Unohtui valkoinen kolmio auton perään kun olin itse ratissa. En tiennytkään että kanssa-autoilijat on noin paskamaisia opetteleville kuskeille![]()
Unohtui valkoinen kolmio auton perään kun olin itse ratissa. En tiennytkään että kanssa-autoilijat on noin paskamaisia opetteleville kuskeille![]()
^ 80- lätkä kun saataisiin vielä vuodeksi uudelle kuskille takaikkunaan niin ah miten kivaa...
Piti hetken katsella että onko tuo Granada vai Taunus. Wikipediankuvat paljastivat sitten loppupään TC3 mallikoodin Taunukseksi, tuotannossa 1979-82.
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
Täytyypä katsoa menikö Huutokaupat.comissa Taunus V8 kaupaksi... oli komee
https://huutokaupat.com/3464520/ford-taunus-1973
Maximum attack!
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Tää olis komee... https://www.auctomobile.com/auctions...ec-koenig.html
![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Oli joskus myös Transit ittellä ja aika nopeasti ois kerännyt kaksisataa mittari nopeutta jos ois uskaltanut... manuaalilaatikko vaan niin vaikea ajaa kokemattoman kuskin
Transitmies : Jouko Mäki-Lohiluoma![]()
"tasamaiden suuri yksinäinen"
www.mtb-lohja.com
Maxus Euniq 6. Myönnän olevani ennakkoluuloinen. Kiinalainen sähköauto yli 50000€. Ehkä ostaisin tuolla hinnalla jonkun muun.
Mitähän vääräleuat vääntävät auton nimestä?
Kyllä se on ihan ajettava polku...
näin venäjän rekisterissä olevan gen1 transitin liikenteessä, tietyllä tapaa komea, vaikka ikä ja käyttö näkyikin.
se tuskin oli mkään raketti ^^
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Taunus Transitti oli varsinainen eka ja se ei ole nopea vaikka ikinä en oo ajanut mutta seuraava kori possunokka bensakoneella on testattu eikä tarvi yli satasta yrittää saada mittariin
Nyt ollut paljon puhinaa jonkun Mantan vandalisoinnista, itsekin Opel perheessä kasvaneena moinen harmittaa niin mietin että jos joku halvempi kävisi sinne näytille...
https://m.nettiauto.com/opel/ascona/12902521
Ascona on kuitenkin tekniikaltaan samaa niin ihan hyvin menisi juhlaaikoina siellä parkissa.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
No ei tolla etuveto-Asconalla taida olla juuri mitään tekemistä Mantojen kanssa. Tällä jo olisikin: https://www.nettiauto.com/opel/ascona/12840685. Eipä ole halpoja Asconat. Vaan enpä tiijä, että mihin niitä enää käyttäisikään.
Yhden C -Asconan, 2-ovisen vasta bongasin täällä kaupungilla. Ihmeesti ne on kadonneet.
Taitaa olla wanhojen Opelien (samoin kuin muidenkin 70-80-lukulaisten suosikkiautojen) valta murentunut - sananmukaisesti
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Messukylässä on tallissa 1967 Opel Rekord coupe väri kullan ruskea ja jossain vaiheessa myydään mutta maksaa enenmän kuin Askona takaveto
^Kaverilla on tai oli jossain seisomassa sininen C Rekordi
Mitähän sitä keksis auton korjaukselle, ilmastointi ei toimi vaikka on kompura vaihdettu, kaasut täytetty, ohjausyksikkö vaihdettu ja muita mittauksia tehty. 2 valtuutettua huoltoa koittanut tuota korjailla ilman tulosta (2 A4:sta selvityskuvauksia). Auton vaihto rikkinäisenä nihkeää, toisaalta satasien poltto diagnooseihin (korjauksiin tonneja?) ei huvittaisi. Ihan virallisin huolto vielä testaamatta.
Lisäksi huollot tarjoilee jo juhannusviikkoa aikaisimmaksi mahdolliseksi aikatauluksi selvitystyölle.
Mitä vikakoodit sanoo?
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
En tiä mutta viimeisin lausunto on Auto ei ohjaa kompressorin paineen ohjausventttiiliä. FEM-moduulit, virrankulut venttiilille pitäis olla ok.
joku ulkoilutti wanhaa unimog:a, mahtaa olla lyhyt keikka näillä hinnoilla ja se kiihdytys liikennevaloista oli kerrassaan päätä huimaava.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
^Saattaa olla. On myös jonkun verran henkilöitä jotka ovat "immuuneja" hintojen nousulle. unimogin kiihtyvyydestä en tiedä, olikos tuo joku maastovehje.
Kiihtyys oli varmaan henkeäsalpaava. Esim. tämä unimog Unimog U 406 4x4, 1968, Saksa - Käytetyt muut kuorma-autot - Mascus Suomi 65 heppaa ja paino 5,5 tonnia.
Minulla ei aikoinaan Mazdassa jaksanut ilmastointi käynnistyä ja vikaa ei meinannut löytyä. Naksaus kuului kun se yritti kytkeä kompuraa päälle, mutta hihnapyörä ei alkanut pyörimään.
Sattumalta kerran vikaa tutkiessa painoin hihnapyörää sisäänpäin, kun kompura yritti käynnistyä ja sehän ottikin kiinni ja alkoi ilmastointi käymään.
Irroitin hihnapyörän ja sen alla oli 2kpl eri paksuista rikkaa. Poistin ohuemman ja sen jälkeen kompura käynnistyi normaalisti. Joku magneettikytkin ei jaksanut kytkeä ilmastoinnin hihnapyörää päälle, mutta kun sitä sai siirrettyä tuon n.1mm lähemmäs kompuraa, niin alkoi ilmastointi toimimaan.
Ei ehkä sama vika, mutta kerran olen jälkeenpäinkin törmännyt tuttavan autossa samaan "ominaisuuteen".
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Joskus tais olla joku juttu lehdessä niistä poliisin G Mersuista ja paino 5.5 tonnia ja tehoa 184 hv. Oisko auton omamassa noin paljon... jos on niin tehopaino suhde ei ole kummonen...
https://tekniikanmaailma.fi/poliisi-...a-suojaustaso/
Unimokin paino näyttää myös olevan kokonaispaino niin oisko omamassa luokkaa neljä tonnia....
Tosta tunnistamaan: https://tekniikanmaailma.fi/lehti/11...ina-nama-autot
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Kirjanmerkit