GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 214 / 217 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 114 164 204 212 213 214 215 216 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.391 - 6.420 / 6507

Aihe: Tahko lähestyy...Oletko valmis.

  1. #6391
    Miltäs Tahkon reitti tänä vuonna näyttää? Ajetaanko sama kuin viime vuonna vai onko tullut muutoksia? Onkos joku paikallinen käynyt ajamassa reittiä läpi lähiaikoina, pitäisi päättää millaisilla kumeilla sitä tänä vuonna lähtisi ajamaan. Viimeksi menin 29x2,6 Barzoilla jotka olivat ehkä vähän järeät siihen nähden kuinka paljon tuolla jyystetään asfalttia ja hiekkatietä?

  2. #6392
    Moi, ollaan mieheni kanssa tulossa kilpailuun ajamaan ens lauantaina 2.7, pojat (10v ja 6v) mukaan. Perjantaina laitoin viestejä lapsenvahdeille, jotka asuvat Siilinjärvellä ja joilla on oma auto, Sitly.com -palvelun kautta, mutta vain yksi on vastannut (ettei hän voi työskennellä kyseisenä päivänä). ??


    Olisiko kenelläkään puoliso tai muu tukiryhmä tulossa kisalle, joka olisi kiinnostunut lastenhoidosta kilpailun aikana (+30-60 minuuttia ennen lähtöä)? Kyseessä on kaksi poikaa, 6 ja 10 vuotta vanha. Venäjä on äidinkielenä sekä heillä että meillä vanhemmilla, mutta lapset puhuvat sujuvaa suomea (minä puhun suomea ihan keskitasolla, mutta englantia ja saksaa hyvin).


    Laitathan yv (sekä mahdollisten edellytykset ja hinnat) tai viesti numerolle 0413149591 tai sähköposti nikolsavinov@gmail.com, jos kiinnostaa. ??


    Terveisin
    Elena Savinova

  3. #6393
    Liittynyt
    09/2003
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    112
    Tahkon reitti on nyt sula ja eiköhän viimeiset rapakotkin kuiva tämän viikon aikana. Renkaiden kuviot ja ilmatila on parasta valita pyörän ja kuskin mieltymysten mukaan.

  4. #6394
    Kuvia:

    Tahkolahden rannalla n. klo 11 - 14
    https://drive.google.com/drive/folde...wF?usp=sharing

    Tahkolahden kahta puolta n. klo 15 - 18
    https://drive.google.com/drive/folde...ys?usp=sharing

    Kuvasin lähtöjäkin, mutta arveltiin, että kypärämerta ei jaksa kukaan tuijottaa. Jos on joku, joka onnettomasti on välttänyt kaikki tapahtuman kamerat, katsastan sitten vielä ne lähdöt.

    Kuvia saa käyttää kuvaaja Tarja Kivirinta mainiten, paremman resoluution kuvat sähköpostilla.

  5. #6395
    Liittynyt
    11/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    556
    Pitkä ja kuuma kesäyö taas takana.
    Blogissa tarinointia 180km kisasta.

    https://kauasjapitkalle.blogspot.com...80km-2022.html

  6. #6396
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KonaHaHanna Katso viesti
    Kuvia:

    Tahkolahden rannalla n. klo 11 - 14
    https://drive.google.com/drive/folde...wF?usp=sharing

    Tahkolahden kahta puolta n. klo 15 - 18
    https://drive.google.com/drive/folde...ys?usp=sharing

    Kuvasin lähtöjäkin, mutta arveltiin, että kypärämerta ei jaksa kukaan tuijottaa. Jos on joku, joka onnettomasti on välttänyt kaikki tapahtuman kamerat, katsastan sitten vielä ne lähdöt.

    Kuvia saa käyttää kuvaaja Tarja Kivirinta mainiten, paremman resoluution kuvat sähköpostilla.
    Suurkiitokset jälleen Tarja kuvistasi!! Meillä oli niin kivinen tie pojan kanssa päästä ylipäätään kisaan (pojan pyörän 15mm läpiakselin korkki katosi kuljetuksessa ja jouduimme melkoisessa hässäkssä vuokraamaan sähköpyörän) että kisakuva todellakin on arvokas muisto
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  7. #6397
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Vääksy
    Viestit
    397
    Jussi Heikkilä
    MC Kramppi - Meillä ei venytellä

  8. #6398
    Kiitos kuvista!
    Jussi saako kuviasi käyttää omassa somessa?

  9. #6399
    Moro,

    Me onnistuttiin västämään kaikki kuvaajat ja ajokuvia kaivattais. Sulla on kaikista hyvät joten saisko ne vähän suurempana?
    Eli kuvat 3094, 3096, 3097, 3098

    Yt,

    Peltsi

  10. #6400
    Liittynyt
    01/2019
    Viestit
    158
    Tahkokin muuttuu vähemmän legendaariseksi vuosi vuodelta. Viittaan näihin polkujen "parantamisiin".

  11. #6401
    Kuulin huhua, että el Grande olisi tasoitettu tämän vuoden Tahko MTBn jälkeen!? Onko kellään varmistaa tietoa? Kuulemma huoltotie nykyään (tai on kait se ennenkin ollut mutta nyt siloteltu).

  12. #6402
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jeltsar Katso viesti
    Kuulin huhua, että el Grande olisi tasoitettu tämän vuoden Tahko MTBn jälkeen!? Onko kellään varmistaa tietoa? Kuulemma huoltotie nykyään (tai on kait se ennenkin ollut mutta nyt siloteltu).
    Samaa kuulin. En ole nähnyt. Jossain Instassa varmaan oli viteo jossain kohtaa.

  13. #6403
    Vahvistan, sepelibaanaa on eikä minkäänlaista röykkyä ole enää. Alku taisi olla kivikkoa mutta ensimmäisen käännöksen jälkeen on kuin hesoissa ajelisi.
    Se on vanne eikä mikään kiekko

  14. #6404
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.709
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jeltsar Katso viesti
    Kuulin huhua, että el Grande olisi tasoitettu tämän vuoden Tahko MTBn jälkeen!? Onko kellään varmistaa tietoa? Kuulemma huoltotie nykyään (tai on kait se ennenkin ollut mutta nyt siloteltu).
    Jos on Facebookissa Maastopyöräily-ryhmän jäsen, niin siellä oli ainakin yksi video nähtävillä siitä noususta. Näyttää samalta kuin Helsingin keskuspuiston polut tällä hetkellä, taisi Peltsikin ottaa kantaa tuohon omassa Instassaan. RIP El Grande..
    https://www.facebook.com/kurtsilla/v...54595213359115
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  15. #6405
    En ole facessa mutta on se uskominen kuitenkin. RIP el Grande totta tosiaan. Seuraavaksi varmaan Kinahmi1:lle tulee mattohissi ja Kinahmi2 kierretään kokonaan. Vähän alkaa mennä maku Tahko MTBsta vaikka tuskin on järjestäjän vika millään tapaan.

  16. #6406
    Näin se valitettavasti on, kävin elokuun lopussa toteamassa saman asian

  17. #6407
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    652
    Voisiko joku huudella tänne Ruska MTB:n tarkemmasta reitistä! 21km siis kierros. Onko se Tahkon 25km ilman Grandea vai miten mahtaa mennä? Vaikuttaa nääs osallistumispäätökseen jopa

  18. #6408
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    652
    Reittikartta ilmestyikin mukavasti ennen tapahtumaa kisasivulle, eikä siinä radassa ollut valittamista. Tuli vain muita mutkia matkaan eli kimppakyytiongelmia.

  19. #6409
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.851
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mi2 Katso viesti
    Tahkokin muuttuu vähemmän legendaariseksi vuosi vuodelta. Viittaan näihin polkujen "parantamisiin".
    Joo näin on. Sen havaitsin näitä ikivanhoja kuvaraportteja selatessani
    Kyllä ennen kaikki oli paremmin.
    https://photos.app.goo.gl/cKVXXm9C4tTfjAwRA

    https://photos.app.goo.gl/9CWtCGQbDX1RgEnd9

    https://photos.app.goo.gl/knNY3wUqboasgoEJ9

    https://photos.app.goo.gl/UabEx1EzwW6DX4n86

    Tätä tulee kyllä ikävä. Tai no miten lie ollut kolmannella kierroksella silloin vanhoina hyvinä aikoina, kun 4 tunnin alitus kierroksella oli jo saavutus. Kuva El Granden noususta.

  20. #6410
    Liittynyt
    01/2004
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    719
    Käväsin kanssa tarkistaa el granden. Ehdotan uudeksi nimeksi el llano

  21. #6411
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Tänä vuonna tuo pidempi matka on 240 km ja jostain syystä se on alkanut kiinnostaa. Googlettelin nopeasti kahvitauolla ne kokemukset, mitä siitä oli kirjoitettu, mutta en ehdi millään lukea koko tätä ketjua läpi.

    Muutama ajatus nousee tässä esille, joista olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia.

    1. Yön yli ajaminen
    2. Reitin ominaisuudet
    3. Kilpailun kesto

    Pimeässä ajaminen ei ole sinänsä ongelma, oikeastaan koko talven olen tässä ajellut 3-4 h lenkkejä viikollakin pimeässä ja pyörään löytyy hyvät valot. Olen ajanut pari kertaa koko yön moottoripyörällä, en kuitenkaan polkupyörällä kello neljää pidemmälle. Yhden klo 22-02 ajetun tapahtuman olen ajellut ilman ongelmia. Väsymyksen myötä reaktioaika kuitenkin pitenee ja tämä tulisi varmaan ottaa huomioon. Miltä tuollainen koko yön ajo tuntuu, kun unet jäävät väliin? Ilmeisesti edellispäivänä kannattaisi makoilla vaan sängyllä niin kauan kuin mahdollista ja olla rasittamatta päätään, jotta kilpailuun lähtee riittävän levänneenä. Tällä kertaa onneksi ei tarvitsisi herätä aikaisin kilpailua varten.

    En ole käynyt Tahkolla ennen ja videoiden perusteella polut ovat paikoin kivikkoisia, mutta ei valtavan teknisiä. Joitakin paikkoja on tasoitettukin. Täällä missä asun polut ovat pääasiassa kivikkojuurakkojumppaa, neulasbaanaa tai pusikoita. Olen opetellut ajamaan pahimpia kivikkopaikkoja myös läskipyörällä ja gravelilla, joten tekniset ajotaidot pitäisivät olla ainakin perusteiden kannalta kunnossa. Maastossa olen ajanut pari vuotta, mutta en ole mikään erityisen taitava tai kokenut kuski maastossa. Pitkiä alamäkiä ei meiltä löydy, joten kovaa alamäkeen ajamista lienee järkevä treenata vaikkapa jossain laskettelurinteessä, jotta saa tuntumaa pyörään. Reisistä löytyy jerkkua ajaa ylämäkiä. Pyöränä tulee olemaan kevyehkö 120/110 mm täysjousto modernilla geometrialla ja tehomittarilla.

    Yhdistettynä yöllä ajamiseen kilpailun kesto on oma kysymyksensä. Olen ajanut jonkun verran pitkiä sorakisoja, joten pitkistä kisoistakin on jo kokemusta. On tullut tehtyä myös joitain 10 h maastolenkkejä ja oikeastaan joka viikonloppu 5-6 h pituisia lenkkejä sekä tiellä että metsässä. Pystyn ajamaan kovaa koko päivän ja hyvin harvoin käy niin, että tulee seinä vastaan. Kunto on sinänsä aika kova ja fyysisiltä ominaisuuksiltani olen ehkä enemmän rekikoira kuin ajokoira. Toisin sanoen yleensä lähdössä häviää hieman ja lopussa tulee selkiä vastaan. Mitä kannattaisi laittaa viitteelliseksi kierrosajaksi? Näin pitkässä kisassa kunto ratkaisee kuitenkin enemmän kuin erityistilanteiden ja lyhyiden mäkien ajaminen kovaa, eli hyvään lopputulokseen päässee tasaisella höyläämisellä.

  22. #6412
    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    157
    Itselle tuo puolilta öin startti ei vaan sovi, koska en saa mitenkään järkevästi nukuttua ennen lähtöä ja pariin otteeseen jäi kesken tuo 240km kun olin aamu ysiltä jo aivan sekaisin univelasta. Jos lähtö olisi aamusta, niin hoituisi melko nätisti ja aikaisempi klo 5 starttikin 180km oli ihan ok.

  23. #6413
    Liittynyt
    11/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    556
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti

    Muutama ajatus nousee tässä esille, joista olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia.

    1. Yön yli ajaminen
    2. Reitin ominaisuudet
    3. Kilpailun kesto
    Tahkon pitkällä valoja tarvitsee vain ekalla kierroksella. Eikä silloinkaan ole varsinaisesti pimeää, vaan enempikin hämärää, joten mitään tuhansien lumenien tuikkua ei tarvi. Itse ajoin viime vuonna n. 1000lm lampulla ja hyvin riitti. Yön yli ajamisesta on vaikea sanoa mitään. Toiset on parempia valvomaan kuin toiset. Aamun sarastaessa ja lämpötilan noustessa saattaa tulla heikko hetki ja pää tuntua pehmeältä, mutta jos ja kun siitä pääsee yli, niin väsymys tuskin enää viimeisillä kierroksilla kaataa. Muistelisin, että viime vuonna toisen kierroksen puolivälissä oli huterin olo, mutta kun siitä tosiaan pääsi ylitse, niin toinen puolisko (kolmella kierroksella) sujui ihan ongelmitta. Tietty, jos on sadetta, niin tuosta tulee kokonaisuudessaan todella synkkä reissu, eikä valvominen tule varmastikaan olemaan isoin ongelma.

    Tahko reittinä on helppo. Reitin haastavuus tulee lähinnä korkeuseroista, eli pidempiä ylämäkiä pitää jaksaa ajaa ja Kinahmi II tunkata. Muutama pidempi alamäkikin on, mutta ne on pääosin helppoja, eikä niissä nyt hirveästi häviä, vaikka vähän jarruttelisikin. Loppulaskua varten kannattaa bermejä opetella ajamaan, että ei tartte roikkua jarruilla koko alamäkeä.

    Kertomistasi lähtökohdista voisi veikata, että kilpailun kesto on jotain 13-16h paikkeilla. Toissa vuonna voittaja ajoi alle 12h ja 2. sekä 3. alle 14h, muut sitten yli ja tuolloin oli hyvät olosuhteet, vaikkakin päivällä todella kuuma. Tahkolla yhden kierroksen ajaminen alle 3 tuntiin vaatii jo ihan kunnon ajamista, mutta toisaalta alle neljän tunnin pääsee hiukan heikommallakin kunnolla, jos ei jokaiseen huoltoon pysähdy 10 minuutiksi. Jostain tuolta väliltä kannattaa alkaa keskimääräistä kierrosaikaa haarukoimaan. Eka kierros menee todennäköisesti ylikovaa, koska kilpakumppaneita ja vetoapuja riittää, mutta pahimmassa tapauksessa seuraavat 3 kierrosta saat ajaa niin, että et näe ketään. Vauhdinpito voi olla siis myöhemmillä kierroksilla hankalaa, vaikka jalkaa olisikin. Tämä kannattaa huomioida tavoiteaikoja miettiessä. Tulet melko varmasti hidastumaan vähintään 10min/kierros, todennäköisesti enemmän.

  24. #6414
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu Katso viesti
    Tahkon pitkällä valoja tarvitsee vain ekalla kierroksella. Eikä silloinkaan ole varsinaisesti pimeää, vaan enempikin hämärää, joten mitään tuhansien lumenien tuikkua ei tarvi. Itse ajoin viime vuonna n. 1000lm lampulla ja hyvin riitti. Yön yli ajamisesta on vaikea sanoa mitään. Toiset on parempia valvomaan kuin toiset. Aamun sarastaessa ja lämpötilan noustessa saattaa tulla heikko hetki ja pää tuntua pehmeältä, mutta jos ja kun siitä pääsee yli, niin väsymys tuskin enää viimeisillä kierroksilla kaataa. Muistelisin, että viime vuonna toisen kierroksen puolivälissä oli huterin olo, mutta kun siitä tosiaan pääsi ylitse, niin toinen puolisko (kolmella kierroksella) sujui ihan ongelmitta. Tietty, jos on sadetta, niin tuosta tulee kokonaisuudessaan todella synkkä reissu, eikä valvominen tule varmastikaan olemaan isoin ongelma.

    Tahko reittinä on helppo. Reitin haastavuus tulee lähinnä korkeuseroista, eli pidempiä ylämäkiä pitää jaksaa ajaa ja Kinahmi II tunkata. Muutama pidempi alamäkikin on, mutta ne on pääosin helppoja, eikä niissä nyt hirveästi häviä, vaikka vähän jarruttelisikin. Loppulaskua varten kannattaa bermejä opetella ajamaan, että ei tartte roikkua jarruilla koko alamäkeä.

    Kertomistasi lähtökohdista voisi veikata, että kilpailun kesto on jotain 13-16h paikkeilla. Toissa vuonna voittaja ajoi alle 12h ja 2. sekä 3. alle 14h, muut sitten yli ja tuolloin oli hyvät olosuhteet, vaikkakin päivällä todella kuuma. Tahkolla yhden kierroksen ajaminen alle 3 tuntiin vaatii jo ihan kunnon ajamista, mutta toisaalta alle neljän tunnin pääsee hiukan heikommallakin kunnolla, jos ei jokaiseen huoltoon pysähdy 10 minuutiksi. Jostain tuolta väliltä kannattaa alkaa keskimääräistä kierrosaikaa haarukoimaan. Eka kierros menee todennäköisesti ylikovaa, koska kilpakumppaneita ja vetoapuja riittää, mutta pahimmassa tapauksessa seuraavat 3 kierrosta saat ajaa niin, että et näe ketään. Vauhdinpito voi olla siis myöhemmillä kierroksilla hankalaa, vaikka jalkaa olisikin. Tämä kannattaa huomioida tavoiteaikoja miettiessä. Tulet melko varmasti hidastumaan vähintään 10min/kierros, todennäköisesti enemmän.
    Kiitos paljon vinkeistä! Tuohon aikaiseen/myöhäiseen/väärään aikaan tapahtuvaan starttiin lienee mahdollista sopeutua kääntämällä unirytmiä, mikä sinänsä olisi mahdollista Tahkon aikaan kesälomalla ollessa. Pahimmat haasteet ovat uskoakseni tuolla valvomisen puolella kuin itse kestävyydessä, jaksan ajaa hyviä tehoja ja aikoja omaan tasooni nähden jopa 6-7 tunnin jälkeen. Kierrosaika tulee kuitenkin varmasti hidastumaan jonkun verran, mutta tehomittarin avulla ainakin nousujen ja siirtymien tehoja pystyy kontrolloimaan hyvin. Bermien treenaaminen oli hyvä vinkki, pitää vaan sen osalta olla luova kun täällä kotiseudulla mäet ovat niin lyhyitä. Huollot sen sijaan hoituvat periaatteella "slow miles are better than no miles", eli pyörän päällä niin paljon kuin mahdollista.

  25. #6415
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Tänä vuonna tuo pidempi matka on 240 km ja jostain syystä se on alkanut kiinnostaa. Googlettelin nopeasti kahvitauolla ne kokemukset, mitä siitä oli kirjoitettu, mutta en ehdi millään lukea koko tätä ketjua läpi.

    Muutama ajatus nousee tässä esille, joista olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia.

    1. Yön yli ajaminen
    2. Reitin ominaisuudet
    3. Kilpailun kesto

    Pimeässä ajaminen ei ole sinänsä ongelma, oikeastaan koko talven olen tässä ajellut 3-4 h lenkkejä viikollakin pimeässä ja pyörään löytyy hyvät valot. Olen ajanut pari kertaa koko yön moottoripyörällä, en kuitenkaan polkupyörällä kello neljää pidemmälle. Yhden klo 22-02 ajetun tapahtuman olen ajellut ilman ongelmia. Väsymyksen myötä reaktioaika kuitenkin pitenee ja tämä tulisi varmaan ottaa huomioon. Miltä tuollainen koko yön ajo tuntuu, kun unet jäävät väliin? Ilmeisesti edellispäivänä kannattaisi makoilla vaan sängyllä niin kauan kuin mahdollista ja olla rasittamatta päätään, jotta kilpailuun lähtee riittävän levänneenä. Tällä kertaa onneksi ei tarvitsisi herätä aikaisin kilpailua varten.

    En ole käynyt Tahkolla ennen ja videoiden perusteella polut ovat paikoin kivikkoisia, mutta ei valtavan teknisiä. Joitakin paikkoja on tasoitettukin. Täällä missä asun polut ovat pääasiassa kivikkojuurakkojumppaa, neulasbaanaa tai pusikoita. Olen opetellut ajamaan pahimpia kivikkopaikkoja myös läskipyörällä ja gravelilla, joten tekniset ajotaidot pitäisivät olla ainakin perusteiden kannalta kunnossa. Maastossa olen ajanut pari vuotta, mutta en ole mikään erityisen taitava tai kokenut kuski maastossa. Pitkiä alamäkiä ei meiltä löydy, joten kovaa alamäkeen ajamista lienee järkevä treenata vaikkapa jossain laskettelurinteessä, jotta saa tuntumaa pyörään. Reisistä löytyy jerkkua ajaa ylämäkiä. Pyöränä tulee olemaan kevyehkö 120/110 mm täysjousto modernilla geometrialla ja tehomittarilla.

    Yhdistettynä yöllä ajamiseen kilpailun kesto on oma kysymyksensä. Olen ajanut jonkun verran pitkiä sorakisoja, joten pitkistä kisoistakin on jo kokemusta. On tullut tehtyä myös joitain 10 h maastolenkkejä ja oikeastaan joka viikonloppu 5-6 h pituisia lenkkejä sekä tiellä että metsässä. Pystyn ajamaan kovaa koko päivän ja hyvin harvoin käy niin, että tulee seinä vastaan. Kunto on sinänsä aika kova ja fyysisiltä ominaisuuksiltani olen ehkä enemmän rekikoira kuin ajokoira. Toisin sanoen yleensä lähdössä häviää hieman ja lopussa tulee selkiä vastaan. Mitä kannattaisi laittaa viitteelliseksi kierrosajaksi? Näin pitkässä kisassa kunto ratkaisee kuitenkin enemmän kuin erityistilanteiden ja lyhyiden mäkien ajaminen kovaa, eli hyvään lopputulokseen päässee tasaisella höyläämisellä.
    Näillä pohjilla ja valmistautumisilla ei kyllä toinna huolestua. Tapahtumassa tuleva kannustus ja säännölliset huoltopisteet auttaa kyllä synkkien hetkien ylitse. Pyörä tekniseltä puoleltaan iskuun ja toimintavarmaksi niin eihän se ole sitten kuin tankkausta ennen kilpailua ja sen aikana ja naatiskelua.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

  26. #6416
    Mikäs tuolla Tahkolla on nyt sitten tuo SM matka?
    120km vai tuleeko joku oma lähtö vielä ohjelmaan?

  27. #6417
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    891
    Vajaa viikko. Ihmeen vähän spekulointia vielä täällä, mut kelit suosii ja reitti jälleen nopea hyvin suurella todennäköisyydellä. Jälkipuinti aiheissa varmaan korostuu sm matkojen osalta edessä ohitettavat jnejneje


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

  28. #6418
    Liittynyt
    03/2004
    Paikkakunta
    syvä etelä
    Viestit
    1.470
    säätiedotus on vähän vaihdellu välillä näyttää että olis sateista ja välillä aurinkoista..en tosin tiedä yhtään paljonko se vaatii sadetta että polut muuttuu liejuksi..melko kuivaa on kuitenkin pääsääntösesti ollu
    älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!

  29. #6419
    Liittynyt
    02/2019
    Viestit
    167
    Mites se reitti nyt sitten kun jossain oli että 3km pitenee kierros niin täytyykö tässä alkaa henkisesti valmistautua jo 252km reissuun?

    Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla

  30. #6420
    Liittynyt
    11/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    556
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti GKC Katso viesti
    Mites se reitti nyt sitten kun jossain oli että 3km pitenee kierros niin täytyykö tässä alkaa henkisesti valmistautua jo 252km reissuun?
    Viime vuonna kierros oli 58km, eli ei se hirveästi yli 60km nytkään mene. Pitenee toki sen 3km, mikä neljällä kierroksella tekee helposti vähintään puoli tuntia lisää suunniteltuun loppuaikaan.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •