Kyllä vähän pitää harmittaa jos on myynyt Bmc:n pois...![]()
Kyllä vähän pitää harmittaa jos on myynyt Bmc:n pois...![]()
"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"
Totta turiset, mutta crossmachinea haaveilin vaan kerkesivät lopettaa tuotannon ennen kuin sain hillot kasaan. Urssi ei sytytä. Vaikka varmaan hyvä konkeli onkin.
"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"
Uuden stongan kunniaksi kommuutteri/retkipyörä
https://ibb.co/WnYtm3J
https://ibb.co/bNJLy6Z
Ps. Miten hitossa se kuva lisättiin tänne
edit:![]()
edit edit: kuvan linkki ei toimi, upotuskoodi pitää kaivaa sieltä koodin sisältä.
edit edit edit: Ohjaustanko on Surlyn Corner Bar
![]()
Kopioi sieltä libb.co:sta kuvan linkki ja paina tuota lisää kuva nappia ja liitä se siihen avautuvaan laatikkoon.
![]()
Tässäpä oma vatkain.
Parkin puntarista loppunu paristot![]()
Mitä mieltä tästä ekasta sponssipyörästä? Pässilä Murska, 50 mm Maxxis Rambler nakeilla. Laitoin tänään ohjaamon uusiksi. Ritchey Venturemax 40cm levysenä.
![]()
Miten leveä Corner Bar tuo on ja millä perusteella päädyit just siihen? Mitäs mieltä muuten tangosta? Unitiin kanssa miettinyt moista, mut erityisesti toi huppuote tai sen puute mietityttää.edit edit edit: Ohjaustanko on Surlyn Corner Bar
^ Ehditkö katsoon mitä numeroita siinä oli
Hyvän näköinen setti, ilmeisesti satula ja satutolppa vaihdettu, vanteet uudet 404:t, ohjaustanko ja jarrulevyt, mitä muuta ?
Räpläsin myös 35mm Sigmaa. Sillä sai sivukuvan otettua. Rungon ostin paljaana. Osa roinasta on tullut omasta takaa mutta on tullut tilattuakin mm. Quarg ja zipit. Viimeisenä villityksenä hommasin valkoiset ja siniset dekaalit kiekkoihin. Enpä olis liki viiskymppisenä moista tekeväni. Siniset jäi hyllyyn, kuvassa näkyvistä käytin puolet. Liian överi vaikka ei ole kaukana tuokaa overistä. Musta seinä korostaa sitä joten kuvauspelleily oli onnistunut.
^hieno pyörä. Noi kuvat näyttää epäluonnollisilta, hyvällä tavalla.
Tuo on joku metrin, vähä päälle irti takaseinästä. Suoraan 120x60cm taso (ledi) valon alla. Ja nostettu aika lailla keskelle seinää. Tulee vähä epärealistista kuvaa kun pelaa valotusten kanssa. Korjausteline tuli mukaan syystä että ei ihan näytä surrealistiselta leikkaa liimaa kuvalta. Vaikkei paljon puutu. Halusin kuvata tuota tummaa taustaa vasten ilman että parketti tai muuta tilpehööriä on kuvassa. Ajattelin jatkaa kameran kans pelleilyä kunhan saa tota remonttia eteenpäin. Ehkä mieluusti kuvia joissa fillari on jossain perspektiivissä.
Sellainen huomio tuohon Parkin puntariin että sehän näyttää 30-50gramman variaatioilla tuon painon joten 7.07kg ei välttämättä ole ihan validi. Alle seiskan se ei kuitenkaan paina (tsekattu kahdella muulla parkin lisäksi )
Toiset kiekot, Garmin 530 ja tehomittari pois niin ollaan siellä 6,5kg tienoilla.
setäisä dirtti, kasattu ylivuotisena hankitusta v3 5010:stä diili- ja miljoonalaatikkopartsien avulla kasaan![]()
bike futurist muokkasi tätä : 20.01.2022 at 11.09
Tanko pitäis vielä saada barspinnattavaks, sit vaa 50to01 pätkiä kuvaileen![]()
Uus maasturi ensiajossa.
No niin flatbarista tuli sit drop bar Gravel, jotenkin rupesi kaipaamaan vaan matalampaa asentoa pidemmillä matkoilla vaikka maastureilla olenkin enemmän ajellut.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Asentelin rouvan kulkeneeseen samanlaisen setin, tosin ilman jatketta koska spacereitäkään ei ole. Onhan tuo spessun mötikkä pätevä oloinen laitos. Laittaisin känjöniin jos sattuis spessu tekemään hajakokoa 1 1/4”
Laitetaanpa sama "vanha" pyörä uudella ohjaamolla ja vanteilla taas tänne. Ohjaamo vaihtui Pro Vibe Evoon ja toisiksi kiekoiksi Dt swissin arc 1400 62 mm.
Uusi satula Prologo Dimension. Pyörä painaa kaikkinensa aika lähelle 8 kg, mukaan lukien polkimet, garmin mount ja juomapullotelineet. Myyntiesitteessä painoksi ilmoitettaisiin 7,6.
eli aika paljon kun ottaa komponentit huomioon, tosin nuo vanteet on painavat. Eipä silti, ei kannata olla hardcore ww jos ostaa kohtuullisen painavan rungon.
![]()
Nyt on kyllä nätti! Kokonaisuus hallinnassa. Tuolla ei voi ajaa alle 45km/h keskareilla.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Minusta tuo alle kasin paino on aeropyörälle hyvin. Kun katsoo mitä palikkaa on kiinni. Tuommoisella kokonaisuudella ei ole juurikaan tarvetta keventelyyn. Tuolla vaan ajetaan.
Kahdeksan kiloa ajokuntoisena on varmaan se taso mihin tuollainen kohtuullisen kevyt aeropyörä tavalla tai toisella menee.
Jos kaikki pääkomponentit eli runko, voimansiirto ja kiekot olisivat sieltä kevyimmästä päästä niin sitten ehkä 7,5 kg, esim. Aeroad CFR ja Factor Ostro dura-acella ja 100-200 g kevyemmillä kiekoilla.
^^ kiitos. en ole tuolla kokoonpanolla kokeillut vielä![]()
JKO17 muokkasi tätä : 12.03.2022 at 18.20
Ai että. Ai ettien että!
Lisää fiilistelyä videolla:
"Anybody who rides a bicycle is a friend of mine." - Albert Einstein
Upgraded ja valmiina kaudelle -22
![]()
Specialized Fuse Comp -21
Vielä pientä hiottavaa, mutta tuntu jo huomattavasti alkuperäistä paremmalta.
![]()
Haipalli täytti 8v ja sai kesäisempää kumia alleen sekä uutta voimansiirtoa työmatkailuun
![]()
Muutamia viilauksia täytyy vielä suorittaa ennen kuin voi sanoa valmiiksi. Hain jo kutistesukkaa että saan tuon roikkuvan Di2-johdon nätimmin laitettua. Fiilikset ovat varovaisen positiiviset tässä vaiheessa, tosin kilometrejä on aika naftisti vielä takana, joten en ala sen enempää kehumaan tai haukkumaan.
Osalistaa kiinnostuneille:
Fairlight Secan 2.5 54T
Hopen ohjainlaakeri ja clamp
Cannondale Hollowgram 35 kiekot
Cannondale C1 Ultralight tanko ja stemmi
Ritchey WCS Carbon Link FlexLogic tolppa, satula on Fabric Scoop Shallow
XT Di2 + R785 kahvat
GRX 810 170mm kammet, 40T ratas.
edit: kalavaa'alla punnattuna juuri ja juuri alle 10kg polkimien kanssa. SuperX:ään verrattuna reilu kilon painoero ei ole tähän asti tuntunut missään.
kaakku muokkasi tätä : 19.04.2022 at 22.57
Tykkään Secanin värityksestä ja yleisilmeestä; hallittu, mutta ei yhtään tylsä.
Kirjanmerkit