ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 31 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 41 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 1352

Aihe: Gravel Grinding ja Gravel Racing

  1. #901
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti navajokoira Katso viesti
    Jos maksaisi esim. 200 dollaria gpx-jäljestä ja reitti olisi tämä niin voisi harmittaa aika paljon.
    Totta Stenun Porkkalan reitti on maailmanluokkaa tuohon verrattuna.

  2. #902
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Hävisikö muiltakin striimi? Uci hoitaa?

  3. #903
    Joo, jotain taukomusaa vaan.

  4. #904
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    Mutta ennemin minä Italiaan lähtisin kuin Porkkalaan.

  5. #905
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Jepa. Italialaiset osaa. Tainnut muutaman kerran käydä girossakin. Seuraavana saadaan still kuvaa voittajasta..

  6. #906
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    Aika pro menoa. Vaihdoin Paris Toursiin ja siellä ajetaan oikein kivan näköisellä hiekkatiellä

  7. #907
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Mutta ennemin minä Italiaan lähtisin kuin Porkkalaan.
    Sanoisin et tänään reittinä vaikka Tour de Tuusulanjärven gravel-reitti + Dirty Sipoo ois aika kovan näköistä materiaalia kansainväliseen tv-levitykseen, vaikka onhan toi italialaisten muuri toki myös hieno.

  8. #908
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    Mut ihan oikeasti, ajetaanko päivän paras gravel-kisa maantiepyörillä Ranskassa?

  9. #909
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Onnistuneesti jätettiin näyttämättä tasan kaikki kisan tapahtumat...

  10. #910
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Voittaja tosiaan myös Alpecinin kuski. Tuo voisi selittää sen, miksei Poelia kiinnostellut takaa-ajo aiemmin.

    Ja vieläkään ei ole tieto mitä Ossille kävi.

    Edit: Giannin haastattelun mukaan hän vaan tiputti Ossin viimeiselle polulla. Komeaa.

    Oss oli myös todella tyytyväinen. Epäili olleen pisin hatka missä on koskaan ajanut. Hävisi vaan kovemmalleen.

  11. #911
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    RR:n testin wattierot eivät mutuna voi siirtyä oikeaan elämään. Voi olla että renkaiden järjestys rullaavuuden osalta säilyy, mutta erojen on oltava pienempiä ainakin gravelajossa?
    Vittorian (mitatusti nihkeät) kumit alla myös miesten maailmanmestarilla. Nuohan taitaa sittenkin olla nopeat kumit

    Vaikuttaa olevan nuo rullaustestien tulokset yhtä turhan kanssa, kun esim. Vittorian ja Maxxiksen kumeilla juhlitaan, vaikka RR:ssä ovat kaukana edes top-10:stä. Kyllä se vaan on kuskin rullaavuudesta kiinni, kuka päivän päätteeksi juhlii.

  12. #912
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Kiva, että tuli ei niin ilmiselvä kärkikaksikko. Olikohan Sagan kaatunut, kun näytti paidan edusta aika likaiselta jossain välissä? Ei tarvittu aerokiekkoja miestenkään kisan voittoon. Tulee olemaan kyllä ihan mielenkiintoista nähdä, miten touhu kehittyy ensi vuoteen. Millaista reittiä silloin ajetaan ja millaisella kalustolla.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  13. #913
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Vaikuttaa olevan nuo rullaustestien tulokset yhtä turhan kanssa, kun esim. Vittorian ja Maxxiksen kumeilla juhlitaan, vaikka RR:ssä ovat kaukana edes top-10:stä.
    Kyllähän testit suuntaa antaa, mutta silti ne ovat vaan oikean käytön simulaatioita.

  14. #914
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    No millaiset nuo kisat nyt oli? Oliko se oikeata gravelia, vai UCI:n kökkö jäljitelmä hienosta kuningaslajista.

  15. #915
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.999
    Hienoahan tämä on, kun pyöräilyromantikon suuri päiväuni toteutuu jälleen kerran. Joukkue suojaa kapteeniaan kaikillta reitin varrella olevilta tarkka-ampujilta ja muiden joukkueiden vihamielisiltä lähestymisiltä ja johdattaa hänet hyvissä asemissa voittotaisteluun. Eikun maailma onkin muuttunut prkle! Ennen oli kaikki paremmin...
    No tosissaan, reitti ei kyllä ollut gravelin nimitystä ansaitseva. Missä nyrkin kokoiset kivet löysällä hiekkatiepohjalla? Missä nimismiehen kiharat nopean alamäen pohjalla?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  16. #916
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Kiva, että tuli ei niin ilmiselvä kärkikaksikko. Olikohan Sagan kaatunut, kun näytti paidan edusta aika likaiselta jossain välissä? Tulee olemaan kyllä ihan mielenkiintoista nähdä, miten touhu kehittyy ensi vuoteen. Millaista reittiä silloin ajetaan ja millaisella kalustolla.
    Joo, kyllä vahvimmat voitti. Poelin mukaan löytyi aina pelkästään italialaista ja belgiä. Tuokin varmaan vähän häiritisi takaa-ajoa. Ei ole vielä vahvoja joukkueita ja kaikki varoivat vetämästä Poelia voittoon. Noihan siinä siis olisi todistetusti käynyt.

    Mun mielestä kisat olivat surkeaa videointia lukuunottamatta hyvät. Toisaalta ymmärrän tuota reittivalintaakin. Halutaan katsojat innostumaan gravellista. Toivottavasti jatkossa kisat saadaan vedettyä kunnon maaseudulle. Hienosti gravel kuitenkin avaa voiton mahdollisuuksia Ossin tapaiselle vetureille, jotka ovat tehneet koko uransa duunia toisten eteen.

  17. #917
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Vittorian (mitatusti nihkeät) kumit alla myös miesten maailmanmestarilla. Nuohan taitaa sittenkin olla nopeat kumit

    Vaikuttaa olevan nuo rullaustestien tulokset yhtä turhan kanssa, kun esim. Vittorian ja Maxxiksen kumeilla juhlitaan, vaikka RR:ssä ovat kaukana edes top-10:stä. Kyllä se vaan on kuskin rullaavuudesta kiinni, kuka päivän päätteeksi juhlii.
    Joo ei saakeli, näin se on. Neljä reikää Thunderossa vei mahikset hyviin sijoituksiin omassa ikäluokassa, onneksi dynaplug paikkasi ja litkua riitti. Ei ne kyljet vaan kestä isolla miehellä, kun mennään isoa kovaa. Onneksi oli insertit, joten pystyi vähän tyhjemmällä renkaalla ajelemaan. Jalkaa oli kuitenkin muuten ihan ok. Vuokatti Gravelissa mietittiin raskaalle sarjalle jotain umpikumimallia ensi vuodelle.

  18. #918
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    No millaiset nuo kisat nyt oli? Oliko se oikeata gravelia, vai UCI:n kökkö jäljitelmä hienosta kuningaslajista.
    Noh…sanoisin noiden kisojen perusteella, että UCI pyristelee kaikin tavoin ylläpitääkseen sitä illuusiota, että (eurooppalainen) maantiepyöräily on edelleen se kuningaslaji. Pakko pitää gravelkisat riittävän lyhyinä ja helppoina, jotta kukaan ei vahingossakaan erehdy luulemaan gravelkuninkaita ja -kuningattaria kestävyysurheilun kuninkaiksi ja kuningattariksi..
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  19. #919
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Joo ei saakeli, näin se on. Neljä reikää Thunderossa vei mahikset hyviin sijoituksiin omassa ikäluokassa, onneksi dynaplug paikkasi ja litkua riitti. Ei ne kyljet vaan kestä isolla miehellä, kun mennään isoa kovaa. Onneksi oli insertit, joten pystyi vähän tyhjemmällä renkaalla ajelemaan. Jalkaa oli kuitenkin muuten ihan ok. Vuokatti Gravelissa mietittiin raskaalle sarjalle jotain umpikumimallia ensi vuodelle.
    Niin, eikai siinä oikotietä ole. Isompaa rengasta vaan suhteessa painoon. Ja järeämpää inserttiä.

  20. #920
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Vittorian (mitatusti nihkeät) kumit alla myös miesten maailmanmestarilla. Nuohan taitaa sittenkin olla nopeat kumit

    Vaikuttaa olevan nuo rullaustestien tulokset yhtä turhan kanssa, kun esim. Vittorian ja Maxxiksen kumeilla juhlitaan, vaikka RR:ssä ovat kaukana edes top-10:stä. Kyllä se vaan on kuskin rullaavuudesta kiinni, kuka päivän päätteeksi juhlii.
    Rullaustestit pitää kyllä kutinsa. Mutku se vastus tulee siitä sorasta ja tehoja on käytössä 400w tunnille, niin se 10w ei näy yhtään missään. Paskaksi menneet renkaat näkyy.

    Esimerkiksi maxxiksen 60tpi ramblerit kestää oikeastaan mitä vaan. Noista ei saa edes kamelinpaskaa läpi ilman vasaraa.

  21. #921
    K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Rullaustestit pitää kyllä kutinsa. Mutku se vastus tulee siitä sorasta ja tehoja on käytössä 400w tunnille, niin se 10w ei näy yhtään missään. Paskaksi menneet renkaat näkyy.

    ...
    Rullaustesti joo, mutta testaako joku, miten se 400 wattia siirtyy tien pintaan. Itse olen sillä kannalla, että häviöitä on ja mieluummin vielä joku prosenttiosuus, vaikka 5%. Ja huipputehoja kun 1000 wattia tai yli, niin kyllä se takarengas rypistyy.

  22. #922
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viesti
    Rullaustesti joo, mutta testaako joku, miten se 400 wattia siirtyy tien pintaan. Itse olen sillä kannalla, että häviöitä on ja mieluummin vielä joku prosenttiosuus, vaikka 5%. Ja huipputehoja kun 1000 wattia tai yli, niin kyllä se takarengas rypistyy.
    Lähes slikseillä ne prot ajaa, mitä enemmän taitoa, sen vähemmän kuviota, eli kyllä se sinne kummasti siirtyy.

  23. #923
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    No millaiset nuo kisat nyt oli? Oliko se oikeata gravelia, vai UCI:n kökkö jäljitelmä hienosta kuningaslajista.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Noh…sanoisin noiden kisojen perusteella, että UCI pyristelee kaikin tavoin ylläpitääkseen sitä illuusiota, että (eurooppalainen) maantiepyöräily on edelleen se kuningaslaji. Pakko pitää gravelkisat riittävän lyhyinä ja helppoina, jotta kukaan ei vahingossakaan erehdy luulemaan gravelkuninkaita ja -kuningattaria kestävyysurheilun kuninkaiksi ja kuningattariksi..
    Niin ja penkkiurheilulajina cyclocross on kyllä sekä kuningas että kuningatar. Waterloossa naiset esitti sellaisen jännitysnäytelmän, että se oli parasta pyöräilyviihdettä pitkään aikaan!
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  24. #924
    K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Lähes slikseillä ne prot ajaa, mitä enemmän taitoa, sen vähemmän kuviota, eli kyllä se sinne kummasti siirtyy.
    Jos ajetaan kovaan vastatuuleen (12 m/s) ja nopeus on 20 km/h, niin paljonko takarenkaassa häviää tehoa -rullaustestin verran, vai suhteessa käytettävään tehoon? Tai jos ajetaan jyrkkään ylämäkeen tehot tapissa?

    Takuulla renkaan häviöt eivät ole sitä, mitä rullaustestissä on saatu.

  25. #925
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    No ei tietenkään. Niitähän verrataan kontrolloiduissa olosuhteissa toisiinsa.

  26. #926
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Noh…sanoisin noiden kisojen perusteella, että UCI pyristelee kaikin tavoin ylläpitääkseen sitä illuusiota, että (eurooppalainen) maantiepyöräily on edelleen se kuningaslaji. Pakko pitää gravelkisat riittävän lyhyinä ja helppoina, jotta kukaan ei vahingossakaan erehdy luulemaan gravelkuninkaita ja -kuningattaria kestävyysurheilun kuninkaiksi ja kuningattariksi..
    Hienot kisat oli ja kyllä siellä soraa oli ihan yhtä paljon mitä näissä muissakin (pohjois)eurooppalaisissa kisoissa. Oli ihan teknistäkin pätkää, välillä meni tosin vähän peesailuksi mutta kyllä porukka aina lopulta katkeaa. Pidempiä nämä silti saisi olla, pitää varmaan sinne Unboundiin vielä joskus lähteä kokeilemaan.

  27. #927
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Joo tai nyt, kun UCI-mm:t on sulla jo fläteistä huolimatta ansiokkaasti plakkarissa, niin vertailun vuoksi voisit seuraavaksi ajaa ne oikeat MM:t.

    UCI-matkoilla MM:t on vähän sellaiset isojen poikien ja tyttöjen hupikisat, kun niitä varten ei tarvitse varsinaisesti treenata ja kuka vaan oikeasta leipälajistaan riippumatta voi osallistua ja voittaakin.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  28. #928
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    Mites pitkä gravel-ura Boswellilla olikaan takanaan kun se voitti Unboundin?

    Mutta kiva kuulla että reitti olikin hyvä; eilinen kommentointi oli tietysti vain siitä mitä telkkarissa näkyi ja se nyt ei ollut kovin kummoista (eksoottisia maisemia lukuunottamatta).

  29. #929
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    ^ joo kevyehkö sarkasmisuodin päällä kannattaa lukea mun kommentit

    UCI teki omannäköisensä gravelkisat ja hyvä niin. Mä olisin kaivannut enemmän seikkailufiilistä; reilummin nousumetrejä ja vähän vuoristomaisemaa tai edes Toscanan kukkuloita, muutaman sellaisen lähes ei ajettavan tai huonolla tsägällä tunkattavan pätkän, jotta kenellekään ei olisi tullut mieleenkään lähteä maantiekengillä, vähemmän huoltopisteitä ja enemmän juomareppuja tms. ratkaisua sen sijaan.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  30. #930
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Mutta oli miten oli. Eiköhän tuo Unbound tule jatkossakin olemaan gravelin se "The Kisa". Suurin, kaunein ja kauhein, jonka kaikki haluavat voittaa. Siksi se on myös arvostetuin, vaikka tuosta ei MM-titteliä saakaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •