Mulla on alla Stumpjumpperissa uudet NN Softit Supertrail kyljillä ja ovat kyllä pidoltaan aivan hyvät otsikonkin keleille. Runko on mielestäni parhaasta päästä mitä tulee tukevuuden, painon ja mukavuuuden yhdistelmään varsinkin näissä uusissa 67tpi versioissa. Se mikä yllätti eniten, että rullaus tuntui hieman tahmealta, mutta sitä kai se on kun ajaa Softilla molemmissa päissä. Olen ajatellut vielä laittaa Wicked Willin Supertrail/Speedgrippinä (jos niitä joskus saa jostain) taakse kun NN nappulat ja kuvio on vähän turhan järeät taakse polkuajoon.
Vertailupohjaa löytyy laidasta laitaan mm. juuri ajanut MaxxGrip DHR 2:lla ja viime vuonna ollut Contin kulttimaineessa olevaa Baronia eikä ne mitenkään dramaattisesti erilaisia ole. Schwalben Soft kumi kyllä pysyy pakkasella paljon pehmeämpänä kuin Maxxis, joka käytännössä jäätyy kovaksi. Näillä keleillä on aina enemmän tai vähemmän liukasta.

Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa Alkujaan tämän lähetti mattim
 Alkujaan tämän lähetti mattim

. Ja myös ajolinjat joutuu valkkaamaan tarkemmin ja keskittymään ajoon enemmän. Pariin pyörään olen vaihtanut eteen 2.6 XR4 ja 2.5 XR5, takana 2.6 XR2. Yhdessä 29x2.6 Hillbillyt edessä ja takana. "Vaimon" sähkärillä mennään 29x2.6 Rekoneilla. Kaikilla pääsee kaikkialla, mutta ei jyrkimpiä teknisiä nousuja.
. Ja myös ajolinjat joutuu valkkaamaan tarkemmin ja keskittymään ajoon enemmän. Pariin pyörään olen vaihtanut eteen 2.6 XR4 ja 2.5 XR5, takana 2.6 XR2. Yhdessä 29x2.6 Hillbillyt edessä ja takana. "Vaimon" sähkärillä mennään 29x2.6 Rekoneilla. Kaikilla pääsee kaikkialla, mutta ei jyrkimpiä teknisiä nousuja.

SE4 olis taas saatavilla monesta paikkaa joten sellainen pitänee tilata taakse ensi kaudeksi. Sitten tietty pitäs ottaa varmaan xr5 tai 6 eteen jotta renkaat matchaa, mutta totuuden nimissä DHF tai tää Michelin saa hoitaa eturenkaan virkaa ensi kesän.
 SE4 olis taas saatavilla monesta paikkaa joten sellainen pitänee tilata taakse ensi kaudeksi. Sitten tietty pitäs ottaa varmaan xr5 tai 6 eteen jotta renkaat matchaa, mutta totuuden nimissä DHF tai tää Michelin saa hoitaa eturenkaan virkaa ensi kesän.

Kirjanmerkit