Ja saaga jatkuu UPS:n kanssa. Laitoin uutta reklamaatiota UPSille heidän palautelomakkeen kautta että miksi ette ole vastanneet aikaisempaan reklamaatiooni kun palautelomake lupaa että vastataan vuorokauden kuluessa... Kävin sit hakemassa paketin itse service pointista. Muutama tunti tämän jälkeen seurantaan ilmeistyi KAKSI PÄIVÄÄ takautuvasti leima puoli tuntia ennen paketin service pointtiin vientiä "toimitusta yritetty, asiakasta ei tavoitettu". Eli tämä leima tuli muutama tunti sen jälkeen kun olin paketin jo itse käynyt hakemassa. Eli UPSlle kun reklamoi niin ne laittelee takautuvasti noita "asiakasta ei tavoitettu" koodeja jotta voivat sit väittää että kyllä me käytiin ovella, vaikka vitut ole käyneet. Täysi kusimulkkupaska firma tuo!! Jos voitte vaikuttaa jotenkin asioihin niin pysykää kaukana tuosta.
Ja Klaukkalan (ja ehkä myös Nurmijärven muutenkin?) UPS lähettinä toimii alihankkija nimeltään Netlux. Eli Netluxin joku tollo jättää tekemättä mistä sille maksetaan eli toimittaa paketteja kotioville. Täytyy pistää sinne vielä palautetta seuraavaksi...
Edit: Palautetta lähti Netluxille. Näyttää olevan Vantaalainen kuljetusputiikki. Kehuin viestissä aikaisempaa heidän lähettiään joka toimittanut 10 vuotta meille paketit loistavalla palvelulla, nyt vain uusin pari kuukautta lähettinä ollut joku muu on *ulkku ollut.
Kirjanmerkit