Joo. Sonyt sakkaa tuohon kameraan. Idiootit lopettivat pienten ja laadukkaiden mallien tekemisen jossain vaiheessa. Näyttökin vaihtui hölmön korkeaksi ja puhelin hitaammaksi.
Xperia 10 II siis nyt minulla, eikä kyllä voi millään tapaa kehua. No vettä se kestää.
Öö.. Nou. Olen poistanut pojalta erinäisiä appeja eikä ne ole siellä harmaana tai missään. Edes qr-koodia ei voi lukea koska Safari ei aukea. Ihastuttavaa mielenrauhaa kun ei toimi kuin Nortonin vankilaselain jonka käytöstä saan täyden raportin, muahhahaaEi olisi kannattanut rikkoa sääntöjä.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
kai nyt pokemon go on sallittu? tietysti ilman ostamista
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Minulla on taipumuksena upota puhelimeen ihan liikaa, ja meinasin kokeilla jos jollain teknisellä ratkaisulla asia voisi koettaa korjata.
Välillä olen siirtänyt sim-kortin tuohon 3110 luurin, mutta kun sillä ei vaan täysin pärjää. Ja kahden (kolmen) puhelimen kanssa puljaaminen se vasta stressaavaa on.
Työpuhelin lakkaa toimimasta tämän kuun lopussa eli nyt pitäisi viimeinkin hankkia oma puhelin. Kamera saisi olla hyvä, muuten käyttö puheluiden ja viestien lisäksi vain pientä nettisurffailua, mitään asioita en puhelimella hoida, pöytäkone on niitä varten. Löytyisikö suosituksia?
Tietenkin omaa kehun, tämä vasta toinen Sony ja pidän edelleen. Hyvä suojakansiratkaisu myös lisähintaan. Jos 4G riittää, niin saa halvalla.
https://suomimobiili.fi/testissa-sony-xperia-10-ii/
Samsungin S sarjan puhelissa ainaki o hyvä kamera. Mutta kalliita puhelimia.
Täs just selasin vanhoja kuvia jotka otettu s10e:llä. On ne vaa hienoja.
Hieman kyllä ikävä sitä kameraa.
Nykynen sony xperia 10 iii:nen on muuten hyvä mutta kamera ei vedä vertoja.
Pitempää akun kestoa tartti niin piti vaihtaa
Niin, tuo on juuri minullakin. Iki vanhaan compactiin verrattuna hitaammalla prosessorilla, jonka oikeasti huomaa käytössä. Takkuaa. Kamerakin huono. Kokoakin aivan turhaan kasvatettu pituussuuntaan.
Se vanha compacti oli parempi. Meni vaan päreiksi.
Kameroissa on oikeasti isoja eroja, eikä noista tonnia tartte maksaa. Pojalla on jokin xiaomin malli, jossa pääkamera on oikeasti todella hyvä. Koko vaan älytön, eikä tietystikkään mitään vedenkestävyyttä.
Tuo uudempi 10 kai poistaisi tämän takkuilun, muttei muuten kamalan suurta eroa.
Juu, laitoin tilaukseen. Puolisollakin luuri kappaleena. Täytyy katsella kokoa ja tilata ehkä toinenkin. Tuo keveys ja ohuus on kyllä huimaa. Ehkä pystyy leveydessä ja kosteussuojauksessa antamaan vähän siimaa tuohon hintaan.
Vähän tuo on turhan kookas, mutta tosiaan selvästi ohuempi ja yhtä kepeä mitä xperia 10 II. Pidän myös xiaomin tavasta antaa mukaan silikonisen suojakuoren. Saikulla oli jopa aikaa miettiä liittymien vaihtoa ja tuon tekemällä sai toisen xiaomin reilulla satasella. Halpaa kuin saippua.
Jospa nyt ehtisi keskittyä tärkeimpään ja saisi stravaan laadukkaampia kuvia.
Luovutin. On nämä xiaomit vaan liian isoja. Taskuun siis menee, mutta käyttö kärsii liikaa.
Tenava ja puoliso ovat tyytyväisiä uusiin puhelimiin.
Xperia 10 II saa kelvata. Oikeastaan ainoa ahdistava seikka on tuo laitteen hitaus. Sailfishiin ei taas jaksa oikein uskoa. Olisiko se nopeampi? Toimiiko kaikki apsit? Esimerkiksi last pass salasana softa?
Tämä on ollut tällainen uudesta asti. Oli melkoinen yllätys tajuta 10 II olevan hitaampi, mitä vanha compact. Olikohan tuo nyt z5. Mutta noin se näytti olevan testienkin mukaan. Tähän on survottu jokin tautisen vanha suoritin sisään. Uusi android ei ainakaan nopeuttanut laitetta.
^ S22 tai Xiaomi 12 menis suunnilleen noihin mittoihin mutta hintaa tietty on...
Mulla on nyt Xperia 1 III ja tämän 71mm on ihan jees leveys. Pituuttahan löytyy mutta siihen on jo tottunut. Joku 76mm on kyllä auttamattomasti liikaa. Aikaisempi Mi9 oli 74mm. Mulle se oli aika sweet spot.
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit