GiantElectrobikeGarmin
Sivu 1 / 5 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 128

Aihe: Timo Kahilainen

Timo Kahilainen

En muista milloin on viimeksi tullut täällä käytyä. Siitäkin huolimatta, tai ehkä juuri siksi, postataan palmusunnuntain kunniaksi Timo Kahilaista.

-L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

^ohhohhohhhh...Linnatuulessa oltu pitkällä (istunnolla)?
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    ^ohhohhohhhh...Linnatuulessa oltu pitkällä (istunnolla)?
    Tää oli hyvä

Ja tervetuloa LJL

Jumaleisson!
    Onko tuollaisiakin musiikkikoneita olemassa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    No niin, jo tätä on odotettukin, ei tosin Timoa.
    Tack. En valitettavasti usko että lähtee enää kulkemaan, palsta- tai muunkaan pyöräilyn saralla. Olen lopettanut ajamisen kokonaan, tai no lasten kanssa ajelen. Jännää että joskus tärkeä asia kuten pyöräharrastus voi vaan poistua. Mutta elämä on muuten hyvää.

Mitä Lahteen ja Epsanjaan kuuluu?
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tack. En valitettavasti usko että lähtee enää kulkemaan, palsta- tai muunkaan pyöräilyn saralla. Olen lopettanut ajamisen kokonaan, tai no lasten kanssa ajelen. Jännää että joskus tärkeä asia kuten pyöräharrastus voi vaan poistua. Mutta elämä on muuten hyvää.

Joku muu urheilu- tai muu harrastus ottanut pyöräilyltä vapautuneen ajan? Itse lopetin golfin kokonaan 5 vuotta sitten ja sitä edellisetkin 5 vuotta pelasin vain viitisen kertaa kesässä. Pyöräily innosti paljon enemmän. Pyöräilyynkään ei ole ollut viimeisinä vuosina niin paljoa aikaa ja aika on tullut käytettyä lähinnä bikeparkissa. Aiemmin ajoin enemmän maantietä kuin maastoa. Ja kun työmatkapyöräilykin on nollissa työpaikan sijainnin vaihduttua on varsinkin kilsoissa pyöräilyä enää 2000 km vuodessa max jos joskus oli reilu 4000 km. Kuntosalilla tullut toisaalta käytyä viimeiset pari vuotta säännöllisemmin.
    Ja mikä sitä pyöräilyä estää. Tosiasiassa ehkä laiskuus, osin perhe-elämä kolmen lapsen ja heidän harrastusten takia. Oikeesti pystyis kyllä ajamaan ja urheilemaan pitkiä päivälenkkejä lukuun ottamatta paljonkin etätöiden ja hyvin vapaiden liukumasääntöjen takia.

Timo Kahilainen

Hieno nähdä että LJL on hengissä ja hyvinvoivana. Voin ostaa 3T:n jos meinaa pölyyntyä.

Mitä tulee treeni kuplaan niin Koronan, työkiireiden ja henkilökohtaisessa elämässä olevien kuormituksien takia liikunta on eilistä hiihtoa lukuunottamatta rajoittunut viimeiset 5 viikkoa rauhallisiin kävelylenkkeihin. Oli hämmästyttävää huomata kuinka nopeasti henkinen ”pakko päästä lenkille” fiilis päivittäin katosi ja kuntoilu oli helppo korvata pienellä kävely lenkillä. Aikaa jäi aika paljon sitten kaikkeen muuhun. Nyt yritän pikku hiljaa käynnistellä treeni moodia uudestaan. Stravaan tuskin enää kirjaudun (toivottavasti).

Welcome back. Pyörällä tai ilman.

Morjensta pöytään. Mä jo aattelin, että sulle iski joku Dillinger/Capone - tyyppinen case ja se (muka) voitti voorumin mielenkiinnossa...
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Mullistavaa shittiä Kahilaiselta.

Myydään rumpusetti, ostetaan rumpukone.
    The older I get the faster I was

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Oli hämmästyttävää huomata kuinka nopeasti henkinen ”pakko päästä lenkille” fiilis päivittäin katosi ja kuntoilu oli helppo korvata pienellä kävely lenkillä.
    Valitettavan tuttu huomio ja käytäntö täälläkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Valitettavan tuttu huomio ja käytäntö täälläkin.
    Sama huomio. Nyt yrittelen taas käynnistellä pyöräilyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Hahhah, mäkin olen lähinnä kävellyt. Se on kivaa ja helppoa, voi kuunnella musaa samalla (fillarin kanssa en viitti).
    Eikä huonot kelit haittaa.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Hieno nähdä että LJL on hengissä ja hyvinvoivana. Oli hämmästyttävää huomata kuinka nopeasti henkinen ”pakko päästä lenkille” fiilis päivittäin katosi
    Minulla ei ole onnistunu ( koko vuosi 2007 ajamatta) ja hyvä niin. Tosin lepopäiviä pyöräilystäkin pitää olla, se on tänä talvena ollut helppoa sääolosuhteiden takia ( ja sitten harmitti kun ei päässy ulkoilemaan). Kuntoliikuntaa olen harrastanu 6-vuotiaasta asti, liikunta kuuluu elämääni ja vähän olen jo oppinu olemaan iloinen jo siitä että edes pääsee ulkoilemaan.

No sulla tuli kiintiö täyteen. Lopetin ite salibandyn pari vuotta sitten. Joku 25v tuli pelattua. Ei vaan enää innostanut, sitten tuli pieni injury ja korona. Nyt parin vuoden tauon jälkeen olis sellaista orastavaa kiinnostusta. Katotaan tuleeko tehtyä paluu.

Mä en edes yritä pyöräillä enempää kuin nää sunnuntaiaamulenkit (kaverin kanssa). Arjen piristykseksi. No ehkä kesällä lisäksi joku Hki-Porvoo ja sit yks 200km mökkireissu.

Eikä ole oikein aikaakaan. Pari alle 10v lasta ja puoliskon vuoroduuni vie kyllä tehokkaasti vapaa-ajan. Ite en mitenkään ehtis ajamaan satoja kilsoja viikossa. En työmatkaa enkä vapaa-ajan ajoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Morjensta pöytään. Mä jo aattelin, että sulle iski joku Dillinger/Capone - tyyppinen case ja se (muka) voitti voorumin mielenkiinnossa...
    On ollut niin kiireistä työ- ja vapaa-ajan rintamilla ettei ole ehtinyt. Ei mitään henkilökohtaista yhteisöä kohtaan, reilut 10 vuotta tuli tiiviisti täällä oltua ja kyllähän sitä joskus kaipailee Joskus autonkin ostin autot-topiikassa saatujen vinkkien perusteella... Tilavessaa ei tosim enää ole, vaan nykyään on peräti kaksi Mersua, voin laittaa kuvan jos muistan miten se tehdään.

Mulla estää pyöräilyn lähinnä häpeä. Hävettää kun ei ole edes siinä sinänsä huonossa kunnossa jossa joskus oli, joten anti olla koko passiivi. Pojan kanssa kokeillaan Tahkon 60km suorittaa ensi kesänä.
    -L.

On ollut niin kiireistä työ- ja vapaa-ajan rintamilla ettei ole ehtinyt. Ei mitään henkilökohtaista yhteisöä kohtaan, reilut 10 vuotta tuli tiiviisti täällä oltua ja kyllähän sitä joskus kaipailee Joskus autonkin ostin autot-topiikassa saatujen vinkkien perusteella... Tilavessaa ei tosim enää ole, vaan nykyään on peräti kaksi Mersua, voin laittaa kuvan jos muistan miten se tehdään.

Mulla estää pyöräilyn lähinnä häpeä. Hävettää kun ei ole edes siinä sinänsä huonossa kunnossa jossa joskus oli, joten anti olla koko passiivi. Pojan kanssa kokeillaan Tahkon 60km suorittaa ensi kesänä.
    Äläs nyt.. muistakko aikanaan ne Nokian kalliot kun oli kevyttä menoo

Maalisuoralla taisin vielä mainita että on vielä joku 20 km jäljellä vaikka Korvolan mökki oli mäen takana

Welcome back LJL

No mutta tervetuloa takaisin! Tätä on tosiaan odotettu. Ja kaivattu.

Mulla estää pyöräilyn lähinnä häpeä.
    Häpeä ja itsensä nöyryyttäminen kasvattaa ihmistä henkisesti!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Äläs nyt.. muistakko aikanaan ne Nokian kalliot kun oli kevyttä menoo

Maalisuoralla taisin vielä mainita että on vielä joku 20 km jäljellä vaikka Korvolan mökki oli mäen takana
    Aina on ollut kunnia käydä izmon kanssa lenkillä. Myöskään mainittua eksytystä unhoittaa voi ma en, milloinkaaaan.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Tätä on tosiaan odotettu. Ja kaivattu.
    Tätä rohkenen epäillä. Mutta kiitos.

En nyt uskalla luvata mitään valtavaa aktiivisuuden lisäystä, mutta saatan kirjoittaa Linnatuuleen ja Timo Kahilaiseen
    -L.

Kyllä tässä on ollut vähän ontto kaiku, kun monet vanhat palsta-aktiivit ovat lähteneet. Toiset lopullisesti, osa näemmä väliaikaisesti. Huomaatko, kun saat aikaan positiivisen rinnakkaisvaikutuksen pidempään foorumilla olleiden keskuudessa olemassaolollasi.

Mutta kohtahan pääset taas rikkomaan (monettako kertaa?) 20 tonnin rajan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    No mutta tervetuloa takaisin! Tätä on tosiaan odotettu. Ja kaivattu.
    En voisi olla olematta täsmälleen samaa mieltä. Passiivisen foorumistalkkaajan näkökulmasta koko palstapyöräily koki taannoin lamaannuttavan kolauksen, kun jäsen LJL jättäytyi pois. Mahtavaa, että ykkösketjun sentteri on palannut!

Espanjassa viime aikoina niin normaalia kuin nyt koronan vuoksi voi olla. Duuni ja kakaroiden harrastukset vievät hirveän osan ajasta eikä siinä sitten paljoa muulle aikaa jää. Itse asiassa mä olen nyt Stadissa visiitillä tätä takatalvea moikkaamassa ja huomenna taas palaillaan kotiin pääsiäisen viettoon. Johan edelliestä käynnistä tuli 2,5 vuotta, niin se aika vaan vierähtää.

Tervetuloa takaisin, nice to see you back.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Työmatkatemmolle oli oma ketjunsa

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    hienoa, olen sitten kasvanut tosi paljon ( lievästi sanottuna..) henkisesti. Fyysisesti olen pienentynyt.

Miten nää postaukset nyt liittyy otsikkoon? ehkä eniten offff topicci täällä ikinä.

Meinasin selvittää jäsen LJL:n kotiosoitteen, soittaa ovikelloa ja sanoa että FOORUMILLE SIELTÄ ja marssia pois, mutta ei tarvinnut toteuttaa

Wällkommen.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viesti
    Meinasin selvittää jäsen LJL:n kotiosoitteen, soittaa ovikelloa ja sanoa että FOORUMILLE SIELTÄ ja marssia pois, mutta ei tarvinnut toteuttaa
    Teeppä tuo, mutta sano AJAMAAN SIITÄ!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Teeppä tuo, mutta sano AJAMAAN SIITÄ!
    Eihh. Tosin se kyllä melkein houkuttaisi kevään tultua. Viimeksi taisin ajaa syys-TdT:n seurauksin, että noutaja tuli 100km krouvissa. Semmoinen, jos mikä, laskee motivaatiota sekä itsetuntoa. Tämä on vähän sama kuin koronan kanssa, että jos ei mikään muu auta, niin pitää varmaan suorittaa ns. Kuopion yliopistollinen keskussairaala (KYS)
    -L.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •