GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 368 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 268 318 358 366 367 368 369 370 378 418 468 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 11.011 - 11.040 / 15445

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #11011
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.152
    ^mulle yksi tuollanen vihreä!


  2. #11012
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.268
    Elastomeeri on unohtunut tosta softailista, muuten hyvä
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  3. #11013
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    Hieno on. Fast gravel machine, maantiepyörämäisellä geometrialla ja rengastila 38-40.

  4. #11014
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Kyllä kelpaisi tännekin. Mieluusti RTP mutta ruskeaa fillaria ei ole vielä ollutkaan. Plussaa kaapelihässäkän siistijästä vaikka kestää jonkun aikaa silmän tottua.

  5. #11015
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Elastomeeri on unohtunut tosta softailista, muuten hyvä
    Jos toi biodyneema joustaa enempi kuin karbooni?


  6. #11016
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    ^
    https://www.timebicycles.com/pages/dyneema

    Varmaan ympäristösyyt oleellinen syy blendata kuitupunokseen 20-25% biodyneemaa ilman et menetetään kuidun muita ominaisuuksia. Ehkä se voi jotakin joustoa tuoda kerran hiilikuidun osuutta vähennetään. Maantiepyörissä lisäävät Vectrania tuomaan jäykkyyttä tiettyihin osiin mitä taas tässä ei ole.

    Adding a Carbon/Bio-Based Dyneema® hybrid BCS layer to ADHX allows us to increase strength in the structure without compromising stiffness or weight.

    Compared to other generic HMPE fibers, bio-based Dyneema® emits 29 tonnes less CO2 per metric ton of fiber produced. This is the equivalent CO2 released by charging 3.7 million smartphones, or the amount of CO2 absorbed by growing 480 tree seedlings for 10 years.

  7. #11017
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.262
    Dyneema inhoittavan sitkeää ja kestävää materiaalia, tod.näk. sallii joustoa huomattavasti enemmän kuin hiilikuitu.

  8. #11018
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^mulle yksi tuollanen vihreä!
    Älä tota kuvan pyörää ainakaan, siinä ei toimi vaihteet kun Grx kaapelit jääny vetämättä.

    Hieno peli on kyllä

    Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

  9. #11019
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Hieno on. Fast gravel machine, maantiepyörämäisellä geometrialla ja rengastila 38-40.
    Olisipa vielä vähän enemmän rengastilaa, niin olisi ihan täydellinen. Tuntuu, että 42-45 mm on hyvä olla varsinkin talvikäytössä.

  10. #11020
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    261
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Älä tota kuvan pyörää ainakaan, siinä ei toimi vaihteet kun Grx kaapelit jääny vetämättä.
    Ehkä se toimii taikavoimilla? https://bike.shimano.com/en-EU/produ...T-RX815-R.html

  11. #11021
    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    159
    Ylläolevista molemmat kelpaisivat toki. Ei varsinaisesti ole suunniteltu käytettäväksi lokareiden kanssa.

  12. #11022
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bomb Katso viesti
    Ei se taida silti ilman piuhoja toimia

    Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

  13. #11023
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Mahtaa olla Timellä pelkkä rungon ja keulan hinta olla kyseessä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  14. #11024
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    261
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Ei se taida silti ilman piuhoja toimia
    Jaa, ei ole koskaan ollut Shimanon Di2:sta itsellä. Oletin että olisi langaton, mutta näyttääkin olevan vaijerit vaan korvattu johdoilla... Sen verran tiesin kyllä, että vaihtajiin menee johto akusta, mutta että kahvoihinkin, niin oli mulle ihan uutta. Sramin patteriratkaisu tuntuu paljon paremmalta omaan makuun.

  15. #11025
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.262
    ^ Jep, ei ainakaan kannata puhua langattomasta, korkeintaan vaijerittomasta.

