Ultegra di2 8050 setti koottuna tässä pöydällä. Testissä ennen pyörään ripustamista. Voi olla väärin kasattu, kohtahan se selviää teidän avulla. Malli rungon sisään tuleva ja tangon päässä tämä latauspiste (RS910)
- oikea kahva mykkä eli ei ohjaa takavaihtajaa, vasen ok eli etuvaihtaja toimii
- kokeiltu crash mode recoveryä: takavaihtaja siirtyi viisi (5) pykälää pienemmälle ja viis (5) isommalle
- e-tube (via WU111) tunnistaa kaikki muut osat, mutta ei oikeaa kahvaa
- akku ollut jo pitkään latauksessa ja on täynnä (vasemmalla kahvalla vaihto ja puolen sekunnin pito -> vihreä valo)
- taka- ja etuvaihtajasta piuhat junction boxiin (SM-JC41) molemmat samalle puolelle
- junction boxing toiselta puolelta piuha akkuun ja bt-palikkaan WU111)
- bt palikasta haaroituspiuha JC130, lyhyin pää kiinni bt palikassa, yksi suoraan vasempaan kahvaan ja yksi latauspalikkaan RS910
- ja sitten tästä palikasta johto oikeaan kahvaan
Menikö oikein?
Jos ei, missä toisin?
Jos kyllä, missä vika? Kahvassa vai voiko olla jossain muualla? Olen kokeillut tuohon latauspalikan RS910 ja kahvan väliin pariakin piuhaa, joten tuskinpa piuhaongelma.








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit