Ompas täälä paljon ennakkoluuloja ja harhaluulojakin iphonesta Itellä ei ole muita apple tuotteita, en ole tarvinnut. Jos tietokoneen vielä ostaisin niin tulisi se varmaan olemaan macci kyllä. Kyllä iphonessakin saa vaikka kaikki sovellukset samalle ruudulle jos haluaa. Lisäksi löytyy haku jos ei jaksa selata, hakua voi käyttää äänellä jos ei jaksa kirjoittaa jne. Tiedostoihin pääsee käsiksi, akku ei kärsi kylmästä. Itellä ei kyllä edes enää tietokonetta käytössä niin ei mitään tarvetta pyöritellä tiedostoja ja kuvia. Luurissa ne on ja siirtyy yleensä uuteen luuriin. Kannattaa myös tutustua applen turoriaaleihin jotka kertovat miten puhelimesta saa kaiken irti, käteviä ominaisuuksia jne. Iphonet ei myöskään ole sen kallimpia kuin muiden merkkien lippulaivamallit, halpis luureja en muiltakaan merkeiltä itse ostaisi. Kamerat ja rauta ei ehkä speksinörttäilyssä pärjää, mutta ovat käytännössä kärkeä huippu softan ja käyttiksen ansiosta.
Ei omppukaan silti täydellinen ole, eikai mikään ole. Tosin mun mielestä olis jos kaikki käyttäis omppua, koska ainoo puute on mun mielestä tiedostojen lähetys anteroihin. Omppujen välillä airdroppi taas mainio.
Tää uskovainen ajaa Polella ja Konalla, vois ajaa kyllä melkee millä tahansa muullakin. Autona toitsun hybridi, toimii ku ajatus, niinku iPhonekin.
Kirjanmerkit