^^^En noista mitään ymmärrä, mutta silmään ei ainakaan satu: härski tai jotenkin epätodellinen se on.
^^^En noista mitään ymmärrä, mutta silmään ei ainakaan satu: härski tai jotenkin epätodellinen se on.
Devinci Troy Carbon XT LTD 2021
Vanha kunnon 26" sotaratsu:
![]()
spaddu muokkasi tätä : 14.08.2021 at 20.13
Vanha mutta hyvin toimiva CR1. Mietinnässä päivittääkö seuraavaksi rungon vai kiekot tuohon kun ei mahdu 25mm isompaa rengasta.
Odottavan aika oli pitkä. Muutaman muttuneen toimitusajan jälkeen tuli löytö Canyonin outletista.
Canyon - Torque CF7 2021
Vaimo arveli että läskillä vois olla mukava vähän retkeillä. No, tuumasta toimeen ja kasasin sille Surly ICT:n.
Lähetetty Mobira Cityman laitteesta Tapatalkilla
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Useita hienoja pyöriä tällä sivulla!
1.5 vuotta tilauksesta ja pari kuukautta rungon saapumisesta sain kasattua Marino HT:n, eli Polkukyrpiäinen II:n ajokuntoon. Sähköistys on vielä kesken , mutta CYC Stealth istuu nätisti rungon sisään. Keulakulma 62.5°, satulaputki 76°, reach 510mm, renkaat 26", keula RS Domain 180mm. Takahaarukassa on tilaa 24" läskistä normi 29" renkaalle.
![]()
HarMi muokkasi tätä : 15.08.2021 at 11.23 Syy: Kuvalinkki korjattu
routaisten peltojen pehtoori
Hmm. Mulla ei näy kuvat vaikka en ole työkoneella.
Uskollinen työmatka/rospuuttoratsu sai uuden satulan, tangon ja polkimet.
![]()
Peukut pyörästä!
Ei tuossa nyt mikään kovin vanhaa ole?
Tässä mun Marino:
![]()
Entä jos sataa?
^Nätti on.
Tässä putkihäkkyrä, kerranki pestynä ja satula ylhäällä
![]()
Sen verran on tullut pyörään muutoksia, että sama pyörä jälleen kerran tähän ketjuun.
Uudet Bora WTO 45: t, on luonnossa oikein viimeistellyn ja kiiiltävän näköiset. Favero assiomat ja lähes sävysävyyn pullotelineet,
ja satula Prologo Scratch
![]()
Voimansiirron päivitystä gravel-/retki-/talvipyörään.
Sent from my iPad using Tapatalk
Tällainen saapui Saksasta. Kaikin puolin hyvä vehje! Aiemmin ei ole näissä harrastuspyörissä ollut lokareita, mutta nämä ovat kyllä oikein hyvä lisä.
Hetkinen, eikös tuo tankolaukku hankaa emäputkesta maalipinnan huonoksi alta aikayksikön?
DC-filoa ulkoiluttamassa tänään pitkästä aikaa.
![]()
Farleyllä iltafiilistely:
![]()
jcool muokkasi tätä : 26.08.2021 at 21.34
Tripster 650b-traktorina:
![]()
Maastotyökaluni, Scott Spark 940.![]()
Syksy tulee, kesäpyörä seinälle ja tilaa talliin!
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Hieman yllättäen taloon tuli Profeetta. Kaipasi perinpohjaista puunausta, takajarrun mäntiä en vieläkään ole saanut jumista, joten uusia nelimäntäisiä odotellessa takana hidastaa nyt mekaaninen jarru. Vaihtoon meni myös ketjut ja pakka, mutta nythän tuo 3*9 voimansiirto toimii kuin ajatus, eli ei ehkä sittenkään ihan äkkiä tule päivitettyä 1* systeemiin. Eteen kasasin kokeilumielessä 27.5 kiekon, mahtuu 2.2 Race Kingin kanssa nippa nappa, 5-6 mm jää tilaa renkaan päälle. Ja on ihan järettömän hauska vehje poluilla.
Lähetetty minun Nokia 5.3 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit