ElectrobikeGarminGiant
Sivu 86 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 76 84 85 86 87 88 96 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.551 - 2.580 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Asiakas haluaa...
    (leikattu pitkä pätkä tutun kuuloista kuvausta)

"Tein itse, säästin"
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest
    En ole ikinä nähnyt niin pitkiä autojonoja kuin tänään töistä lähteissäni, siinä Ratinan kohdalla. Siellä uudella areenalla ( miksi ihmeessä laitettu arena ?)on tänään joku tapahtuma, siinähän sitten suljetaan teitä ja autoilijat etsii parkkipaikkoja, kiva se on varmaan parkkihallissakin kierrellä mistä löytyisi vapaa ruutu..ja sitten kun kaikki pyrkivät pois yhtä aikaa...ihan oikein tamperelaisille, tilattiin jonottamista ja sitä saadaan.

^ "Tein itse, säästin" todellakin olen säästänyt aikaa, vaivaa ja rahaa kun hoidan hiustenvärjäykset itse. Leikata ei tarvi, vaalennus ja värjäys hoitavat samalla senkin homman.

Teslamaailman kuplaJeesus.

YLEn ohjelmisto itsenäisyyspäivänä.

Suomi-konepistooli, Tuntematon sotilas, Ihantalan ihme, Etulinjan edessä, Tuntematon sotilas.

(En suhtaudu erityisen kriittisesti sotilaalliseen maanpuolustukseen, olen joskus seisonut itsenäisyyspäivän kunniavartiossa tuntematta itseäni täysin pelleksi enkä kuvittele tietäväni että kaikki sotahistoriasta kiinnostuneet ovat aseista ja sotajutuista yli-innostuneita. En myöskään usko että päivän ohjelmiston toivottavat tervetulleeksi vain isänmaallisuuttaan mielellään korostavat mutta sen ehkä väärinymmärtäneet idiootit, mutta en voi olla ajattelematta että jossain vaiheessa ollaan menty niin lähelle parodian rajaa ettei enää tiedä ollaanko jo parodian puolella.)

tempokisu Guest
    ^ Tuntematon tulee ykköseltä vain kerran, mutta sitten on melkein iltakymmeneen asti Linnan juhlia; Kohti Linnan juhlia ( välissä uutiset) ja taas jatketaan Kohti Linnan juhlia, Linnan juhlat ( välissä uutiset) ja Linnan jatkot. Mitähän ovat kehittäneet kun varsinaiset Linnan juhlat peruttiin. Voisivat näyttää vanhoja kättelyjä esimerkiksi "parhaat palat" vuosien varrelta.

Minä tykkään armeija-jutuista, mutta oon nähny Tuntemattoman niin monta kertaa että en mä sitä enää jaksa katsoa. Sotilasparaati on ollut parasta itsenäisyyspäivän katsottavaa jo vuosien ajan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ Linnan juhlat peruttiin. Voisivat näyttää vanhoja kättelyjä esimerkiksi "parhaat palat" vuosien varrelta.

.
    Top 1000, näytetään per kättely 3,6 sekuntia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kuten tempokisukin varmasti tietää, meillä on kolme Ylen kanavaa - ja lisäksi tietenkin Areena - joita katsoa. Päivän ohjelmistosta löytyy kolmesta Tuntemattoman filmatisoinnista kaksi.

PS Teemalla alkaa vajaan tunnin kulutua kolmetuntinen lähetys itsenäisyyspäivän vastaanotosta eli Linnan juhlista vuodelta 2000. Presidenttinä toki Halonen eikä Niinistö, mutta vieraat ja puheenaiheet aina yhtä kiinnostavia

tempokisu Guest
    ^ Niin se uudempi versio Tuntemattomasta! joo vähän aikaa katselin vanhoja julhlallisuuksia...oli tässä tärkeempää tekemistä eli tämänpäiväisten kuvien tekeminen ( tuli niin sinisiä että oli tekemistä...) katsoin sitten Salatut elämät ja Kauniit ja Rohkeat, ja oho, piti laittaa ruokaakin.
    Aamulla tuli muuten linnanjuhlataltiointeja ajalta kun presidenttinä oli Kekkonen.

ps. kuva pressanlinnan pienimuotoisesta tilaisuudeta, anteeksi mutta Jenni Haukion asu on ihan kamala. En ole aiemmin pitänyt yhdestäkään Jenni Haukion itsenäisyyspäivä-asusta.

pps. kyllä Canonin objektiivinsuojuksia on erillisinä - mutta loppu kaikista Rajalan myymälöistä ja keskusvarastosta, kuinkas muuten.

Talven pitkäaikaissääennuste. Voi olla, että on lämmintä, mutta voi olla ettei olekaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008456137.html

^Joo, noissa osumistarkkuus on loton päävoiton luokkaa tai pienempi. Hesarissa tulee seurattua 5 päivän säätä ja jo se voi heittää sateesta auringonpaisteeseen tai pakkasesta suojaan.

tempokisu Guest
    ^^ jne. Mä en ole enää katsonut pidemmän ajan sääennustetta, tulee vaan sitten stressiä, ja usein se ennuste muuttuu päivänkin aikana. Katsoo iltapäiväuutisista mitä huomenna on luvassa. Menen kuitenkin aamuajelulle, näkee sitten aamulla sen kelin. Kun viime viikolla "luvattiin" jotain lumimyrskyä ja telkkarin meteorologi suositteli etäpäivää, muistaakseni tiistaille » ja oli ihan ok ajokeli.
    Jos pitää valita niin pakkanen, söherö ja/tai jäinen tienpinta on kamalinta.

Pirkkalassa aurattiin kelvit sinä yhtenä päivänä kun tuli lunta, mutta sivuteille jäi söheröt ja ihan hirvee ajaa esimerkiksi Jasperintien osuutta, viime viikolla menin sitä kautta ja maantien puolelle piti mennä. Tampereen puolella on tosi hienosti aurattu.

tempokisu Guest
    teinpä testin...( ketä julkkista muistutat....)no pitää kyllä paikkansa:

Ai että! Olet ihminen, joka antautuu intohimoilleen 110-prosenttisesta ja tavoittelee elämässä juuri itselle merkityksellisi asioita. Sinussa on hirvittävän vähän miellyttäjää. Kenties elämä on jo ehtinyt opettaa sinulle, että ei täällä muiden pillien mukaan kannata hyppiä.
    Tiedät myös, että katse kannattaa suunnata aina ylöspäin, sillä ei ajatus kulje, jos yläpuolella ei ole tilaa, avaruutta. Rakastat kauniita asioita yli kaiken. Visuaalisesta pettämätön silmäsi näkyy kaikessa – siinä, miten pukeudut, olet ja mitä luot ympärillesi. Tiedät myös, että elämä ei ole ikuista. Siksi siitä kannattaa nauttia juuri tänään.

( Olen Jorma Uotinen )

tempokisu Guest
    "uutinen" että nuorten kunto on heikentynyt, kolmannes 5.-8.-luokkalaisista nuorista on niin huonossa kunnossa että se tullee vaikuttamaan arjesta selviytymiseen. Varusmiesten ( se on varusmies ) paino nousee ja kunto laskee.
    Ei todellakaan yllätä, se on ihan selvä kun sähköpotkulaudoilla vaan mennään, sitä on sitten vanhempana hieman hankalampaa kun tulee tules-vaivoja, jos joutuu kuuskymppisenä opettelemaan miten kävellä.

Koronatartunnat, uusi ennätys jotain yli 2000. Ja tämä vain testituloksissa, ei kaikki mene testiin.

Historiallisen pitkään rauhassa ollut Gävlen olkipukki poltettiin yöllä maan tasalle

13-metrinen pukki on tunnettu siitä, että se on usein tuhottu pian kasaamisensa jälkeen.
    https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008481946.html

^jemmaisivat jotain kunnon ainetta sinne pukin sisään. Jotain, jonka nopeus lasketaan tuhansissa metreissä per sekunti. Sekä ruuveja, muttereita ja laakerikuulia sopivasti pakattuina. Loppuisi seuraavan polton jälkeen.

Vaikka turistikohteenahan tuo paikkansa paremmin täyttää poltettuna suuren julkisuuden kera.

tempokisu Guest
    Kun lukee mitä kaikkea haittaohjelmaa ja "älä klikkaa" sun muita sovelluksia jotka aiheuttaa ongelmia...jos on semmoinen älypuhelin. Säästyn monelta vaaratilanteelta tai haittaohjelmahommalta kun on pieni tavallinen puhelin, joka on tarkoitettu soittamaan ja vastaanottamaan puhelu. Tai tekstiviesti.
    Ja näitä puheluita, kaupitellaan sähkösopimusta ja pitäisi kilpailuttaa - arvostan myös helppoutta ettei tartte tehdä mitään tai muistaa ai joo, se sähkösopimus. On se mikä on ollu yli 30 vuotta. Nyt on sitten haluttu tulla tekemään remonttikartoitus ja hinta-arvio. Tiedän ite että keittiö ja kylppäri ovat todellakin remonttia vailla, mutta ei sitä tartte tulla tänne kenenkään toteamaan.

Jaha, aloita uusi harrastus....yksi laatu on näemmä erittäin suosittu:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008483380.html

joo olen tiennyt että mun työpanokseni on aika mitätön ja teen ei-tärkeää työtä, vuosipalkka ( lukuunottamatta viimeisintä vuotta) on ollut samaa kun näitten tärkeitten herrojen kuukausipalkka.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008482257.html

tempokisu Guest
    Just kun olin miettinyt inhokeista inhokkaimmat joululaulut - niin jopas jotakin, ne ovat radioiden soitetuimmat

1. ( no tämä on inhokkiykköseni) John Lennon "Happy Xmas War Is Over"
    2. Whamin "Last Christmas" ( no tämä on ihan ok)
    3. Band Aid "Do They Know It´s Christmas ( inohkkini numero 2)
    4. Mariah Careyn joululaulu ( armoa...)
    5. Katri Helenan "Joulumaa"...( samoin käännän kanavaa..)
    ja listan numero 10. "Feliz Navidad" ihan järkyttävä renkutus

Vesa-Matti Loirin "Sydämeeni Joulun Teen" sijalla 8 ja Samuli Edelmannin "Avaruus"( Walking In The Air) sijalla 12. näistä pidän.

Nickname Guest
    Ei yllättänyt se että auto mikä on parkkeerattu halliin päin pyllyä on merkiltään Mersu, on siis kaksi autoa peräkkäin samassa ruudussa.

tempokisu Guest
    Sillä lailla, heti kun tulee työpäivä-aamu, niin jännitysoireet tulee myös. Jännitän nyt eniten työmatka-ajelua ja pääseekö ajaan alkulenkkiä.

F. Kotlerburg Guest
    Teslamies vetämässä itkupotkuja neljännessä topicissa.

Kusipää inisemässä tässä topikissa.

F. Kotlerburg Guest
    Henkilökohtaisuuksiin meno ei myöskään.

Se että kusipää tunnisti itsensä.

Todella korkeatasoista keskustelua EU-virkamieheltä ja todennäköisesti joltain toiselta korkeantason asiantuntijalta. Pahoittelut, että vuosi 2022 teidän osalta on lähtenyt vähän huonosti käyntiin.

^Tuli tuosta mieleen keskikoulun aamunavaus, kun koulun rehtori totesi, että piru voi tunkeutua papinkin kaapuun. Oli jotain erimielisyyttä papin kanssa koululla järjestettävistä bileistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmruuska Katso viesti
    Se että kusipää tunnisti itsensä.
    Kusipäät tunnistavat toisensa helposti samankaltaisuuden vuoksi.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Kusipäät tunnistavat toisensa helposti samankaltaisuuden vuoksi.
    Takes one to know one.

F. Kotlerburg Guest
    Vaikka minä kusipää olisinkin niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Vaikka minä kusipää olisinkin niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.
    Eikös huomattava osa palstalaisista ole ja loput pahempia tapauksia? Vai menikö jonkun illuusiot rikki nyt ?
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •