Paha virhe tuossa Ritsissä on siinä että se on väärän kokoinen, olisipa 57.
Paha virhe tuossa Ritsissä on siinä että se on väärän kokoinen, olisipa 57.
Joo kelpaisi tuo itellekin, jos ei maantiepyörää olisi ja tuo olisi isompi.
Varmaankin. Olen kyllä hommannut pari old school Hi-ten haarukkaa joihin olen varsin tyytyväinen, ainakin tuohon ensimmäiseen jonka olen asentanut ja toinenhan on samanlainen. Vanha alumiinimaasturi tuntuu paremmalta kuin koskaan. Saman ajan CroMo rungot on kyllä tyylikkäitä, mutta en mä niitä oikein paremmiksi pysty sanomaan. Ehkä se pitää olla jotain Reynoldsia. Mutta ei tästä sen enempää vähän offarii kait.
https://www.fillaritori.com/topic/23...comment-455977
26 jäykkäperästä liki tonni. Hohhoijaa.
Moni tuollaisen on ostanut uutena hintaan 1300€.![]()
Ajatus on kaunis.
Myy pyöränsä, kun itsellä on niitä liikaa. Joku köyhä saa nyt hyvän Cuben.
Hyviä ihmisiä tarvitaan, näinä raskaina aikoina.
Minä olen tuollaisesta samasta maksanut 600 euroa reilu 6-7 vuotta sitten. Vieläkin erittäin toimiva ja soiva peli, mutta ei tosiaankaan tänään enää tuon hinnan arvoinen. Kaveri osti saman 350 eurolla, jonka jälkeen siitä tuli kyllä priima peli. Tässähän et voi toivoa saavasi sitä summaa jonka itse maksoit vaan tuote pitää suhteuttaa tämän hetken vastaavien tuotteiden hintatasoon ja tuolla hinnallahan saa uudenkin pyörän. Minun versiossa keulana on Reba, jossa on sekä ylä- että ala-ilmasäiliöt - tuossa lienee yksisäiliöinen Recon ja siten se ei ole sen kummempi kuin uusissakaan vastaavan hintaluokan pyörisssä.
Itse olen myynyt ja ostanut paljon käytettyä kamaa ja olen aika varma, että tämä on niitä ilmoituksia, jonka pohjalta puhelin ei soi. Itse asiassa on höpöpuhetta, että pyörämarkkina olisi ylikuumentunut - ei se ainakaan tällaiselle satunnaiselle käytetyn pyörän kauppiaalle mitenkään näy. Vasta kun ilmaiseksi antaa hakija löytyy - muutama kymppikin on monesti showstopperi täysin toimiville pyörille.
^ No näin pyörän hankintaa suunnittelevana ja Fillaritoria ja Toria seuraavana ei ole paljoa järkeä ostaa käytettyä, kun pyynnit ovat melkein uusien hinnoissa. Ja silti pyöriä poistuu myynnistä välillä tosi nopeaan tahtiin.
Mieluumin ajan vanhalla ja odottelen uusien saatavuuden parantumista. Ja mieluumin päivitän selaimessa Canyonin verkkokauppaa kuin Fillaritoria![]()
Tämä huomautus on asiaa. Välillä täällä on semmoisia löytöjä, että pakko olla eri mieltä. Se on nimittäin kauppa joka kannattaa, ja samankin tavaran hinnassa voi olla moninkertainen ero vrt. ebay-hinnat ja torin hinnat. Itsellä menee maanantaina ilmeisesti tonnilla 27,5 kiekoilla helv hieno hiilikuitukännäri kahdella iskarilla joista toinen on melkein uusi Kashima. Ko. fillarilla ajettu 200km sen jälkeen kun kasasin sen, ja osat lähinnä uusia. Kun on niin monta pyörää, ja työkaverille iski pyörähuuma kun oli kokeillut sähkistä. Mutta kun tuossa on virityksiä, alunperin 26er.
Pitkästä aikaa fillaritori auki ja ei nopeesti katsoen tarjontaa vaikka kuinka. Tarkemmin hintoja selaten ei tarvi ihmetellä miksi uusia ei saa kaupasta ja käytetyt roikkuu torilla myymättä. Joitakin ihan ok hinnoiteltuja ja hyvät myyty nopeaa pois, mutta suurinosa näitä 2010-luvun alun hinnat alkaen malleja, joihin lätkästään neljä numeroisia hintalappuja. Siihen aikaan tollasien kuiturunkoisten hinnat lähti sieltä vajaasta 2k€ niin hyvin säilyttäneet arvonsa.
https://www.fillaritori.com/topic/23...-52-kangasala/
Entry levelin kuiturunkonen De Rosa vajaan 10 vuoden takaa 3400 €. Hyvää yritystä.
Jos sattuisi olemaan hyväkuntoinen ja huollettu linkin mukainen pyörä, voisikohan pyynti siitä olla nelinumeroinen ilman, että pääsee tälle palstalle?
https://peakcyclesport.com/m1b0s23p3...1-0-Rapha-2013
(N-1 olisi mahdollisuus palauttaa tilanne N+-0:aan)
Vannejarrut, BB30 ja tuubirenkaat. 3 asiaa mitä en cxpyörääni halua. Tosipro ajaa uudella ja työmatkatykiksi hankala. Onnea myyntiin.
Pahus, kaksi ei ainakaan ostaSanottakoon, että onhan sitä erilaisia syitä miksi myynti on käynyt mielessä. Mutta saattaa olla käyttöarvo isompi kuin myyntiarvo, ellen sitten onnistu pääsemään tälle palstalle..
![]()
Ei tuo ny mahdottoman huonolta näytä mitä aikaisemmat kommentit anto ymmärtää. Mielestäni päälle nelinumeroisella kannattaa ainakin aloittaa. Ei mahdoton maantie- ja satunnaiseen hiekkatieajeluun BB30 ja jarruista huolimatta. Havainnoista päätellen aika harva cx tai gg pyörien harrastajista lähtee ajamaan kura- tai sadekelillä.
Kannattaa harkita hinnoittelua myös ilman kiekkoja lisätäkseen kiinnostusta. Jos jarrupinnat kohtuullisessa kunnossa niin kyllä noista 300-350€ luokkaa voisi saada erikseen maantiekuskilta.
Jopa itse saattaisin innostua tälläisestä, mutta ei ehkä kuitenkaan todellista tarvetta. Jos tossa lokarikiinnikkeet niin saisi edullisen syksyn maantiepyörän millä voi sit hoitaa satunnaiset hiekkatielenkitkin.
Kyllä se kaupaksi menee. "Gravel" otsikkoon ja inbox soi. Kukaan ei edes ihmettele miksi uutena 6000USD maksaneessa fillarissa on alutanko ja-tolppa.
Bicyclebluebook.com kertoo tuolle mallille hyväkuntoisena:
2013 Focus Mares CX 1.0 Rapha Focus
MSRP $6,440
Private Party Range $1,586-$1,635
Trade-in Range $920-$948
USAn käytettyjen hinnat luultavasti poikkeavat Suomen vastaavista, mutta tuon perusteella voisi nelinumeroisella pyynnillä aloittaa.
Äkkiä vaan Focus myyntiin. Elokuussa vois vielä mennä kaupaksi, myöhemmin voi olla jo nihkeää.
Jos nyt jollain on oikein kova ostokiima päällä niin mä voin myydä tuosta kaksi pyörää viidellä tonnilla.Renkaan potkijoiden turha vaivautua.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Jos oikeasti haluat eroon, niin kannattaa laittaa myyntiin ennen Helcx-kauden alkua. Siellä ajaa muitakin vannejarrupyöriä, jopa suunnilleen kärkikahinoissa, ja tuosta joku, joka haluaisi kokeilla cx-kisailua, saisi ihan erinomaisen pyörän siihen hommaan. Vannejarruista on paljon enemmän haittaa erilaisilla foorumeilla kuin tosielämässä.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
levyjarruissa on etunsa mutta esim tehokkaammat nuo Shorty Ultimatet on kuin mitkään perus road-tyyppiset 2 mäntäiset, pienillä 160mm levyille paritetut nestejarrut millä oon ajanu, samalla kun painoa on se joku reilu 100g per pää plus huollon helppous. Jos joku erityisesti nosti jarrut tuon pyörän heikkoudeksi ei kyllä tiedä mistä puhuu.
Weighweenies-keskustelupalstalla on meneillään useita keskustelusäikeitä asiasta. Kannattaa varata päivä-pari aikaa ja popcornit, jos alkaa lukea. Asiallisia argumentteja molempien puolesta ja vastaan löytyy, vaikka onhan tuo viihdyttävää luettavaa joka tapauksessa.
Please don’t make this a rim vs disc bloodfest. Stage 17 won with rim brake
https://weightweenies.starbike.com/f...p?f=3&t=166936
Summary of the Rim/Disc Debate (please do make this a bloodfest)
https://weightweenies.starbike.com/f...p?f=3&t=167169
If you are not convinced by road bike disk brakes where do you need them to be before you buy? NOT BLOODFEST PLS
https://weightweenies.starbike.com/f...p?f=3&t=167193
$28.900 eikä olla lähelläkään aprillipäivää..
https://us.louisvuitton.com/eng-us/magazine/articles/louis-vuitton-bike
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Pöljää on, että noitahan varmasti myydään. Itse tilasin heti kolme!
Höh olivat loppu.
Miks tossa on stonga väärinpäin?
Kirjanmerkit