Ahvenanmaa, Enklinge.![]()
Ahvenanmaa, Enklinge.![]()
Lähetetty minun VOG-L29 laitteesta Tapatalkilla
Kuivaa on maastossa
![]()
Samalla lenkillä monenlaista maastoa.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Rata SM -fiilistelyä eilisillalta:
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Pitkästä aikaa. Olipa rankkaa ja jännää, mut ihan hauskaakin
![]()
^Hirvensalo?
Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla
Nuuksion bike park mun kuvassa.
Kyllä kesä ja soratiet on jees! Välillä pääsi vesillekin.
Kyllä kesä ja soratiet on jees! Välillä pääsi vesillekin.
![]()
Tähän kuvaan ei pyörä tai kuskin varjo eksynyt. Fiilis oli kuitenkin vahva:
![]()
To fiiliksiä Teijolta, kaunis paikka.
![]()
Tämä kuva sopisi vaikka Loviisan kuvarastikuvaksi, enkä mä sano, että paikka ei voisi vielä jonain päivänä kuvarastina olla.
![]()
"GRAVEL IS THE SALT OF LIFE." - Ari Vatanen
Möksällä. Vähän näyttäs jo ruskaa puskevan![]()
![]()
^ Vähitellen muuttuu väri maisemassa, mutta sateettomuudellakin saattaa olla oma osansa. Noilla poluilla ei taida olla tungosta?
Tämänpäiväisen lenkin varrelta…
![]()
Tämä myös "fillarilenkin" varrelta, oli upea esitys Ranskalaisilta Kaivari2021:ssa.
![]()
Joo taitaa enimmäksee kuivuuden takia olla. Ei kyllä ruuhkaa ollutNää nyt muutenkin iha syrjäpolkujen pätkiä mökillä.
Tänään sitten enduropäivä oukulla. Pikkasen alko hapottaa tuo ylös polkeminen muutaman kerran jälkeenMutta hienoa pätkää, ehkä vähän deehoo henkistäkin jyrkkyyden ja teknisyyden puolesta ja maisema mielytti joka kerta
![]()
![]()
Piipahdin lenkillä Neuvostoliitossa. (Siuntion ”virallinen” pyöränkuvausseinä.)
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Mielettömän kivan pätkän roll outdoors väsänny oukulle![]()
![]()
Ei ainakaan mulla ollut moitittavaaMeinaa ees parkeista löytyy yhtä mukavaa ajettavaa.
Sadepäivän fiilistelyä.
![]()
Pitäisi ehkä hankkia hyllyyn ja lukea ja miettiä. Tiedostan kuitenkin, että lähtökohtaisesti olisi luotettava ja uskottava kirjan sanomaan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiilistelyä ennen töihin lähtöä:
..,jos sitten eläkepäivinä leikkaisi tossuista kärjet, pakkaisi sateenvarjon ja lähtisi koettelemaan kirjan sanomaa.
Seuraavien retkien fiilistelyä.
On muuten yliveto tuollainen analoginen vehje reittejä speksatessa.
Kirjanmerkit