HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 94 / 100 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44 84 92 93 94 95 96 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.791 - 2.820 / 2973

Aihe: Mitä odotat?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti m-52 Katso viesti
    Edellisen lisäksi, että jalkapallon UCL:n loppuottelu siirretään pois Pietarista.
    Lontoo olisi hyvä paikka, urheilullisesti ja ilmaston kannalta kun Liverpool tai Manchester ei käy.

Kahden viikon päässä siintävää kesälomaa. 8 työpäivää vielä tänä aamuna alkaneen viikonlopun korvaustoiminnan jälkeen.

tempokisu Guest
    Huomenta.
    Muutamia paketteja odottelen. Ja kuten jo aiemmin laittelin, syksyä - kututalkoita ja nahkiaiskautta. Lomaviikko siihen saumaan viikolle johon osuu päivä 16.8.
    Kesä on käytännössä jo ohi, jo kellastuneita lehtiä ja pimeitä öitä.

25`ttä päivää ja silloin tapahtuvaa toimenpidettä.

tempokisu Guest
    ^ joo, kunhan kututalkoot on lapioitu niin toimenpidettä ( isoa sellaista) odottelen minäkin. Muuten varaisin aikaa jo nyt, mutta vaarantaa talkootyöt.

Lähtöä kesäretkelle. Jos kävisi tuon ajamassa.

Virallista ilmoitusta vihreän siirtymän peruuttamista. Ensi talvea varten ajetaan ylös sammutettuja ydinvoimaloita ja rakennetaan uusia hiilivoimaloita ainakin Keski-Euroopassa. Ydinvoimako vihreätä

Eläkkeelle pääsyä: 4v, 10 kk 9pv. Noin.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Travelkicking Katso viesti
    Virallista ilmoitusta vihreän siirtymän peruuttamista. Ensi talvea varten ajetaan ylös sammutettuja ydinvoimaloita ja rakennetaan uusia hiilivoimaloita ainakin Keski-Euroopassa. Ydinvoimako vihreätä
    Ydinvoimahan olisi vihreää siirtymää..

Itse odotan että saan käden pois kipsistä. Vielä viikko.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Työt kun uhkaavasti lähestyvät, niin eläkettä. Kymmenen vuotta josseivat nosta taas tuota. Voi kun eliniän odote mystisesti laskisi ja pääsisi eläkkeelle vaikka heti tai huomenna ainakin.

Aikoinani nauroin yhtä "äijää" joka jauhoi 10 vuotta eläkkeestä. Funtsin että mikä ***** tota vaivaa. Nyt kun vierestä lähtee tyyppiä eläkkeelle, sellasia mitä oleta pitänyt "about samanikäsenä" niin kyllä toi alkaa suussa maistumaan jo. Hyvällä tsägällä joutuu kortistoon jo paljon ennen tota.
    55 v on suunnilleen se ikä millo alkaa "hourimaan" et on vanha, äitimuorille sanoin usein että äläs nyt kun se sanoi karjalan murteella mieku oon jo vanha. Aattelin että itse en ikinä moista suusta päästä, minä, vanha.

Nyt ikää 60 ja (valitettavan) usein sana pääsee suusta. Sillo helvetin hyvä tilanne jos voi aatella jotta pääsis kortistoon, on ollu järkee ja hyvät tulot sun muuta (=rahaa piisaa) Tälläsillä tyhmillä kuten minä se on eri.

tempokisu Guest
    ^ no nuorihan jäsen "callahan" on, on muakin nuorempi ja minä kun elän elämäni parasta aikaa. En ollenkaan odota mitään kansaneläkettä, toivon että voin tehdä vaikka tätä työtä ja jos kutsu käy niin ei jää harmittaan että "olisi pitänyt.." kaikki asiat mitä on halunnut tehdä/kokea tms. olen tehny. No ei se Willamette Fallssissa käynti, mutta muuten.

^Olitko sä yli 60? Mä muistelin et vähän vaille... mutta toisaalta mitä multa odotat (on topic , hahahah).
    Hän täyttää jo tällä vuosikymmenellä maagisen 60 vuotta.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Tempokisu on vielä nuori, olisi itsekin yhtä nuori "huokaus".

Nyt eläkkeellä (työkyvyttömyys ikä 61 )ainut tässä on mitä nyt odottelisi.suurin muutos oli tämä eläkkeelle jääminen omalta osaltani kun kävi vähän varkain enkä ollut valmistautunut eläkkeelle jäämiseen.ehkä sitä odottelen milloin tähän oikeasti tottuu.

No nyt välähti sitähän tässä odottelen kun laittavat ensiviikolla rytmit kohdilleen,toivottavasti myös onnistuvat.

Itse toivoisin lottovoittoa että voisi jäädä nyt pois töistä ettei tarvitse eläkeikään asti odottaa. Toivottavasti olen edes lähellä nyky kuntoa kun on aika siirtyä eläkkeelle.

tempokisu Guest
    ^ no tottakai sitä lottovoittoa, isompi kämppä ja aika iso etulyöntiasema töissä. No olisihan sen uuden talon kanssa sitten tekemistä...
    ..mutta nyt odottelen kututalkoita ja nahkiaiskauden avausta 16.8.

Mustikoiden kypsymistä, lakat on nyt poimittuna. Mustikoiden jälkeen puolukat ja myöhemmin syksyllä karpalot.

tempokisu Guest
    ^ mustikoita ja vadelmia on vaikka miten, kääk! kun menee poimiin niin on ihan sekaisin että mistä tästä nyt aloittaisi...

Mutta Aamulehtä tässä odottelen...pääsisi kaffetta ja aamupalaa syömään.

Milloin foorumin älymystö saa tuloksen selville kusemis kilpailussaan.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

Seuraavaa lomaa.

Töiden alkamista. Not.

tempokisu Guest
    Positiivisella jännityksellä kauden ensimmäisiin kututalkoisiin lähtöä. Tarvii nyt vähän malttaa ettei taas lähde liian aikaisin ja ihmettele missä se paikka on? vähän jännittää oma jaksaminenkin, vaikka varsinkin ekoissa talkoissa kannattaisi ihan maltillisesti ottaa.
    Onneksi on kiva sää

Tulispa joku sadepäivä. Olisi tarvetta huoltohommille, mutta ei malta jos on ajokelejä.

^ Tässä on vähä sama ongelmaa. Kunhan talvi palaa niin viimestään silloin pari pyörää atomeiksi. Jos pistäisi laakeriosastolta kaikki uusiksi kunnosta on jo tilattu.

Perjantaita, silloin iltapäivästä alkaa loma. Kiesus, onhan tätä odotettukin.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest
    ^Niin ja callahan sanoi olevansa 60 ja kisu häntä vanhempi... elon laskuoppi meni solmuun
    Mä luin vaan alun, että 55v....sori, no mä olen henkisesti paljon vanhempi mitä juttuihin tulee. Jäsen "callahan" jostain syystä kateellistui ja alkoi nälviä mua minkä ehtii.

Odotan aikaa että talkoot on talkoiltu ja pääsen varailemaan lääkäri- ja leikkausaikaa.

Uutta pyörää. Mutta missä se on?
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tulispa joku sadepäivä. Olisi tarvetta huoltohommille, mutta ei malta jos on ajokelejä.
    Ei saatana, tänään piti sataa! Ei voi enää odotella, pakko metsästää eräs kitinä. Epäilen takanapaa, mutta voi olla keskiö- tai poljinlaakerikin.

Rouvaa kotiin, illallinen alkaa olla viimestelyä vaille valmis.
    Tunteepahan taas vaihteeksi itsensä hyödylliseksi.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •