Näin foorumi-nöösinä haluaisin tietää mikä tämän ketjun tarkoitus on? Tiiriön ABC:lla mä olen käynyt, lasketaanko se eduksi? Vai onko se jopa väärintaukoiltu?![]()
Näin foorumi-nöösinä haluaisin tietää mikä tämän ketjun tarkoitus on? Tiiriön ABC:lla mä olen käynyt, lasketaanko se eduksi? Vai onko se jopa väärintaukoiltu?![]()
Ehkäpä näin ketjun aloittajan ominaisuudessa voin vastata tähän. Vastaan: tämän ketjun tarkoitus on kertoa, oletko Linnatuulessa vai et. Edellä todetut koodinimet kuvaavat eri tasoja....mikä tämän ketjun tarkoitus on?
Jos on Tiiriön ABC:llä, ei voi samanaikaisesti olla Linnatuulessa. Muilla huoltoasemilla/levähdyspaikoilla olemisen (tai siellä ei-olemisen) raportoimiseen voi avata halutessaan oman topiikan.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Ei täällä oo taaskaan ketään muita foorumilaisia
Kahvin ja tupaöljyä sai, tarpeeksi auki oli.
Ei näkynyt Mitsun tila-autoa eikä vanhaa taksi-Mersua....
Linnatuuli on ilmeisesti se Janakkalan eteläpuolella oleva huoltsikka missä on motarin ylittävä lasiputki, joskus työhommissa ajoin tuosta ali lähes joka viikko, kävin muutaman kerran kahvillakin, taitaa olla viime kerrasta jo 4 vuotta ja en siis ole nyt siellä.
En ole. Ehkä ens kerran kun ajelee Sappeelle tai Tampereelle pitää ihan vain ilmoittamisen vuoksi pysähtyä. Jos perhe kyydissä niin muka ihan pakko käydä vessassa. Ei vaan, he taitais arvata mistä on kyse sillä joskus olen kuvaa ottanut ko paikasta kun autolla ajoimme ali ja selittänyt, että se pitää postata tänne.
kauris muokkasi tätä : 18.04.2021 at 21.07
Onko oma kuva vai netistä kaivettu?
Ai vitsi, luulin että en jäisi kiinni, kun löysin kuvan darkwebin Linnatuuli-harrastajien foorumilta.
Juu
![]()
^150 kilsaa assulla? Meinasit siis ajaa edestakaisin samana päivänä? Etkö olis yötä? Metsäleiri (Kernaalanjärven uimaranta ihan vieressä!) tai lakanoihin, vois olla nastaa. Jos mä itsekin lähtisin ja LJL löytyis jostain?
EDIT: vajaa satku tulee sulle yhteen suntaan soralla. Pikaisesti stekkasin.
Hatsinasta Koskelle ja Porvolantietä ym Turenkiin tulee aika vähän asfalttia. Voihan sitä ajaa maitojunalla takaisin.
No rain - no gain.
Musta on alkanut tuntua, että pyrit välttelemään tilannetta, jossa saattaisit kohdata f-foorumilaisen ihan livenä? Telkkarihan tunnetusti isontaa ja saattaisi paljastua, että sä ja sun pala on pienempiä luonnossa kuin tv-esiintymisen ja puheiden perusteella voisi olettaa?
Olen. Jonkun maantiepyöräilijän näin myös just lähtevän pihasta samalla kun itse autolla kuvasin parkkipaikalle.
Mitään en tietty ostanut mutta pysähdyin ja kävin vessassa ottamassa kuvan kerrankin enkä vain ajanut ohi. Nyt suunta tästä kohti Panssarimuseota.
![]()
En ole, mutta ajoin luantaina ohi/ali.
Ei aika kulu; me kulumme.
En mutta Tähtihovin lähellä olen.
Juu
![]()
Juu...
![]()
En ole enkä käynyt eilenkään parista hivottelusta huolimatta.
Panssarimuseossa sen sijaan kävin pojan kanssa ja siksi tuolla suunnalla liikkeellä.
Seuraavaksi (lähiviikkoina) pitäis suunnata Sappeelle. Josko silloin sinne pyhistä pyhimpäänkin vierailulle eli Linnatuulen vessaan
![]()
kauris muokkasi tätä : 24.06.2022 at 15.16
Harmillisen läheltäpiti -tilanne kauriilla
Itse huomenna sama tiedossa kahdesti, tuskin pysähdystä tuossa kun kyydissä pari kolleegaa ja heille tuo ei liene mikään juttu ja on melko huonossa kohdassakin.
Olin viime torstaina kun pojan kanssa pyöräiltiin Hämeenlinnaan
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tuolla toisessa topicissa 9 v.
Onko myös tuo 300 metriä?
Kuinka lähellä Linnatuulta sun muuten pitäisi asua jotta lähtisit? Entä käviskö sellainen, että joku hakee sut kotoa ja vie sinne? Ja kyyti takaisinkin.
Kirjanmerkit