa emäputkissä, kai ne ohjainlaakerin kupit sinne voi väkisin liialla voimalla prässätä ja edesauttaa liimauksen pettämistä?

    En noista polen tapauksista tiedä mitään, mutta kaikki on varmaan mahdollista.

    Voisin kuvitella, että monesti yritetään omia oppirahoja maksattaa valmistajalla, jotka ei niitä tietenkää mielellään makselisi. Merkistä riippumatta.
    Eiköhän pole maksa oppirahoja uudesta valmistustekniikasta.

    Onkohan machinelle muuten aikoinaan tehty nuo samat ulkopuoliset kuormitustestit, mitä nyt vikkelälle?

  17. #47
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    No eihän se nyt noin mene, että takuu voidaan rajata koskemaan vain valmistushetkellä olevia vikoja.

    Ei se rungon liimasauma hajoa jos sillä ei Enduroa aja. Eli tarttee sen kestää suunnittelu käyttö.
    Ja se liimamassahan lisätään runkoon jo linjastolla, eli selvä valmistushetkellä olemassa oleva vika. Ja huomaa, että takuu ja virhevastuu ovat eri asioita. https://www.kuluttajaliitto.fi/mater...stuu-ja-takuu/

    Takuun antaja voi vapaasti päättää takuun sisällöstä. Hän voi asettaa takuun koskemaan vain määrättyjä vikoja, päättää sen voimassaolon kestosta ja paikasta tai vaatia että takuuseen vetoaminen edellyttää kuitin tai takuutodistuksen esittämistä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Koita nyt ymmärtää, että tässä on koko ajan puhuttu runkotakuusta. Se ei koske iskareita, voimansiirtoa tai jarruja. Yleensä sen ulkopuolelle rajataan myös kuluvat osat kuten laakerit.
    Kun koko kokonaisuuden jättää huoltamatta, niin kasautunut yhteisvaikutus voi aiheuttaa vaurioita myös pyörän runkoon. Olen esimerkiksi nähnyt tapauksen, jossa keskiölaakeri oli jumittunut niin tiukkaan, että polkiessa laakerin sijasta pyörikin keskiön koko pressfit-laakerikuppi. Pressfit-keskiölaakerikuppi kulutti pyöriessään hiilikuiturunkoa sen verran, että uutta pressfit-kuppia ei saanut enää millään pysymään tiukassa. Mielestäni aika hyvä esimerkki huollon laiminlyömisestä.

  18. #48
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.948
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka4130 Katso viesti
    Olisiko antaa esimerkkiä valmistajasta, joka hoitaa takuuasiat erityisen hyvin tai peräti esimerkillisesti?
    Pienistä valmistajista Ibiksen ja Salsan takuutoimintaa on netissä kiitelty. Päinvastaisiakin esimerkkejä varmaan löytyy. Itse olen saanut molemmilta loistavaa palvelua, vaikkei varsinaisesti takuucaseja ole ollutkaan.

    Salsalta sain oivaa opastusta miten Bucksawissa reititetään kaapelit (kun edellinen omistaja oli tehnyt ns. luovaa kasaamista). Ibikseltä rekisteröivät mun rungon, vaikka se oli ostettu heidän nimenomaisesta kiellosta huolimatta ebayn kautta (he ovat siis kieltäneet jämyjä myymästä ebayssa).

  19. #49
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.618
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Eiköhän pole maksa oppirahoja uudesta valmistustekniikasta.

    Onkohan machinelle muuten aikoinaan tehty nuo samat ulkopuoliset kuormitustestit, mitä nyt vikkelälle?
    Käsittääkseni Voima on ensimmäinen millä ne rajut mainostetut testit on tehty. Aika harva merkki niitä testejä teettää ylipäänsä. polelle testit on tarpeen koska Aiemmissa jyrsityissä rungoissa oli vähän sanomista. Onneksi keksivät miksi saumat aukeili. Kyse ei ollut liimasta vaan valmistustekniikasta. täysin valmiiksi jyrsittyjä puolikkaita ei saanut kunnolla liimattua ja ne saattoi ilmeisesti jopa vedellä hitusen jyrsinnässä. Nyt liimaavat puoliskot kun vain sisäpuoli on jyrsitty. Ulkopuoli jyrsitään vasta liimauksen jälkeen.

  20. #50
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti uusitunnus Katso viesti
    Kun koko kokonaisuuden jättää huoltamatta, niin kasautunut yhteisvaikutus voi aiheuttaa vaurioita myös pyörän runkoon. Olen esimerkiksi nähnyt tapauksen, jossa keskiölaakeri oli jumittunut niin tiukkaan, että polkiessa laakerin sijasta pyörikin keskiön koko pressfit-laakerikuppi. Pressfit-keskiölaakerikuppi kulutti pyöriessään hiilikuiturunkoa sen verran, että uutta pressfit-kuppia ei saanut enää millään pysymään tiukassa. Mielestäni aika hyvä esimerkki huollon laiminlyömisestä.
    Pressfitti on pressfitti ja tuokin pilaa keskiön. Ei halkaise runkoa. Tuohan on selvä, että silloin ei takuu korvaa, mutta se että joku voimansiirron ja jarrujen huoltamattomuus ei runkoa riko. Polessa on sisäpaitsi kierrekeskiö, että aikaa kaukaa haettu esimerkki tähän.

    Valmistaja voi päättää mitä takuu koskee, mutta ei se niitä ehtoja takuun myöntämisen jälkeen voi miten sattuu säveltää.

  21. #51
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.618
    Kovasti tuntuu keskustelu juutuneen taas tähän takuu ym. asiaan vaikka ketjun otsikko on kylläkin uusi pyörämalli

  22. #52
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.712
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomy Katso viesti
    Tällä hetkellä esimerkiksi Trekin, Konan ja Orbean rungoilla on ensimmäiselle omistajalle elinikäinen takuu.

    Trek
    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/warranty_policy/

    Kona
    https://konaworld.com/warranty/

    Orbea
    https://www.orbea.com/fi-en/warranty
    Aiemmast viestistä bongattu, että kaikissa rymymmissä alurungoissa 2v trekillä.
    3 years
    Session, Scratch, Slash and Ticket aluminum frames and swing arms”




  23. #53
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.712
    Itellä ei ainakaan pahaa sanottaa polen takuusta näin jälkikäteen. Toki kesti kauan, että sain uuden rungon, mutta sen saaminen ei ollut polesta kiinni. Tarjottiin myös staminaan päivitystä, mikä oli tosin huono tarjous ottaen huomioon, että takuutapaus. Sen olisi kyllä saanut nopeammin. Oon kuullut, että jotku saanu huonompaa kohtelua ja se varmasti täälä kommenteissakin näkyy, mutta ovat he oikeasti parantaneet toimintaansa. Jännä, että muiden merkkien langoissa puhe ei keskity takuun pituuksiin ym. Nykyhinnoilla pole ei myöskään mielestäni ole mitenkään erityisen premium valmistaja, jopa kohtuu hintainen, kuten myös evolinkit oli kohtuuhintaisia. Toki polelta puuttuu hinnat alkaen mallisto, mutta niin puuttuu se hintojen toinenkin ääripää.

    Saksalainen merkki joka myös koneistaa runkoja, pulittaa pelkästä rungosta ilman iskaria vajaa 7ke. Näissä takuu 5v ja runko painaa muuten s2 koossa 4kg.

  24. #54
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Aiemmast viestistä bongattu, että kaikissa rymymmissä alurungoissa 2v trekillä.
    3 years
    Session, Scratch, Slash and Ticket aluminum frames and swing arms”



    Huomasit kai siinä viestissä vuosimallit?

  25. #55
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.618
    Mitäpä jos pojat pistätte erillisen ketjun pystyyn Polen tai kaikkien merkkien takuutoiminnasta ja jätetää tämä ketju Vikkelää koskevaksi.

  26. #56
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Pressfitti on pressfitti ja tuokin pilaa keskiön. Ei halkaise runkoa. Tuohan on selvä, että silloin ei takuu korvaa, mutta se että joku voimansiirron ja jarrujen huoltamattomuus ei runkoa riko. Polessa on sisäpaitsi kierrekeskiö, että aikaa kaukaa haettu esimerkki tähän.

    Valmistaja voi päättää mitä takuu koskee, mutta ei se niitä ehtoja takuun myöntämisen jälkeen voi miten sattuu säveltää.
    Ahaa. Käsitin aluksi, että sinulla oli yleisellä tasolla ongelma sen kanssa, että takuuehdoissa on kohta, jossa valmistaja voi olla myöntämättä takuuta huollon laiminlyönnin seurauksena. Sen johdosta sitten mainitsin tuon pressfit-keskiöesimerkin, joka on mielestäni oppikirjaesimerkki mainitunlaisen takuuehdon tarpeellisuudesta. Ja saahan kierrekeskiötkin rikki, keskiön rotsaushan on ihan peruskauraa hyvin palvelevassa pyörähuollossa. Keskiökierteiden korjausta vaativaan tilanteeseen kyllä taidetaan ajautua ennemminkin osaamattoman mekaanikon takia, kuin huollon laiminlyönnin johdosta..

    Tuohon Polen ympärillä pyörivään nettikeskusteluun en osaa ottaa kantaa, en ole ulkomaan foorumeiden tai facebookin Pole-osastoa lukenut, joten ei ole syntynyt sitä kautta minkäänlaista mielikuvaa. Siihen nähden, minkä verran kotimaan maastopyörätapahtumissa ja niiden ulkopuolella näkyy Poleja, olen kuvitellut firman hoitavan asiat ihan kelvollisesti.

    https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/pole-bicycle-company-oy/25731117/taloustiedot
    vaikkei asiakastieto.fi:n mukaan kovinkaan kummoista taloudellista menestysytä ole taottu

  27. #57
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    6
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Aiemmast viestistä bongattu, että kaikissa rymymmissä alurungoissa 2v trekillä.
    3 years
    Session, Scratch, Slash and Ticket aluminum frames and swing arms”
    Niin, se tarkoittaa vuosien 2012-2019 fillarit
    (Trek Care/Bontrager Limited Warranty 2012–2019)

    Vuodesta 2020 eteenpäin on elinikäinen takuu riippumatta mallista.

  28. #58
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    Kovasti tuntuu keskustelu juutuneen taas tähän takuu ym. asiaan vaikka ketjun otsikko on kylläkin uusi pyörämalli
    On kyllä ikävä lukea keskustelua uudesta pyörämallista, kun jotkut änkyröi jostain vanhoista huonoista kokemuksistaan ihan eri pyörää koskien. Ei voi kun ihmetellä ihmisten ajatuksenjuoksua ja mitä suolletaan keskustelupalstoille myrkyttääkseen ilmapiiriä :/

    P.S. Hieno pyörä, mutta ei taida kuitenkaan tulla omaan talliin moista vehjettä.

  29. #59
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Paksupolkija Katso viesti
    On kyllä ikävä lukea keskustelua uudesta pyörämallista, kun jotkut änkyröi jostain vanhoista huonoista kokemuksistaan ihan eri pyörää koskien.
    Meinaat että se valmistajan palvelu muuttuu pyörämallien mukaan vai?

  30. #60
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    1.865
    Meinaa että sun länkytys jostain vanhasta takuukeissistä ei kiinnosta ketään

Samanlaisia aiheita

  1. Pole Emtb
    By Eqro in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 1037
    Viimeinen viesti: 26.03.2025, 19.58
  2. Pole Taival
    By JouTol in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 136
    Viimeinen viesti: 14.01.2025, 19.58
  3. Pole Machine
    By Paksupolkija in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 169
    Viimeinen viesti: 13.07.2020, 22.01
  4. Pole bushmaster
    By Metsänpeikko in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 29
    Viimeinen viesti: 04.04.2019, 23.20
  5. pole.fi
    By vaskisielu in forum Kaupat
    Vastaukset: 158
    Viimeinen viesti: 09.11.2016, 14.31

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •