GiantElectrobikeGarminHepha
Sivu 127 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 77 117 125 126 127 128 129 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.781 - 3.810 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #3781
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.209
    Tuli hommattua taakse Vittorian Martello 27,5x2,6" Enduro kyljillä tulevaa lapinreissua varten. Edessä tällä hetkellä Martello trail. Oli tarkotus ottaa toi vaan vararenkaaksi reissuun, mutta päätin sitten leipoa ton vanteelle kun nykynen Der Baron oli paikattu jo kahella dartilla, se pääsi nyt vararenkaan rooliin. Aika jykevän tuntuset kyljet tossa endurossa, tukevammat ku der baroneissa tai maxxis exo+, mitä on hypistelly.

    Vähän sai taas hieroa insertin kanssa. Ensinnäkin der baron oli yllättävän vaikea saada pois hyllylltä kun insertti (Rimpact) piti sitä paikallaan. Insertin asennuksessa oli opittu se tekniikka, että kun nostaa kumin ensin vanteelle ja sitten avaa vaan toiselta kyljeltä, niin insertin asennus takas meni ihan kivasti. Rengas nousi paikalleen ilman litkuja pylväspumpulla pienen hireromisen jälkeen DT M1700 kehälle. About tunnissa sain ton vaihdettua kaikkine putsaushommineen.

  2. #3782
    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    201
    Sieltä tupsahti Wolfpackit postista.
    1 x 29x2.4 Enduro
    1 x 29x2.4 Trail

    Endurolla painoa 910g, Traililla 890g.
    Enduron kuvio on aika muhkea, vähän kuten Vittoria Mazza. Trailissa selkeästi pienempi nappula, ehkä jotain enemmän Rekonin suuntaan olevaa. Molemmat näyttävät kohtalaisen leveiltä. 2.4 pitänee kutinsa.
    Äkkiseltään hypisteltynä sanoisin, että missään nimessä Enduro-kelpoisista kyljistä ei ole kyse. Ohuenpuoleiset on. Mikä on minun käyttöön varsin OK.
    Kun katsoo kylkeä ja siinä olevia tekstejä, niin ne ovat yksi yhteen Vittorian Trail-kylkisen renkaan kanssa. Molemmat made in Thailand. Sanoisin, että erittäin suurella varmuudella tulevat samasta paikasta.

    Jos tuosta voi johtopäätöksiä vetää, niin kylki lienee myös Vittorian Trailin kanssa hyvin samalainen, mikä taas on minun kannalta huono juttu. Vittorian renkaat juuri otin vanteilta pois, koska ne ovat ainoat pitkään aikaan mitkä eivät oikein toimineet. Litkua työnsi koko kyljen mitalta ulos kun vähänkin kovemmin mutkiin työnsi.

    En laittanut vielä alla, mutta kokeillaan.

  3. #3783
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    1.155
    Onko kellään kokemusta misukan wild am2 renkaista? Oliskohan liian raskas takarenkaaksi ja pitääkö nollakeleillä? 29x2.6 olisi suunnitelmissa jäykkäperään...

  4. #3784
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti M A Katso viesti
    Onko kellään kokemusta misukan wild am2 renkaista? Oliskohan liian raskas takarenkaaksi ja pitääkö nollakeleillä? 29x2.6 olisi suunnitelmissa jäykkäperään...
    Ensimmäisen version Wild Am ainakin pitää nollakeleillä. Mikään kevyt polkea se ei ole, mutta pitoa riittää.

  5. #3785
    Liittynyt
    07/2019
    Viestit
    77
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti M A Katso viesti
    Onko kellään kokemusta misukan wild am2 renkaista? Oliskohan liian raskas takarenkaaksi ja pitääkö nollakeleillä? 29x2.6 olisi suunnitelmissa jäykkäperään...
    Joo on kokemusta sekä am ja enduro versioista. Varsinkin tuo am on mielestäni oikein riittävän kevyt takarenkaaksi. Metsässä rullaa ja pitää mainiosti. Siirtymilläkin ihan riittävän kevyt polkea. Tietenkin jos vertaa johonkin 700g xc-rinkulaan, niin saattaa tuntua tahmealta. Niin ja 2.4”:a on mulla vaan ollut.

    Pari talvea olen ajanut misukka takana ja ei ole valittamista pidossa. Seos ei pahemmin tunnu kovettuvan kylmällä.

  6. #3786
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    339
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StevieRayVehkakoski Katso viesti
    Kannattaa myös muistaa että Suomestakin löytyy monen näköistä kivikkoa, täällä Kanta-Hämeessä kivet keskimäärin on aika pyöreitä mutta esim. Tahkolla kauhistelin muutamassa louhikossa kuinka terävää mursketta siellä oli ja pohjoisesta löytyy varmasti vielä rajummankin näköistä louhikkoa jota ei jääkausi ole hionut sileäksi.
    Ainakin Lapin läntisiltä tuntureilta löytyy sitä terävää tyyppiä. Osin johtuu kai kivityypeistä ja osin jääkauden läheisyydestä. Joku geologi varmaan osaa sanoa. Mutta takana Agressor 2,4 wt DD ja kyljet kesän jälkeen aika tarkoin kankaalla. Hyvin kyllä pitää vielä ilmaa toistaiseksi.

    Lähetetty minun SM-A202F laitteesta Tapatalkilla
    "Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista." - Homer J. Simpson

  7. #3787
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tilasin nyt kanssa molempiin päihin nuo Butcher grid trail T9 2.6", niin paljon on tääläkin hypetetty tuota seinä pitoa kylmässä märälläkin. Odotukset on siis aivan jäätävät koska olen ihan mallikkaasti selvinnyt aina kumeilla millä täällä ei tunnu moni pärjäävan alkuunkaan. Nyt on epäilyksen siemen kylvetty ja näiden pitoa on kuluneena arviotu liukkaaksi. Olisin ottanut taakse tuon Trail T7 eliminatorin 2.6" mutta eihän niitä mustana ollut missään. No nyt koe-ajetaan T9 molemmissa päissä kerralla, niin pitäs märkäpito olla jotain mihin en ole tottunut ja jos ei ole palaan Maxxisiin.

    Veivaan piruuttani eka noille i41mm vanteille, jos ei näytä hulluilta saa jäädä niihin ja saa olla noi i30 ja 2.6" Forekasterit sitten nopeampana settinä.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Eka ja vika lenkki ajettu samalla kertaa noilla T9 Buchereilla. Pitoa varmaan ehkä onkin, mikä kärsi noista epä optimi vanteista i41, kun kuvio jäi aika tasaiseksi ja kantatessa loppuu nappulat, mutta se rullaus aivan jäätävän huonoa, edes tuolla Tiirismaan enska alamäessä ei nautintoa saanut, kun ei vaan rullaa. No tuo T9 Bucher nyt olikin tietoisesti väärä valinta taaksekkin, kun T7 Eliminatoria ei ollut. Veikkaan, että edes bikeparkissa en jaksaisi ajaa tuolla kombolla tai sitten pitää olla niin jyrkkää, että jarruilla saisi muutenkin himmata, niin sitten ei haittaisi, mutta flow pätkillä ja varsinkin, jos joutuu polkemaan on ilo pois.

    Niin märkää ja liukasta ei ole ikinä, että noiden pito kompensoisi jotenkin tuon olemattoman rullauksen lenkki ajossa kauramoottorilla.

    Täytyy koittaa nyt vielä pelkästään edessä jahka saa ne i30 vanteet takaisin kotiin ja Forekasteri taakse tuomaan rullausta.

    Sitten kaikki pikkukivet ja roina lentää kumien pyöriessä.
    Nuo T9 oli hetken alla i30 molemmissa päissä. Muutamat parkkiajot tuli ajettua ja joku lenkkikin. Rullaus oli selkeästi parempi, kuin kuvio jäi pyöreämmäksi, mutta ei tuo lenkki rengas ole taakse. Parkissa ihan kivat pehmeät ajaa ja pidossa ei valittamista (tosin ei ollut märkääkään) 1.75bar paineella kovassa bermissä aistin takarenkaan taipumista, muuten ei ongelmaa. Seuraavalla kertaa eri paikassa 1.95bar ja ei ongelmaa, kuski kamoineen +100kg.

    Koitin metsästää T7 Eliminatoria 2.6", mutta mustaa ei vieläkään mistään tullut vastaa otin kokeeksi 2.3". Edessä T9 Buther ja takana Forekaster Speed 2.6" toi jo siedettävää lenkki nopeutta ja keveyttä polkea. Sitten veivasin tuon T7 trail eliminatorin taakse ja yllätys oli positiivinen, jos ei olisi tiennyt ei olisi ehkä eroa edes huomannut Forekasteriin rullaavuudessa. Pitohan nyt on varmaan parempi kaikilla saroilla. T9 ja T7 sattui jo märempääkin ajoa. Semmosta kosteaa limamärkää minä ainakin jouduin samanlailla ajamaan, kuin vaikka 3C terra Minioneilla eroakin voi olla, mutta vaikea verrata, kun aika eroa ajoilla ja märilläkin osaa olla niin eri liukkauksia. Sanoisin kuitenkin että Minioneiden kuvio toimii silti paremmin pidon suhteen kelistä rippumatta. Eliminator rullaa kyllä ihan eritavalla, niin kuin kuviokin jo kertoo.

    Oikein kivat kumi nuo Spessut, mutta eteen yleis kumiksi T7 Bucher tai Eliminator enkä silti ennemmin, mut se menee jo OT.ksi Liekö tuo vain Grid trailiksi merkattu on sitten T5 seosta, se voisi olla oiva kesä takarengas? 2.6" olis ihan OK painossa https://www.bike-components.de/en/Sp...g-Tyre-p78472/
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  8. #3788
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.337
    Puolitoista ajokautta ajetut Vittoria Agarrot tuntuvat yllättäen kovin liukkailta kun pitkästä aikaa sateessa ajeli.
    Ilmeisesti tuossakin renkaassa pito on tullut pääasiassa kuviosta eikä kumiseoksen taikaominaisuuksilla (Graphene 4C) sittenkään ollut paljon väliä kun nappulat on pyöristyneet.
    Ihan kelpo suoritus silti, "ehkä ostan toistekin" -listalla saavat olla vielä.

  9. #3789
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Puolitoista ajokautta ajetut Vittoria Agarrot tuntuvat yllättäen kovin liukkailta kun pitkästä aikaa sateessa ajeli.
    Ilmeisesti tuossakin renkaassa pito on tullut pääasiassa kuviosta eikä kumiseoksen taikaominaisuuksilla (Graphene 4C) sittenkään ollut paljon väliä kun nappulat on pyöristyneet.
    Ihan kelpo suoritus silti, "ehkä ostan toistekin" -listalla saavat olla vielä.
    Lämpötila taitaa vaikuttaa tuohon tunteeseen jonkin verran tai ainakin Conteissa tuli keväällä siinä n. +10 asteen kohdalla vaihdettua paineita, kun rengas alkoi olla entistä pehmeämpi.

    Ostin heikkona hetkenä uuden Nobby Nicin 29x2,4 softina eteen ja taakse laitan vanhaa versiota olevan sinisellä viivalla olevan Nobbyn.

  10. #3790
    Tuli laitettua alle contin baronit. Näitä on moni kehunut ja ihan syystä. Pito on kyllä jotain aivan uskomatonta

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  11. #3791
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    Mutta ompa niitä myös parjattu. Mietin itsekin niitä, mutta vähän heiveröisiltä vaikutti mun käyttöön. Taakse tilasin uuden hyväks todetun big betyn kun halvalla sai.

  12. #3792
    Otin lähinnä testiin että tuo seos pitäisi pysyä iskussa myös kylmässä kelissä. Pito yllätti varsinkin juurissa ja märässä kalliossa. 23/27 paineilla ajoin.

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  13. #3793
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    208
    Vedin syyskuun kylmät ja märät kelit pohjoisen parkeissa ja lokakuun märät etelässä traileilla ja parkeissa Vigilante Hi Grip/Baron - kombolla ja pito oli yhdellä sanalla kuvattuna loppumaton. Toki nuohan eivät sitten rullaa yhtään.

    Kuitenkin ylivoimaisesti paras yhdistelmä topicin otsikon apllikaatioon jota olen ikinä kokeillut.

  14. #3794
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuntsan Palo Katso viesti
    Vedin syyskuun kylmät ja märät kelit pohjoisen parkeissa ja lokakuun märät etelässä traileilla ja parkeissa Vigilante Hi Grip/Baron - kombolla ja pito oli yhdellä sanalla kuvattuna loppumaton. Toki nuohan eivät sitten rullaa yhtään.

    Kuitenkin ylivoimaisesti paras yhdistelmä topicin otsikon apllikaatioon jota olen ikinä kokeillut.
    En oo vielä perus trailille noilla mennyt mutta enska pätkillä kyllä rullaus riittävä. Eihän tuo painavat renkaat (baronit) ole. 1000g

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  15. #3795
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.337
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tikkaaja Katso viesti
    Lämpötila taitaa vaikuttaa tuohon tunteeseen jonkin verran
    Tämä tuli jo lämpimillä kosteilla keleillä. Agarrossa on huikea määrä pieniä hampaita jotka auttaa pidossa mutta kun ne pyöristyneet niin pitoa on sitten vähemmän. Sinänsä rengas kesti ihan hyvin ja toimi muuten, saatan ostaa samanlaisen uudenkin.

    Vigilante light/high grip ehti olla eturenkaana hetken ja tuossa on mainio pito, vaikka light -osuus on kyllä puijausta varsinkin 2.6" kokoisena. Saatavuus taitaa olla tosin aika heikkoa, Ridemoressa on vaan 27.5/2.6" kokoisena eikä ihan joka kaupassa netissäkään näitä näy.

  16. #3796
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.837
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Tämä tuli jo lämpimillä kosteilla keleillä. Agarrossa on huikea määrä pieniä hampaita jotka auttaa pidossa mutta kun ne pyöristyneet niin pitoa on sitten vähemmän. Sinänsä rengas kesti ihan hyvin ja toimi muuten, saatan ostaa samanlaisen uudenkin.

    Vigilante light/high grip ehti olla eturenkaana hetken ja tuossa on mainio pito, vaikka light -osuus on kyllä puijausta varsinkin 2.6" kokoisena. Saatavuus taitaa olla tosin aika heikkoa, Ridemoressa on vaan 27.5/2.6" kokoisena eikä ihan joka kaupassa netissäkään näitä näy.
    Se 29x2.8 on sit vaan millin tai kaks leveempi mitä 2.6. Toimi hienosti 30mm iw kehällä.

  17. #3797
    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    273
    En jaksa lukea koko ketjua läpi mutta kommentoin.
    Maxxis forecaster, 29-2.35 ja 3c seos. Speedgip ja maxgrip. En nyt muista muita speksejä mutta nämä muuttuu jossain 0-7 asteessa lämmintä todella liukkaaksi märillä kivillä ja juurilla.
    Viimelenkillä lämpö oli noin 7 astetta ja ainakin vetopitoa oli yllättävän hyvin.
    Kenelläkään wolfpackin renkaita käytössä??

  18. #3798
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Joo tuo Maxxis 3c kumin kovettuminen kylmässä tuntuuu olevan jo niin laajasti tunnustettu ja tunnettu asia ettei siitä liene epäselvyyttä. Kaikesta muusta sitten löytyykin mielipiteitä suuntaan ja toiseen
    Toinen melko yleisenä pidetty (muttei pärjää edelliselle luotettavuudessa) käsitys on Contin black chilin kohtalaisen hyvä toimivuus kylmälläkin. Itselle tuli nyt Contin Baron eturenkaaksi syys-talvikaudelle.

  19. #3799
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Joo tuo Maxxis 3c kumin kovettuminen kylmässä tuntuuu olevan jo niin laajasti tunnustettu ja tunnettu asia ettei siitä liene epäselvyyttä. Kaikesta muusta sitten löytyykin mielipiteitä suuntaan ja toiseen
    Toinen melko yleisenä pidetty (muttei pärjää edelliselle luotettavuudessa) käsitys on Contin black chilin kohtalaisen hyvä toimivuus kylmälläkin. Itselle tuli nyt Contin Baron eturenkaaksi syys-talvikaudelle.
    Joo esim assegai on hyvä rengas maxxgrippinä 3c:llä kesällä. Onnittelut hyvästä valinnasta (baron)

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  20. #3800
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    370
    Vähän ketjun teemasta poiketen, mutta kuitenkin: Suosituksia märän kelin xc-renkaiksi? Forekasteria olen miettinyt, mutta toimivuus kylmässä vähän arveluttaa kuten yllä jo todettiinkin. Ajo ei nyt jäykkäperä xc:llä kovin aggressiivista ole, mutta pitoa voisi märällä olla vähän enemmän kuin nykyisillä race kingeillä. Ohuet kyljet ei haittaa. Lisäksi rullaavuus ja keveys tietenkin painaa vaakakupissa yhtä lailla.

    Vittorian Barzo?

  21. #3801
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    208
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti

    Vigilante light/high grip ehti olla eturenkaana hetken ja tuossa on mainio pito, vaikka light -osuus on kyllä puijausta.
    jep. Ei kannata aina niellä mitä mainosmiehet kirjoittavat. Tosin tuo massa ei ole eturenkaassa niin älyttömästi haitannut. Se mikä on haitannut on että varsinkin Vigilate, mutta myös Baron ovat olleet painajaisia tubelesspuuhissa ainakin Race Facen Turbine- kiekoille Sama on pätenyt kyllä myös muihinkin WTB:n ja Contin renkaisiin noilla vanteilla.

  22. #3802
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.337
    Ei pienintäkään ongelmaa Vigilanten kanssa DT:n M1700 -kiekoilla. Itse asiassa ei noilla kiekoilla ole ollut minkään muunkaan renkaan kanssa vaikeuksia.

  23. #3803
    Liittynyt
    07/2019
    Paikkakunta
    PKS
    Viestit
    62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ViP Katso viesti
    Forekasteria olen miettinyt, mutta toimivuus kylmässä vähän arveluttaa kuten yllä jo todettiinkin.
    Mulla on Whytessä alla ensiasennus-Forekasterit 2.35 leveänä ja on dual compoundia. Ajotkin jääneet vähille ja muutenkaan en mistään mitään tiedä enkä ymmärrä mutta mielestäni varsin iloisesti rullaatirullaa, oikein yllättää miten kevyesti menee vanhaan 27.5+ verrattuna. Kylmässä en ole huomannut toimivan sen huonommin kuin lämpimässäkään, mutta vaikea vertailla syksyn limarapakelejä muutenkaan hellekesän keleihin. Mudassa yms pitoa on minusta ihan kohtalaisesti, mutta kun edellinen pyörä oli 27,5+ aggressiivisemmalla rengaskuviolla niin toi tuntuu kyllä juuriin ja kiviin sutaisevan ylämäissä yllättävän helposti. Varmaan myös pienempi kontaktipinta vaikuttaa asiaan. En noita nyt pahemmin kyllä moittiakaan voi. Itsellä tekisi mieli jotain vähän aggressiivisempaa ja leveämpää noiden tilalle, mutta katsellaan nyt milloin ja mitä menee seuraavaksi alle. Aika hyvä vaihtoehto on sama rengas vähän leveämpänä.

    Tuotahan mainostetaan aggressiivisena xc-kumina märälle kelille. Oma ajo nyt on sellaista metsissä eksyilyä ja samoilua enkä voi väittää XC-mielellä kyllä koskaan ajavani, enkä varmaan kovin aggressiivisestikaan. Märkää kyllä sentään on.
    Joe-poika muokkasi tätä : 02.11.2021 at 10.22

  24. #3804
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Ei pienintäkään ongelmaa Vigilanten kanssa DT:n M1700 -kiekoilla. Itse asiassa ei noilla kiekoilla ole ollut minkään muunkaan renkaan kanssa vaikeuksia.
    Samat kokemukset E1900-kiekoista. Ei mitään ongelmia minkään renkaan kanssa.

    Aiheeseen: Magic Mary/Big Betty-combo Ultra Softina on osoittautunut omiin mieltymyksiin sopivaksi rengastukseksi syksylle.

  25. #3805
    Liittynyt
    03/2009
    Viestit
    1.103
    Lankesin ja laitoin myös 29x2.4 MM UltraSoftin tilaukseen. SuperGravitynä saa bike-componentsilta. Ja SuperDownhillinä bike24:stä. Big Bettyä myös molemmissa.
    hece muokkasi tätä : 02.11.2021 at 14.02

  26. #3806
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    ^Mulla Super Downhilliä molemmat, tykkään.

  27. #3807
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Mites nää muut pehmeäseoksiset:: Schwalben softi, ultrasoft ja Maxxis maxxgrip 3c tarttuuko näihin kaikki pikkukivet kiinni, niin kuin Spessun T9 jolla on ihan sairaan ärsyttävä ajaa, jos vähänkään sattuu jotain hiakkapintaista alustaa alle, niin kaikki kivet ropisee joka paikkaan? T7 kovempi seos ei tunnu tuota tekevän.

    Vaihdoin 2.6 T9 trai Bucherin pois edestä ja tilalle kokeeksi Bontin XR4 2.4" ja takana edelleen Eliminator 2.3" T7 trail aika selkeä ero on pyörän polkemis herkkyydessä. Ei sinänsä ihme koska testasin ko T9 Bucheria molemmissa päissä ja se ei kyl rullaa mihkään, mutta kyllä se pelkästään edessäkin jarraa aika paljon. Olis hauska verrata vastaava trail Bucheria T7 seoksella, että onko seos ratkaiseva vai myös Bucherin kuvio.

    Toisaalta voisin kuvitella vaihtavani Eliminatorinkin 2.6" eteen, mutta täytyy ensin vaihtaa ristiin tuo XR4 ja 2.3" Eliminator ja fiilistellä onko rullaavuuteen eroa, sekä samalla Eliminatorin ohjauskäytöstä. Hyvin tuo XR4 pitää, mutta aika matala on kuvio 2.4". Eliminatorin reunanappulat on jotenkin sitä kokoa mistä tykkään.

    Jotenkin näihin verrattuna en kyllä T9 seoksella aistinut mitenkään selkeästi parempaa märkäpitoa ainakaan menetetyihin etuihin nähden. No nythän on vaan semmosta liukasta syyslimakeliä ei niinkään silkkaa sadetta.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  28. #3808
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    ^Ei lennä Ultra Softista kiviä ja käpyjä niin paljon kuin T9:stä. Toki vähän joskus.
    Mutta MM/BB-setti rullaa kummallisen "hyvin" vs Spessun setti. Tai jopa vs Eddy Current-setti

    Rullaus/märkäpito-ominaisuudet on ehken parhaiten balansissa WTB Rangerissa, mun mielestä.
    Mutta nykykäyttöön liian heppoinen rengas muutoin.

  29. #3809
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Itsellä kiviä lentänyt uusista pehmeistä kumeista ensimmäisillä ajokerroilla. Suurempi lentely kilinöineen vähentynyt kuitenkin pian.

  30. #3810
    Aina ne kivet alkuun tarttuu uusiin kumeihin, mutta hyvin pian tämäkin loppuu.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •