^ Helposti jää jälkiä tuosta työkalustakin, jos se lukkorengas sattuu yhtään kireämmällä olemaan. Ainakin minun lukkorenkaaseen tuo oli sen verran väljä, että aika kieli keskellä suuta sai vääntää, että ylipäätään lähti irti. Aika pahasti tahtoi muljuta.
Noin 5600 km taisi olla mittarissa, kun ei enää hermo pitänyt ja vaihdoin voimansiirron meidän avolavaan, eli Kona E-Uteen. Tuon verran meni siis yhdellä ketjulla, takapakalla ja eturattaalla. Uudet osat ihan perustason Shimanskia ja kustannukset 1,5 vuoden ajoille sellaiset, että en taida jatkossakaan vaihdella ketjuja, vaan koko hoito kerralla. Tällaisessa arkipyörässä ei pieni vaihteiden takeltelu tai äänekäs ketju haittaa. Kummasti pyörä kyllä hiljeni. Ei enää rutise ja pauku kun peruuttaa tallista ulos.
Eturattaassa pientä hainevän muotoa havaittavissa:
https://photos.app.goo.gl/t7TvsgoPMU5BnXAf6
Oli tuo vaihtoratas jotenkin peltisemmän oloinen. Saa nähdä kestääkö ihan samanlaisia kilometrejä kuin orkkis.








 
					
					
 
				
				
				
					 Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 
			
Kirjanmerkit