^Joo. Tuo virtanäppäin on selvä suunnitteluvirhe, mutta ei näitä ole tosiaan testattu pakkasissa. Tai sitten ei olle kiinnostuneita tällaisista merginaalimarkkinoista.
Itse en tuota välttämättä koe ongelmaksi, kun ajan käytännössä aina lenkit non-stop ilman mitään makkaranpaistotaukoja. Mutta jos tuollaista taukoa suunnittelee, kannattaa harjoitella sen virtanapin irroitusta ja käsilämmitystä ensin kotipihalla.
Shimanolla akun virtaliittimet ovat ilmeisesti virrattomat kunnes akku on päällä. Siitä syystä tarvitaan erillinen ulkoinen heräte, että se akku lähtee käyntiin tai mekaaninen kytkin, mikä onkin akussa. Brosessa tuo on kai tehty toisin ja akun liittimissä (ainakin joissain) on jännite koko ajan olemassa, jolloin pelkkä mekaaninen kytkin riittää. Mutta toista ketjua kun seuraa, ei se Brosekaan nyt niin ongelmaton ole.






Lainaa viestiä vastauksessa
Johtomäärästä päätellen voi olla hyvinkin yksinkertainen, mutta huonolla tuurilla siinä on jotain tarpeetonta kompleksisuutta. Jonkun pitäisi mittailla mitä johdoissa kulkee eri tilanteissa.
.

Kirjanmerkit