BikeshopElectrobikeLostInLaplandGiant
Sivu 44 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 1611

Aihe: www.bike24.de

Dhl jakelee. Nyt olikin käynyt niin, että noutopiste oli kiinni kun kuriiri sielä kävi. Silti tuli ilmoitus, että perillä, mutta onkin tänään vasta perillä jos piste auki.. Pinniä ei edelleenkää asiakaspalvelu kyenny laittamaan eteenpäin. Ja numero siis puuttuu tiedoista. Kaikki tietokentät olen tilatessa kyllä täyttänyt. Ja siis meiliin tulee kyllä kaikki liikkeet paketista.

Minulla tuli normaalisti Expressinä alkuviikosta, ei 24h mutta sunnuntai-iltana tilattu lähetys oli tiistaina iltapäivällä työpäivän lopuksi kädessä.
    Jotenkin sekavaa tuo DHL:n viestintä automaagisilla sähköposteillä, nyt kokeeksi tein etten vahvistanut toimituspaikkaa niin tuli alkuperäiseen osoitteeseen.

Tein joskus muutama vuosi sitten DHL:n sivuilla sellaisen toistaiseksi voimassaolevan toimitustapamuutoksen, että jos en ole kotona niin jättävät paketin ulko-oven viereen (turvalliseen paikkaan). Toimii käytännössä niin, että soittavat ovikelloa yhden kerran ja jos kukaan ei avaa, niin paketti jää siihen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Dhl jakelee. Nyt olikin käynyt niin, että noutopiste oli kiinni kun kuriiri sielä kävi. Silti tuli ilmoitus, että perillä, mutta onkin tänään vasta perillä jos piste auki.. Pinniä ei edelleenkää asiakaspalvelu kyenny laittamaan eteenpäin. Ja numero siis puuttuu tiedoista. Kaikki tietokentät olen tilatessa kyllä täyttänyt. Ja siis meiliin tulee kyllä kaikki liikkeet paketista.
    Wuhuu paketin sain eilen, saivat laitettua pin koodinki meiliin. Olis silti kiva jos nää menis joskus ilman ylimääräistä säätöä.

Dhl jakelee. Nyt olikin käynyt niin, että noutopiste oli kiinni kun kuriiri sielä kävi. Silti tuli ilmoitus, että perillä, mutta onkin tänään vasta perillä jos piste auki..
    Se ensimmäinen toimitettu-viesti tulee tyyliin jo kun kuriiri nappaa sen varastolta autoonsa. Vasta kun pin-koodin saa niin sitten on oikeasti noudettavissa. Tai no kysymällä voi löytyä jo vähän ennen sitäkin, pin-koodi lähtee sitten, kun noutopiste on piipannut paketin järjestelmäänsä. Näin kerto Ärrän työntekijä.

Meinas 24 tehdä enkat mutta DHL kämmäsi, tiistaina normitilaus ja perjantaina toimitus mutta en muka ollut kotona.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Meinas 24 tehdä enkat mutta DHL kämmäsi, tiistaina normitilaus ja perjantaina toimitus mutta en muka ollut kotona.
    Itse asun omakotitalossa niin meikäläisen paketit on jätetty ulko-oven taakse vaikka en kotona olisikaan. Asutko itse rivi- tai kerrostalossa?. Aika harvinaista että nykyään soittavat että ovat tulossa, enemmänkin ilmoittavat arvioidun toimitusajan.

^Kerrostalossa ja on tiedoissa puhelinnumero. Oli ilmoitettu että tulee 19.15 - 21.15 ja 20.15 tuli viesti että yritetty tavoittaa muttei paikalla. No, onneksi senverran kevyt paketti nin siirsin toimituksen lähimpään noutopisteeseen.

Oliha siitä juttuakin, että kuriirit ei edes yritä viedä vaa samantie viestiä ja kaikki paketit noutopisteisiin.

Kai jokaisella joskus kiire kotiin, varsinkin perjantai iltana. PostNordinkin toimitus meni seuraavalle päivälle kun ei ehditty toimittaa luvattuun aikaan mennessä, onneksi aspa korjasi homman hyvin.
    No ensi viikolla on meikäläisen joulu kun kaksi pakettia tulossa, kiekot ja uudet jarrut!

Huomioitavaa muuten, postimaksut laskeneet kun suomessa vaan nousee... Bike24:ssä 4.99€ ja Nallekarkkikaupassa 7.90€. Oli muuten kaupanpäälis pulloksi vaihtunut Tacx Shiva 750ml.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Huomioitavaa muuten, postimaksut laskeneet kun suomessa vaan nousee... Bike24:ssä 4.99€ ja Nallekarkkikaupassa 7.90€. Oli muuten kaupanpäälis pulloksi vaihtunut Tacx Shiva 750ml.
    9,99 euroa näyttää olevan Bike24:ssä edelleen.

Olisko samalla tavalla kuin BD:ssä, että kun on ostoskorissa riittävästi arvoa, postarit pienenevät?

^^+400€ tilaus, 4.99€ viime viikolla tilattu. Voi olla tuokin totta, Jalkkis, ilmaiset toimitukset kuitenkin vähentyneet.

Pyörä tilattu yli viikko sitten ja DHL:n tracking kertoo että fillari on noudettu, mutta sitten ei olekaan viikkoon merkintöjä seurannassa... Ei ole ennen ollut aivan näin hidasta lähetysten kanssa.

K.Kuronen Guest
    Mulle on bike24:n tilauksista tullut DHL:tä sähköpostia, että voisit käydä valitsemassa toimituspaikan. Tätä mahdollisuutta olen käyttänyt ja se on toiminut hyvin. Kaikki toimitukseen liittyvät viestit ovat tulleet sähköpostiin.

Kotiinkin kait toisivat, mutta mieluummin haen itse ärrältä, kun sellainen aika lähellä on.

Isot paketit, kuten kiekot, ovat tainneet tulla tosin suoraan kotiin ja niistä ovat muistaakseni soittaneet.

^^Jos posti jatkaa kotimaassa DHL:n paketin kuljetusta niin ei ole seurannassa ennenkuin paketti Suomessa Postilla.

Kuronen, pääosin tuotu kotiin mutta jos ei ole viitsinyt olla juuri silloin paikalla niin lähi R_Kioskiin toimitettu yleensä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jusa.L Katso viesti
    Pyörä tilattu yli viikko sitten ja DHL:n tracking kertoo että fillari on noudettu, mutta sitten ei olekaan viikkoon merkintöjä seurannassa... Ei ole ennen ollut aivan näin hidasta lähetysten kanssa.
    No niin tämähän eteenkin kivasti, eli kun pyörää ei kuulunut eikä trackingissäkään tapahtunut mitään viikkoon, niin otin yhteyttä DHL:ään että missä pyöräni viipyy ja nyt näyttää siltä että DHL on hävittänyt pyöräni!

Voi hemmetin hemmetin hemmetti että ottaa päähän, koska vastaavia pyöriä ei ole enää saatavilla, eli jos tilaamaani ei löydy niin en taida löytää mistään ainakaan järkevällä toimitusajalla vastaavaa...

^mulle käynyt sama mutta bike-discountin kanssa. Lopulta löytyi jostain terminaalista/varastosta, harvemmin pyörän kokoinen paketti kai täysin hukkuu.

Hienosti toimi Bike24:n aspa reklamaatioasiassa. Mulla oli Leattin 4.0 Lite -hanskojen molempien peukalojen päihin ilmestynyt reiät noin kolmen kuukauden käytön jälkeen. Lähetin reklamaation saitin kautta sunnuntaina ja samana iltana kuvan hanskoista. Tänään hyvittivät niiden ostohinnan, koska korvaavaa tuotetta ei ollut enää varastossa. Esimerkillistä toimintaa.

Mulla ei ole varmaam mitkään hanskat kestäny 3kk

Mulla ei ole varmaam mitkään hanskat kestäny 3kk
    No en mäkään rehellisyyden nimissä uskonut, että toi menis läpi, mutta niin vaan hyvittivät ne. Toisaalta perustelin kyllä, että reilun 50 egen hanskojen pitäisi kestää pidempään kuin 3 kk. Leattin hanskoista tupannut aiemmin saumat ratkeilemaan, mutta ei oo tolla tavalla aiemmin hajonneet.

On kyllä suolanen hinta, ymmärrän hyvin. Mitä ite hypistelly leatin kamoja niin kaikki vaikuttanu aika huonolaatuisilta.. Varmaa parhaiten hanskoista kestänyt nyt nää mechanixin haskat, toimii myös kosketusnäyttö joka sormella hyvin. Hieman lämpimät oli kesällä.

K.Kuronen Guest
    ^mulla on originalit mechanixeista ja tuntuvat kestävän ikuisuuden. Ranteen tarranauhat menivät kelvottomiksi, joten ne ratkoin. Oikeastaan parhaat käsineet vähän viileämmille keleille. Maantiekahvoille vähän liukkaat, joten sivelin uretaania muutamaan sormenpäähän lisäämään pitoa vaihteiden vaihtoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jusa.L Katso viesti
    No niin tämähän eteenkin kivasti, eli kun pyörää ei kuulunut eikä trackingissäkään tapahtunut mitään viikkoon, niin otin yhteyttä DHL:ään että missä pyöräni viipyy ja nyt näyttää siltä että DHL on hävittänyt pyöräni!

Voi hemmetin hemmetin hemmetti että ottaa päähän, koska vastaavia pyöriä ei ole enää saatavilla, eli jos tilaamaani ei löydy niin en taida löytää mistään ainakaan järkevällä toimitusajalla vastaavaa...
    Pyörä löytynyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Pyörä löytynyt?
    Ei ole, onneksi Bike24 aspa kommunikoi hyvin ja todettiin yhdessä että ei DHL:n selvittelyjä kannata enempää odottaa.

Tilaamani s-kokoinen fillari oli tässä odotellessa ehtinyt loppua varastosta, joten tuli haaste löytää vastaava tilalle. Lopulta löytyi hieman kalliimpi 2022 mallinen tilalle, kun tilattu oli 2021 mallinen alennuksessa ja hieman tuli nyt turpaan osasarjassa, mutta kun poika tarvitsee pyörän, niin tein myönnytyksen ja päivitän sitten itse esim vaihtajan...

DHL:n toiminta oli kyllä ala-arvoista ja asenne, että voi voi...

^Ei kannata teilata yhden paketin perusteella, itse vuosia käyttänyt ja ei suurempia huolia, kaksi viimeistä tullut reilussa viikossa.

Ehdottomasti surkeimmat kuriirit ovat UPS ja RoyalMail, jätän tilaamatta jos on ainoa vaihtoehto.

Mikähän vaivaa bike24 nettisivuja? Tuotteissa ei näy hintoja eikä tilauslinkkiä, myöskään sisäänkirjautumislinkkiä ei ole.

Juuh elikkäs siellä on ATK-häiriö. Pitää odottaa että Hans herää ja buuttaa tieto koneen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Juuh elikkäs siellä on ATK-häiriö. Pitää odottaa että Hans herää ja buuttaa tieto koneen.
    Hans on sitten mennyt nukkuun jo hyvissä ajoin eilen iltapäivällä.

Tietämättä asiasta mitään, niin ettei olisi tahallaan otettu pois näkyvistä ettei pystyisi tilaamaan (esim tietomurron tai muun ATK häiriön takia). Myöskin yhteydenottotiedot on piilotettu varmaankin sen takia ettei hukuta yhteydenottoihin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •