Lainaus Alkujaan tämän lähetti Koheltaja Katso viesti
Loctite 480:llä aikoinaan liimattiin nastat ja sillä aion liimata nytkin, jotkut on käyttänyt 454 geeliä joka on tarkoitettu teräs-kumi liitoksiin mutta siitä ei ole kokemusta. Nastat kannattaa hapottaa miedossa suolahappo liuoksessa jos selllaista on saatavissa, tai vähintään asetonikylpyyn ennen nastotusta.

Dremelillä kun tekee reiän nastalle niin terään (normi poranterä riittää) kannattaa laittaa syvyyden rajoitin että reikien syvyys pysyy vakiona. Reunimmaisten nastojen asennuskulma määritetään porauksen yhteydessä, omiin laitan reunimmaiset melko pystyyn enkä törröttämään sivulle, joka yleensä repii nappulan ja spoorissa tekee eturenkaasta tempoilevan. Nämä muistikuvat viime vuosituhannelta.

Parilta jälleenmyyjältä kysyin paljasta Piikkisikaa eikä kumpikaan ollut tietoinen että niitä saisi ilman nastoja, Huntterilta pyysi kysymään. Täytyy katsoa muitakin aihioita kun joka tapauksessa menee liiman kanssa jumppaamiseksi. Onko ehdotuksia 2.6-2.8 leveistä renkaista missä on jykevät ja halkaisemattomat nappulat sekä kylmässä pehmeähkö kumiseos?
Kiitos vinkistä, toi tosin on aika kallista mönjää (~35e). Dremelöidessä on se ongelma, että se nappula vähän joustaa ja elää. Itse asetin terän juuri siihen spesifioituun syvyyteen, jotta kun porasi "loppuun asti" piti reiän olla se tarkka 4,5 mm(tjsp) syvä mutta jälki oli silti epätasaista.

IPA varmaan ajanee samaa asiaa kuin asetooni eli puhdistaa nastojen pintaa?