GiantBikeshopLostInLaplandElectrobike
Sivu 11 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 566

Aihe: Garmin EDGE 530/830

Ai niin, maastokartat kyseessä. Saisi olla vähän enemmän polkuja näkyvissä kuin tuossa vakiossa.

Trailmap varmaan toimii myös Edgen kanssa?

Kyllä toimii. Ohjeet löytyy trailmap.fi

Kiitos, näillä päästiin eteenpäin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Osaako joku sanoa mitä laite kuvassa puuhailee? Ylhäällä tyhjä harmaa palkki ja alhaalla korkeus näyttö joka otettu pois päältä mutta tulee silti välillä esiin. Haluaisin näkymään pelkän kartan nuoliopasteilla.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

En ehkä vaan osaa, mutta jostain syystä Varia RTL515 ei yhdisty automaagisesti 830:aan. Muut anturit yhdistyvät autmaattisesti, kun käynnistän 830:n, mutta Varia vaatii yleensä manuaalisen yhdistämisen. Mitä taikoja pitää tehdä, että sekin yhdistyisi ilman asetusten puolella käyntiä?

Koita poistaa se varia ja parittaa kokonaan uudelleen. Mulla osaa löytää sen kyllä ihan itsekseen. Tosin en muista mikä versio tutkasta mulla on.

Onkos muilla ollut samaan ongelmaa että 830 hukkaa käytössä olevat sensorit(mulla käytössä polkimet, nopeus- ja sykesensori ) hetkeksi ajonaikana, ei ole kauaa pois ihan sekunteja. Ei sinänsä haittaa noin lyhyt aika,
    mutta on kyllä taas mielenkiintoinen ominaisuus. Ja onko uusin päivitys(8.20) miten toimiva?
    "You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taimo M. Katso viesti
    Onkos muilla ollut samaan ongelmaa että 830 hukkaa käytössä olevat sensorit(mulla käytössä polkimet, nopeus- ja sykesensori ) hetkeksi ajonaikana, ei ole kauaa pois ihan sekunteja. Ei sinänsä haittaa noin lyhyt aika,
    mutta on kyllä taas mielenkiintoinen ominaisuus. Ja onko uusin päivitys(8.20) miten toimiva?
    Joo eilen juuri kävi ekan kerran tuon meikäläisen 530 kanssa, ollut jostain huhtikuusta eikä mitään vastaavaa aiemmin. Hukkasi Stagesin ja sitten jäätyi ruutu täysin, nämä siis reippaassa matkavauhdissa. Stoppasin ja mittari ei reagoinut mihinkään nappeihin noin minuuttiin, boottasi sitten itsensä ja kaikki pelitti taas, jatkoin matkaa. Edellisenä iltana tuo uusi päivitys sisään, olisiko siellä rikottu joku kun rakennettu uutta hienoa..Garminin ostajalle ykkösneuvo on ollut aina se "Whatever you do, don't update!"

Ei ole 830 vielä temppuillut. Sykkeen kadotti hetkeksi tällä viikolla, mutta olin löysännyt sykeremmiä ennen lenkkiä. Oli snadisti löysällä siis ja kiristämällä parani.

Lähetetty minun SM-A515F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Silvenius Katso viesti
    Joo eilen juuri kävi ekan kerran tuon meikäläisen 530 kanssa, ollut jostain huhtikuusta eikä mitään vastaavaa aiemmin. Hukkasi Stagesin ja sitten jäätyi ruutu täysin, nämä siis reippaassa matkavauhdissa. Stoppasin ja mittari ei reagoinut mihinkään nappeihin noin minuuttiin, boottasi sitten itsensä ja kaikki pelitti taas, jatkoin matkaa. Edellisenä iltana tuo uusi päivitys sisään, olisiko siellä rikottu joku kun rakennettu uutta hienoa..Garminin ostajalle ykkösneuvo on ollut aina se "Whatever you do, don't update!"
    Joo tämä päivitys(8.20) on kyllä laitteessa, mutta ei asennettuna. Saa siis jäädä asentamatta. Se jäi sanomatta että siis toi oma ongelma sensoreiden hukkaamisesta
    on ollut alusta alkaen, eikä siis tapahtunut mitään parempaan/huonompaan suuntaan kun päivitin 8.00 -> 8.10.

Kuulostaa minusta vialliselta laitteelta.

Lähetetty minun SM-A515F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taimo M. Katso viesti
    Mulla on tuota ollut, ennen ja jälkeen tuon uusimman 8.20 päivityksen. Tarkkaan en muista milloin alkoi mutta uudesta asti ei ole ollut.

Mulla alkoi 530 kaatuilemaan kesken lenkin viimeisen päivityksen jälkeen. Jää lisäksi pause tilaan käynnistyessään, eli jos et huomaa boottausta, niin jää pätkä pois. Stnan tunarit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cityfiuge Katso viesti
    Kuulostaa minusta vialliselta laitteelta.
    Olisin muuten samaa mieltä, mutta hoksasin että minähän en tuota laitetta ostanut heti sen ilmestyttyä vaan jälkijunassa ja
    latasin sinne 8.00 jo ennen ensimmäistä ajoa. Ja näin ollen hrs:n kirjoituksen perusteella voisin sanoa että ongelma tuli esiin jonkin päivityksen yhteydessä.(yllätys)
    Näin ollen en pidä viallisena laitteena ja jos tuo hukkaaminen ei tuosta kasva niin sen merkitys on mitätön minulle.

Viimeisin päivitys 530:sen sisään ja seuraavalla lenkillä Quarq pätkäsi muutaman kerran ja lopulta ei suostunut enää laisinkaan parittamaan kesken ajon.

Ehkä todellinen syy pariston loppuminen, mutta ajoitus niin sopiva et syytän tässä kohtaa Garminia ennen muita toimenpiteitä. Pari viikkoa tuli kuitenkin jaksettua klikkailtua sitä muistuta myöhemmin päivityksen asentamista, mutta ei sekään ole pysyvä ratkaisu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Osaako joku sanoa mitä laite kuvassa puuhailee? Ylhäällä tyhjä harmaa palkki ja alhaalla korkeus näyttö joka otettu pois päältä mutta tulee silti välillä esiin. Haluaisin näkymään pelkän kartan nuoliopasteilla.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Uusitaanpa tämä kysymys: miten tuon näytön alaosaan navigointitilassa ilmestyvän vihreän vaakapalkin saa pois? Vai saako mitenkään? Sen informaatioarvo on täysi nolla, mutta se vie tilaa jo valmiiksi pieneltä näytöltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Istumatyöläinen Katso viesti
    Uusitaanpa tämä kysymys: miten tuon näytön alaosaan navigointitilassa ilmestyvän vihreän vaakapalkin saa pois? Vai saako mitenkään? Sen informaatioarvo on täysi nolla, mutta se vie tilaa jo valmiiksi pieneltä näytöltä.
    astukset >toimintoprofiilit>tie>tietonäkymät>kartta>valit se asettelu.
    Ja siinä kartta välilehdellä (valitse asettelun yläpuolella) on myös "näytä kork prof" pitäskö se olla harmaana

Sieltä karttavälilehdeltä luulisi löytyvän kyseiseen vaivaan apu,
    itselleni on myös pois käytöstä samainen vaakapalkki.

Testaile jos vaikka olis apua

Mikä idea tallennuksen alussa tulevalla Suoritustasolla on? Se on joko punaisella, harmaalla tai vihreällä.
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viesti
    Mikä idea tallennuksen alussa tulevalla Suoritustasolla on? Se on joko punaisella, harmaalla tai vihreällä.
    Arvio reaaliaikaisesta kuntotasostasi verrattuna pitempiaikaiseen keskiarvoon. Suoritustasoarvio muodostuu yleensä muutamien minuuttien jälkeen aloituksesta ja silloin se tulee ruudulle hetkeksi näkyviin. Se päivittyy kuitenkin koko lenkin ajan, ja sen saa halutessaan asetuksista yhdeksi tietokentäksi, jos haluaa seurata. Mitä olen jälkikäteisestä datasta katsonut niin saattaa matkan varrella olla aika paljonkin heittelyä.
    Täältäpä sitten tarkempaa selvitystä: https://discover.garmin.com/fi-FI/pe...-data/cycling/

^Kiitos vastauksesta ja linkistä, nyt selvisi tuokin.
    30T

Kiitokset tobbylle! Sieltähän löytyi vaikka mitä muitakin säätömahdollisuuksia valikoista. Laitteen käytettävyys parani huimasti!

Onko näköpiirissä uusia laiteversioita näistä vekottimista?

Onko muilla ollut ongelmaa, että navigointi ei osaa laskea reittiä? Viiva näkyy kartalla oikein, mutta matkana oli reilu 40 000 km ja opastusta ei tule. Kartan yläreunassa navigointipalkki näkyy vain harmaana. Näissä tapauksissa kyseessä on ollut pitkä reitti, joka on tullut automaattisesti Komootin kautta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Oon ottanu sään ja säähälytykset pois 530:stä n. 245 kertaa ja aina ne palaa päälle ja laite varoittaa merisäästä. Antaa olla.
    Mulla vaihtui kännykkä samsungista iphoneen niin alkoi nää merisää hälytykset tulla joka lenkillä. Tänään satasen lenkillä tuli 3 kertaa tämä hälytys. Android kännykän käyttäjänä oli tämä sama garmin ollut käytössä 2-3 vuotta eikä mitään turhia ilmoituksia ollu. Vasta Iphonen kanssa rupes herjaamaan.. eikö vieläkään saa näitä pysyvästi pois? Ihan typerä systeemi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikkomoe Katso viesti
    Mulla vaihtui kännykkä samsungista iphoneen niin alkoi nää merisää hälytykset tulla joka lenkillä. Tänään satasen lenkillä tuli 3 kertaa tämä hälytys. Android kännykän käyttäjänä oli tämä sama garmin ollut käytössä 2-3 vuotta eikä mitään turhia ilmoituksia ollu. Vasta Iphonen kanssa rupes herjaamaan.. eikö vieläkään saa näitä pysyvästi pois? Ihan typerä systeemi.
    Olen myös jonkin aikaa kironnut samoja saakelin hälytyksiä. Ja nyt kun sanoit, niin tajusin, että mullakin alkoi joka lenkin hälyt androidista appleen vaihdon jälkeen. Mikähän tossa oikein mättää? Täytyy varmaan laittaa garminin tekniseen tukeen kyssäriä.

Eikö auta, jos Connectissa kytkee säähälytykset pois tai sitten koko säätoiminnon?

^ei muistaakseni auta. Tästä on aika paljon netissä juttua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lucksteri Katso viesti
    Onko näköpiirissä uusia laiteversioita näistä vekottimista?
    Googleta Garmin edge 1040

Eiköhän tuo ole jo aika itsestään selvyys googlettaa nykypäivänä kaikki. Tähän ei vain taida googlekaan yksiselitteistä vastausta antaa ja tiedä vaikka joku tietäisi enemmän

Samanlaisia aiheita

1. Garmin Edge 820
    By kervelo in forum Varusteet
    Vastaukset: 88
    Viimeinen viesti: 05.09.2019, 16.31
  2. Garmin edge explore vs Garmin edge 820
    By JOR in forum Varusteet
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 05.03.2019, 14.20
  3. Garmin edge
    By lpjsalminen in forum Varusteet
    Vastaukset: 4