Ilmeisesti mun 2021 Zebiin saisi päivitettyä halutessaan uudet sisukset. Ainakin ilmapuolen uutuuden butter capsin. Näköjään kyllä myös 3.1 vaimentimen. Pikeen ja Lyrikkeihin ei pysty. Sitä uusissa keuloissa olevaa paineentasausnappia ei toki tulis zebiä päivittämällä.
En taida silti päivittelyyn lähteä. En usko vaimentimen puolen niin suureen hyvyyteen jo hyvään 2.1 malliin verrattuna,.että satoja euroja maksaisin päivityksestä. Jos ilmapuoli olis vain tyyliin 50 euroa niin harkitsen mutta mulla on nytkin jo sekä 180 että 190 mm versioina niin ei voi silläkään uuden eripituisen ostoa perustella. Painoa uudessa ilmapuolen osassa on 40 grammaa vanhaa enemmän.
Muutosta myös se,.että Lyrikin saa enää 160 mm asti. Ennen niitä oli 170 ja oliko 180 millisenä. Mulle kevyehkönä kuskina riittäis hyvin Lyrik muutoin. Pinkbiken kommenttien perusteilla näin oli jo aiemmin (Lyrikin jykevyydessä ei mitään vikaa) ja sama koskee uusittuja malleja joiden osalta asiaa vähän ihmettelevät.
https://www.pinkbike.com/news/review...mfortable.html
Edit. Uuden 3.1 vaimentimen täysi äänettömyys kuulostaa kyllä kivalta. Ei suhinoita ja korinoita laisinkaan.

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit