Omaan silmään ei näytä kolhulta vaan reiältä....
Kun kuvaa zoomaa niin näyttää siltä että siellä runko takana olisi. Tuollaiseen pintakäsittelyyn kasvaa maalipinnan kerrosvahvuus aika pirusti. Ja paino. Noin ohutta kuitupintaa ei ole missään konkelissa tuossa kohtaa, muualla kyllä voi olla.
Koitetaan toisin päin, mitä tästä kehtaa pyytää?
Kaikki toimii ja vähän ajettu, jarrut huolsin viime kesänä (vaihdoin palat ja nesteet), stonga, stemmi, gripit ja renkaat juuri vaihdettu. Vanhahan tuo on, mutta tarkoituksena oli modernisoida ja vaihtaa tuohon vielä 1x10 voimansiirto ja polkimet ym, mutta hommasin sähköpyörän ja tuolla ei varmasti ole enää käyttöä mulle, mutta onko kenellekkään?
Noin mututuntumalla 250 eur jos haluaa joskus menevän kaupaksi, 500eur jos ei väliä lähteekö vaiko ei.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Onko takaiskarin liukuputki koskaan kolahtanut tuohon satulatolppaan? Aika pienet marginaalit. Joku retroilija voisi tuosta Manitoun R7-keulasta jotain maksaa.
^ näyttää kyllä hurjan pystyltä näin nykysilmään tuo haarukan kulma.
Jokkepappa ei oo tainut vain kokeilla Taivalia. En yleensä ryhdy näihin kommentoimaan mutta, kun nyt sattui oma ilmoitus palstalle ja vielä sain uuden hauskan nimityksenkin niin pakko.
Eli pyynti oli 2900€ ”kuin uudesta” pyörästä jossa oli laadukkaat osat kiinni. Eihän noita pyöriä ihan ilmaiseksi saa kasattua eikä tällähetkellä välttämättä ollenkaan.
Pyörän myyntiajaksi tuli nyt n.4vrk niin uskon että hinta oli aivan oikea eikä välttämättä tänne palsalle kuuluisi…
Hyviä ajoja Polen uudelle tyytyväiselle omistajalle ja kaikille muillekkin!
^ Fillaritorilla joskus tuntuu olevan meininki että ilman pitäs antaa. Tai että jos mä annan ilman renkaita niin pitäisi kuulemma maksaa sitte postikulutkin.
Omasta maantiepyörästä myös lohkesi ikävästi pienen kynnen kokoinen alue maalista kun varastossa kaatui maastopyörä jarrukahva edellä vaakaputkeen.
Ikävän näköisiä, ei varsinaisesti helpota myyntiä vaikka vaarattomia onkin.
miz muokkasi tätä : 13.04.2022 at 14.15
Mun pyöriä on kaaduttu, mut eine noin pahalta näytä.
Kuiturungossa maali lohkeaa helposti noin.
Pintakolhunta näyttää, mutta tuollaiselle kannattaisi jo tehdä korjausoperaatio estämään tuon maalin lisälohkeilu. Siin on vielä sopivasti jääny kuvaan kuitukankaan säikeet maalireunaan kiinni. Ei ainakaan mikään houkutteleva lisä jälleemyyntiarvoon noin näkyvällä paikalla.
Osaltaan näihin lohkeamisiin vaikuttaa myös kiireellä tehdyt pohjatyöt. Ihan yleisesti jos näitä nykyajan fillareiden pintakäsittelylaatua näyttäisi automaalarille niin varmasti monen kohdalla tulisi naurua. 5k€ rungoissakin työnlaatu on usein sekundaa. Eräskin iso firma on todettu vetävän jopa kalleimpiin runkoihinsa epäonnistuneen maalipinnan päälle uusi.
^Korjaustöitä tehneenä voisin jopa väittää että kuitu saanut jopa hieman kosteutta, ei mikään juuri tapahtunut vaurio. Korjattavissa kyllä mutta maalauksen vuoksi ei kovin kaunista tai uudenveroista saa.
oma edellinen carbon maantiekiituri kaatui nojaamasta rotvalliin ja tuloksena oli samantapaista maalikolhua vaakaputkeen. Ei ollut yhtä teräväreunainen eikä yhtä hurjan näköinen. Kävin näyttämässä tutulla venekorjaajalla ja tuomio oli, että kovaa ajoa eikä kannata tehdä mitään ainakaan itse. Esteettisistä syistä fiksaisin lookin kolhun jotenkin
Mitä ihmettä? Milloin hiilikuitu on "imenyt" vettä. Väitteesi ei pidä paikkaansa. Sitä paitsi korjatun pinnan saa juuri sellaiseksi kuin se on tehtaasta ulos tullut.
JED- bikes firmassa korjauksia tekevä ammattilainen on vastaavia tehnyt vuosia. Sen verran olen hänen töidensä jälkeä nähnyt .
Käytetty 1040€
https://www.fillaritori.com/topic/20...0järvenpää/
Uusi 1049€
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...arjoitusvastus
XXLstä tarjouksessa 999€
Mikä mahtaa olla oikea markkinahinta.
https://www.tori.fi/vi/96826474.htm Nyt olis asiallinen Nakamura tyrkyllä
Keula pyörähtänyt väärin päin remonttien yhteydessä.
Kylätason pyöräilijä
Tuosta turkoosista Michelinista voisi pari kymppiä maksaa. Sen verran retroa, että olisi kiva tallin seinällä.
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
https://www.fillaritori.com/topic/25...t%C2%A0vantaa/
Nyt on kunnon businessman. 11-12e kumi crceeltä/wiggleltä, ftoriin 45e.
Muutenkin tuntuu kumit huonosti menevän kaupaksi. Satasen maksaneista kumeista saa 40-50e, ja täytyy olla ajamattomat.
Kirjanmerkit