  16. #11026
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bomb Katso viesti
    Jaa, ei ole koskaan ollut Shimanon Di2:sta itsellä. Oletin että olisi langaton, mutta näyttääkin olevan vaijerit vaan korvattu johdoilla... Sen verran tiesin kyllä, että vaihtajiin menee johto akusta, mutta että kahvoihinkin, niin oli mulle ihan uutta. Sramin patteriratkaisu tuntuu paljon paremmalta omaan makuun.
    Ainakin Sram on paljon helpompi kasausvaiheessa. Ja mitä nyt ite on saanut 1500km nauttia Axs voimansiirrosta niin akunkestokin on vähintään riittävä.

    Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

  17. #11027
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    Uutuuksia:
    3T Exploro Ultra = leveämmille renkaille modifioitu racemax




    https://road.cc/content/tech-news/mo...o-ultra-291687


    lisäys: kuva

  18. #11028
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Luomupyörä jossa on tavoiteltu ebiken ulkonäköä. Melkoinen muovikotelo!


  19. #11029
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    354
    ^vähän jo maasturimaisia vipoja. Aika miehekkään näköinen.

  20. #11030
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.999
    3T...on 3T. Vetoaa tietyntyyppisiin ihmisiin. Ei omalle ostolistalle.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  21. #11031
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    261
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Ainakin Sram on paljon helpompi kasausvaiheessa. Ja mitä nyt ite on saanut 1500km nauttia Axs voimansiirrosta niin akunkestokin on vähintään riittävä.
    Itselläni odottamassa kelien paranemista ensimmäinen eTap axs, mutta mikään ei toistaiseksi viittaa, että olisi pettymyksiä luvassa.

  22. #11032
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.834
    Siis normi exploro=normi gravel
    Racemax=exploro isommalla rengastilalla
    Niin mikä tän ultran funktio sitten on? Rupee menemään pyörät aika päällekkäin mallistossa?

    Ei niin paljoa kiinnosta että menisin 3T sivuille tutkimaan.

  23. #11033
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.268
    Cannari heivaa Ai:n ja pressfitin sekä uusii Leftyn Topstonesta.

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  24. #11034
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.268
    Myös uusi, kevyempi gg-Fox.

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  25. #11035
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    Pidän enemmän Cannondalen tavasta lähestyä rankkaa gravelöintia kuin 3T:n, eli rengaskoko maltillinen ja jousituksella sitten loput silloin kuin tarvitsee. Saakohan jousituksen lukittua. BMC Ursilla vähän samanlaista ajatusta. Ai:sta luopuminen on minusta hyvä juttu.

  26. #11036
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Siis normi exploro=normi gravel
    Racemax=exploro isommalla rengastilalla
    Niin mikä tän ultran funktio sitten on? Rupee menemään pyörät aika päällekkäin mallistossa?

    Ei niin paljoa kiinnosta että menisin 3T sivuille tutkimaan.
    Racemaxiin menee 650 koossa leveä kumi. Mut esim 2x systeemissä 700c ei taida mennä juurikaan yli 40mm, ainakaan sähkövaihteilla kun etuvaihtaja on aika molo.

    Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

  27. #11037
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    354
    Miten tuollainen Canarin Topstonen Leftyn joustohaarukan putki pysyy toimintakuntoisena kurakossa ajettaessa?

  28. #11038
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    463
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Miten tuollainen Canarin Topstonen Leftyn joustohaarukan putki pysyy toimintakuntoisena kurakossa ajettaessa?
    Pysyyhän ne maastossakin.
    Yksi huoltokohde lisää siihen rentoon graveliajeluun.

    Joko itse puuhaten tai 100 tunnin välein 130 eur taitaa leftylla olla huolto, jos huoltovälejä haluaa noudattaa.

  29. #11039
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    354
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti miz Katso viesti
    Pysyyhän ne maastossakin.
    Yksi huoltokohde lisää siihen rentoon graveliajeluun.

    Joko itse puuhaten tai 100 tunnin välein 130 eur taitaa leftylla olla huolto, jos huoltovälejä haluaa noudattaa.
    Liukuputki on vaan alempana mitä "normaalissa" maasturin haarukassa, joten sillä ihmettelin.

  30. #11040
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Liukuputki on vaan alempana mitä "normaalissa" maasturin haarukassa, joten sillä ihmettelin.
    Jolloin se myös on kauempana renkaan heittämästä moskasta

    Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •