Löytyihän sitä neulaspolkua
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Löytyihän sitä neulaspolkua
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Paistaa se aurinko joskus risukasaankin.
usko juntunen muokkasi tätä : 03.10.2021 at 18.18 Syy: Jospa nyt näkyisi? lisätty toinen kuva
Uskon kuva ei uskomatonta kyllä näy.![]()
Jos et aja et voi ottaa!
Rouvan kaa eilen Rannikko-rogainingissa.
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Laitetaanpas tämä tähän ketjuun. Oli aika maukas keli tänään. Siihen asti kunnes tajusin, että ympyräreitillä tuuli koko ajan vastaan… as usual.
![]()
Syksy on täällä ja Ja ekat maastoajot sitten peukalon murtumisen. Kylläpä tuntu hyvältä!
![]()
Tietää että on syksy, kun tunnin lenkin jälkeen menee puoli tuntia pyörän pesuun. Kuvassa vielä ennen mutakylpyä.
Mulla on kyllä näkyny koko ajan uskon kuvat.
Oon ollut erittäin tyytyväinen pyörään. Rungon geometria on hyvä monipuoliseen ajoon.
Mun pyörässä on kyllä aika paljon osapäivityksiä alkuperäiseen verrattuna: keula on vaihdettu, kiekot, renkaat ja hissitolppa. Kyllä se alkuperäinen Suntourin keulakin on ilmajousella, vähän painava vaan. Hissitolppa on ainoa sellainen "pakkopäivitys" ja muut jutut olen vaihtanut lähinnä päivittämisen ilosta.
Oli enempi fiilistelylenkki ni laitetaan enempi kuviakin![]()
![]()
Mahtavan hieno fiilistelylenkki eilen ruskan jälkeisessä syysmetsässä.
![]()
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Kyseessä Söderkulla kivitaideteos![]()
Kotkan XCO rata mieleisin merkattu reitti mitä olen ajanut, vauhdikkaitakin pätkiä ja jännyys spotteja matkan varrella joten kelpas enskallakin kiertää. Myös kaunista maisemaa, iso suositus.
![]()
#myhellsinki
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Skeittiparkissa pientä sendausta
Lähetetty minun HD1913 laitteesta Tapatalkilla
Harrastuksen laji alkaa olla selvä.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Iltapäivä ajelulla pitkästä aikaa takajäykällä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Viime viikonlppuna Saariselässä.
![]()
Lähde sähköpyörämatkalle Portugaliin:
https://onactive.fi/pyorailymatkat/portugali/
Eilen oli mukava keli ajaa töistä kotiin. Samoin tänään aamulla töihin, piti ajaa oikein sakkolenkin kautta. Nyt sitten taas vähän kurjempi. Seuraavia pakkasia odotellessa![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Märkinä päivinä kelvannu kyllä kruisailla mätiksen alueella. Melkonen kelo tullu alas.
![]()
HYVÄÄ HALLOWEENIA!
![]()
Kirjanmerkit