ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 95 / 100 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 85 93 94 95 96 97 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 2973

Aihe: Mitä odotat?

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.
    6 jalkaa on oikea mitta. Kaikkihan tietää ettei veri kierrä yli 185 cm korkeudessa.

Odotan:
    "Kansanäänestyksen" tulosta.
    Päästäänkö yli 100 %. Jännää!

Tässä kai pitäisi esittää kysymys miten pitkä Hääppönen mahtaa olla - mutta uskon ja toivon että hän on huumorimies ja pituudeltaan 179 cm.

Kirjoittajien määrä tietysti vähenisi, mutta on sanottava että elävässä elämässä olen tavannut ihan tarpeeksi miehen kokoisia, joilla on ollut merkillisen kompleksinen pätemisen tarve - eli se sama ominaisuus, jonka arvelen olevan Hääppösen meielstä keskeinen tekijä turhien urvellusten takana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Joo, jäis minunkin turhat kommentit kommentoimatta ja jotkut osittain vitseiksi tarkoitetut viestit väärinymmärtämättä. 183cm ja harmittaa kyllä, että en kasvanut miehen mittaan.

Eli 185cm ehdottomaksi alarajaksi, ja mieluummin vähän enemmän, vaikka189cm.

Vai meniskö se sittenkin painorajan mukaan. Sitten olis melkein kaikilla ainakin periaatteessa mahdollisuus päästä mukaan. Ei alle sata kiloisille höyhensarjalaisille? Ei tarttis lihottaa kun kymmenen kiloo.

^Joo, kunhan ei pyöräilyä oteta millään lailla mukaan näihin foorumin jäsenkarsintoihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Useimmat naiset ovat alle ton, eli pitkää herraseuraa tässä haetaan.

Tässä voi soveltaa tieteellistä tutkimusta missä todettiin että onnellisin parisuhde syntyy jos mies 9 % pidempi kuin nainen.

Eli

M 182,88 - 185,00
    N 167,78 - 169,72

Pelkästään tästä sivusta näkee, että kääpiöt on vauhdissa. Osa puuttuu vielä...

John Cleese:
    "Putinille lisää pituutta, niin saataisiin rauha Ukrainaan"

Eurooppaa kiertävä koomikko arvioi myös naapureiden valtionpäämiehiä.
    Veljeskansan kimppuun hyökänneen Venäjän presidentin Vladimir Putinin ongelman Cleese ratkaisee metrimitalla. Hevosen selässä paidatta patsasteleva presidentti näyttää ehkä suurelta, mutta valtiovierailu paljastaa todellisuuden. – Hänhän on pieni mies. Ranskan presidenttiäkin lyhyempi. Ja Macronhan on pätkä, lempinimeltään Micron. Vähän lisää mittaa, niin tuhannet ja taas tuhannet ihmiselämät olisivat säästyneet. https://yle.fi/uutiset/3-12622821

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tempo Katso viesti
    Vai meniskö se sittenkin painorajan mukaan. Sitten olis melkein kaikilla ainakin periaatteessa mahdollisuus päästä mukaan. Ei alle sata kiloisille höyhensarjalaisille? Ei tarttis lihottaa kun kymmenen kiloo.
    Eikö raja pitäisi olla äon mukaan? 185 olisi passeli raja. Kaikki me tavikset saisimme kateellisena ja tietysti ilman tunnuksia ihailla sivistynyttä keskustelua pahoista tubeless ongelmista. Ja ai että kun olisi kultivoituneita offtopik-aiheitakin.

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

Unkarilaissyntyisen matemaatikon John von Neumannin kerrotaan olleen niin älykäs että muilta huippuälykkäiltä matemaatikoilta ja fyysikoilta ei kauan kulunut siihen että he huomasivat von Neumannin olevan niin paljon heitä älykkäämpi että he eivät pysyneet mukana tämän vauhdissa.

Eli älykkyydessä on ihan sama juttu kuin pyöräilyssä: vaikka olisit kuinka kova tai vain luulet olevasi kovakin - kuten esimerkiksi minä joskus ajettuani viimeisen tunnin ilman että kukaan on ajanut ohi voin tuntea olevani sentään jonkinlainen maantiepyöräilijä enkä mikään sunnuntaiajelija - niin aina on joku, joka on vieläkin kovempi.

Mutta muuten korjaisin käsitystäsi siitä että älykkäiden ihmisten keskustelu olisi sivistyneempää kuin muiden tai että heidän kiinnostuksenaiheensa olisivat laadultaan kultivoidumpaa. Taitaa olla päinvastoin niin että koska älykkäät ihmiset ovat tottuneet siihen että he ymmärtävät asiat nopeammin ja todella tietävät paljon tai jopa kaiken asioista, niin heidän on vaikeaa tai mahdotontakin tajuta että heidän älykkyytensä voi tehdä heistä typeriä asioissa joita he eivät todella tunne tai joihin heidän oppimansa ajattelutapa ei ollenkaan sovellu.

PS itse rajaisin keskusteluoikeuden niille jotka ovat harrastaneet sekä nyrkkeilyä että shakkia SM-tasolla.

Lasagnea uunista.

Vaimolla korona. Odotan kauhulla, milloin mulla alkaa oireet. No, yli 2,5 vuotta tuota onnistui välttelemään

Odotan tänäkin iltana "Minulla ei ole päänsärkyä". Ehkä turhaan, ehkä en. (Tähän silmää vinkkaava pallopää).
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viesti
    Vaimolla korona. Odotan kauhulla, milloin mulla alkaa oireet. No, yli 2,5 vuotta tuota onnistui välttelemään
    Meillä ollaan selvitty vajaat 60-vuotiaina onneksi vähillä oireilla
    3 piikkiä takana molemmilla. Lähipiirin riskiryhmäläiset 2/3 ovat
    nyt myös tautivuoteen omina; vähillä oireilla onneksi.
    Lähetetty
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Mitä odotat?

^ Meillä kolme sairastanut, minä en.

Vladimirovitšin irtisanoutumisilmoitusta. Ihan sama kuka ilmoittaa ja mikä syy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Ei se kaikille tule, tiedän perheitä joissa joku on säilynyt terveenä. Meillä yksi lapsi sairastui ja parin päivän sisään kaikki muut.
    Me ollaan yksi näistä perheistä. Tai mistäs sitä satavarmasti tietää kun itsellänikään ei ollut mitään oireita, vain positiivisia testituloksia.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Me ollaan yksi näistä perheistä. Tai mistäs sitä satavarmasti tietää kun itsellänikään ei ollut mitään oireita, vain positiivisia testituloksia.
    Jos pelkillä kotitesteillä menee, niin ei sitä tiedä. Olen ymmärtänyt, että jos kotitesti positiivinen niin se on positiivinen. Negatiivisesta ei tiedä.

Puolisko sai virallisen positiivisen labradignoosin mutta vain kerran se näkyi kotitestissä, vaikka tauti oli päällä. Tyttö piirsi olemattoman/haalean viivan, eli se oli positiivinen (?). Mulla ja pojalla ei tarttunut kotitikkuun mutta veikkaan, että ainakin minulla oli, kun oli lenssuntynkää ja olin altistunut joku tovi aikaisemmin.

Onneksi meillä oireet olivat tosi lieviä. Kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri.

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

F. Kotlerburg Guest
    Että Posti kuskaisi paketin automaattiin niin voisi lähteä käymään muillakin asioilla.

@19:00 Motala
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

67 km päästä vanhan uskollisen perhevankkurin matkamittariin läsähtää 400 tkm.
    Eipä ole riesana lääppynäyttöjä, tai mykkää navia. Kylmäkonekin toimii tarvittaessa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Sotaa, mitä muutakaan, kuolema tulee odottamatta.
    skeptinen realisti

Espanjalaista inkvisitiota

Lähetetty minun SM-P610 laitteesta Tapatalkilla

Åren laskettelumatkaa, varattu maaliskuulle.

Sitä odotan että tulisi jotain mitä odottaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Åren laskettelumatkaa, varattu maaliskuulle.
    Tuo olis siistiä. Itse käynyt vain kerran noin 10-vuotiaana. Oli hieno paikka Lapin tuntureihin verrattuna.

Että tää helvetin koronatauti loppuisi. En muista, milloin olisi näin kipeenä ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viesti
    Että tää helvetin koronatauti loppuisi. En muista, milloin olisi näin kipeenä ollut.
    Osanotto, itse onneksi selvisin kohtuu vähällä, räkää tuntuu vieläkin puskevan riittävästi 2 kk taudista.
    Yksi työkaveri on yskinyt keuhkotautisen kuuloisena jo pari kuukautta, alkaa olla hermo jo aika kireällä.
    Pahimpina oireina olivat ennustava kurkkukipu, päänsärky ja aivan järjetön väsymys. Paras suoritus oli
    18 tuntia uinailua/vrk. Sikapöpö aikoinaan oli myös aika ikävä kokemus. Lähi-ihmisten riskiryhmäläiset
    vaikuttavat onneksi selviävän vähällä, mitä nyt syyslomailu meni persiilleen.

Liedellä muhivan currypossupadan valmistumista.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •