HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 123 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 73 113 121 122 123 124 125 133 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.661 - 3.690 / 4422

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Brocol Katso viesti
    Miksi liivi eikä takki? Mulla tulee lähes samaa tahtia kylmä käsivarsille kuin rintamuksellekin.
    No siinä tapauksessa takki kuulostaa toimivammalta. Mulla tulee käsivarsista kylmä, jos torso jäähtyy, mutta kun torson pitää lämpimänä niin käsivarsiin riittää lämmintä verta. Samaa pätee jalkoihinkin.

Menisikö kevytflunssasta huolimatta tunnin-puolentoista pyörittelylle, kun on niin nätti keli vai pelaisiko varman päälle ja olisi menemättä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Jos mitään olen elämästä oppinut, niin silloin jos on flunssa, ei mennä urheilemaan. Kerran menin flunssaisena (tai siis sen piti olla jo melkein ohi..) pelaamaan sählyturnauksen. Tämän jälkeen olinkin 2 viikkoa ihan OIKEASTI kipeänä ja kunto romahti niin että meni pari kuukautta aivan hukkaan. Maastopyörällä ei jaksanut kuin pienimmällä vaihteella sitkutella ja sählyssä 20 metrin juoksu teki niin pahaa että piti kävellen palata vaihtoaitioon.

Olikos foorumilla muuten pyöräilyliivi-topikkia? Asusteena aivan verraton, mutta oma on vähän väärää kokoa ja uuden voisi hommata.

F. Kotlerburg Guest
    Uudet maastokengät pitäisi ostaa, mutta lykkäisikö kevääseen toivoen, että nuo nykyiset pysyy läjässä vielä ne muutamat lenkit tänä syksynä. Kohtahan alkaa välikausikenkäaika.

Jaksaisko alkaa kauppaamaan ylimääräistä fillariroinaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Jaksaisko alkaa kauppaamaan ylimääräistä fillariroinaa?
    Olen harkinnut samaa useamman vuoden. Tosin osa kamppeista on enemmänkin ilmaiseksi annettavia ja niiden postittelu on vähän tylsää hommaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Olen harkinnut samaa useamman vuoden. Tosin osa kamppeista on enemmänkin ilmaiseksi annettavia ja niiden postittelu on vähän tylsää hommaa.
    Olen usein myynytkin ylijäämäroinat pois, mutta nyt on taas kertynyt turhan paljon. Ihan laatutavaraakin, josta haluan rahaa. Mutta juuri tuo myymisen ja postittelun vaiva.

Olispa joku mesta, jonne voisi viedä kasan palikoita (voimansiiirtoa, renkaita, putkiosia jne) ja saada joku könttäsumma.

Niin ja toinenkin harkinta, vaihtaisko gräveliin tankonauhan. Uusi on ollut odottamassa jo pitkään.

F. Kotlerburg Guest
    Olen usein myynytkin ylijäämäroinat pois, mutta nyt on taas kertynyt turhan paljon. Ihan laatutavaraakin, josta haluan rahaa. Mutta juuri tuo myymisen ja postittelun vaiva.
    Itse olen tässä nyt inventaariota tehnyt taas lomien jälkeen ja myynyt turhia romppeita pois. Onhan tuo melko työlästä hyötyyn nähden. Etsiä laatikoita ja pakkauksia missä postittaa. Suurimmasta osasta ostajia ei kuulu mitään, että menikö tavara perille yms. yms. 15 euroa sis. postit tarjoajia 50 euron kamppeesta ja sitten vittuillaan, kun ei käykään jne. Noutajia joille ei passaa mikään noutoaika kuin se mitä he ehdottaa joskus keskellä päivää jne.

No suurin osa on mennyt ihan jees, mutta silti.

Viikonloppuna oli komponenttikirppis Helsingissä. Jos olisi ollut parempi keli niin olisikin voinut mennä sinne myymään. Edelleen mm. tuo SuperX-runko laittamatta kaupaksi. Käy varmaan vielä niin että tilaan siihen halpiskiekot ja kasaan sukulaispojalle siitä fillarin.

Se kaasulämmitin pitäisi sitten hankkia hätävaraksi/tallin&säätämön tarpeeseen.
    Raksatohottimia 3~sähköllä saa kyllä edulisesti, jotenkin eivät juuri nyt myy hyvin.
    Hämmästyttävästi kaasumööpelin hinta oli kohonnut 30%+ viime syksystä.

edit. Eioota aika paljonkin tarjolla useissa kauppayrityksissä, outoa...
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Mietin illan ohjelmaa:

a) Trainerilla ajoa
    b) Ulkona ajoa
    c) Viinilasin nostelua sohvalla

Harkinta meinaa kääntyä listan viimeiselle riville mutta täytyy vielä harkita, topicin otsikon mukaisesti.

F. Kotlerburg Guest
    Josko aloittaisi nastarengashommat jostain päästä.

Jokohan kaivelis välikausikengät esille? Kehäkolmosen tuolla puolen oli jo pakkasta aamulla.

Että jaksaiskohan lähteä tarkastamaan Placebon nykykunnon.

Lisää dieseliä, kärry märällä kelillä tyhjänä/kevyellä kuormalla imuroi oletettua riskimmin

tempokisu Guest
    Jokohan kaivelis välikausikengät esille? Kehäkolmosen tuolla puolen oli jo pakkasta aamulla.

Samaa ehdin harkita, mutta tän...eikun eilen! aamulla käärin jo takin hihoja ylös kun senverta lämmintä. Ja koko ajelun ajan mietin vielä sitä leikkausta, mutta ei kertakaikkiaan kymppitonnia...ja ylikin. Yleensä mun harkinnat on päätyny hankintaan, mutta nyt ei.

Mutta nythän voi sitä älypuhelinkameraa harkita

Harkitsen josko sitä perustaisi blogin ensi kesän eurooppa-reissua ja siihen valmistautumista varten.
    Durston X-mid telttaa olen tainnut harkita melkein joka päivä viimeiset kolme viikkoa.

Eilen ja tänään tapahtumat kelvillä pani miettimään jotta soittokellossa on järkeä?
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lähtiskö joku viikonloppu telttailemaan/laavuilemaan?

Harkitsin ostanko ensi kesäksikin kausarin Nuuksion lisäksi myös Sappeelle. Ostin 10 min sitten.

Lähtiskö joku viikonloppu telttailemaan/laavuilemaan?
    Tuota olen harkinnut jo pidempään itsekin. Tai kyllä mä meen kun vaan löytyis sopiva rako. Ens viikonloppuna sellainen saattais olla.

^kun keksis jonkun paikan ilman massoja. Jokohan vuodenaika pikkusen verottaisi?
    JackOja muokkasi tätä : 20.10.2022 at 08.01 Syy: +s

Kohta alkaa verottamaan mutta tää syysloma voi olla vielä sesonkia. Jokohan hirvirpäset ovat kadonneet...?

Ei kai niitä enää ole. Ovat löytäneet jo isäntäeläimen ja loput kuolleet kylmään.

Mut hyvä pointti toi syysloma. Ei siis nyt ainakaan.

Oli ainakin vielä viime viikonloppuna Jämsän seutuvilla paikoitellen runsain mitoin ja kuulemma Isojärven kansallispuiston laavuilla oli ollut la-su yönä suorastaan ruuhkaa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

F. Kotlerburg Guest
    Itse kerään vain avattuja pulloja.

Mihin suuntais iltapäivällä lenkille? Sipoon kuvarasti houkuttaisi hakea, mutta sillä suunnalla on tullut ajeltua usein viime aikoina.
    Veloviewerin Wheel näyttäis, että pohjoisen suunta on ollut paitsiossa tässä kuussa, joten ehkäpä sinne?

Jotta höyryttäisikö munansa?
    "naiset ovat innostuneet vaginan höyryttämisestä"
    https://www.iltalehti.fi/keho/a/a1ae...1-3af4f4f53730

Hyödyntäiskö yösähköä ja lämmittäis saunan?
    I väntan på ännu dåligare tidet

Jokohan kaivelis välikausikengät esille?
    Tänään se tapahtui, nappasin lenkiltä tullessa säätämöstä mukaan.

Katselin, että uudet klossit voisi olla aiheelliset. Laittaisko vai ajaisko vaan?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •