GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 122 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 72 112 120 121 122 123 124 132 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.631 - 3.660 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #3631
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    244
    No niin, päätös tehty. Tilasin eteen Spessun Butcher grid trail 29"/2.6 T9-seoksella. Olisin ottanut muuten Magic Maryn mutta sitä ei nyt ollu saatavilla. Tosta löytyi pari hyvää jutua netistä, tässä toinen
    https://www.mtb-mag.com/en/tested-sp...t9-grid-trail/

    ja niiden perusteella laitetaan kokeiluun.

  2. #3632
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti f64 Katso viesti
    No niin, päätös tehty. Tilasin eteen Spessun Butcher grid trail 29"/2.6 T9-seoksella. Olisin ottanut muuten Magic Maryn mutta sitä ei nyt ollu saatavilla. Tosta löytyi pari hyvää jutua netistä, tässä toinen
    https://www.mtb-mag.com/en/tested-sp...t9-grid-trail/

    ja niiden perusteella laitetaan kokeiluun.
    Hyvä päätös.
    Itse olen ollut hyvin tyytyväinen renkaaseen. Itseasiassa olen hyvin yllättynyt jos Eddy Current paremmaksi osoittautuu.
    Jää nähtäväksi kuinka käy.
    Palataanko Butcheriin.

  3. #3633
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    1.155
    Taakse tekis mieli keksiä jotain, kun tuntui tuo forekasteri lipsuvan niin terävästi märällä kalliolla ja juurakoissa. Halutut ominaisuudet olisi hyvä märkäpito myös nollan tuntumassa, noin kilon paino (29x2.6) ja kohtalainen rullaus sekä exoa vahvempi ja vähemmän kimmoisa runko.

    Edessä tällä hetkellä xr4 joka ollut ihan ok. Forekasteri lyönyt pari kertaa ikävästi läpi niin että vanne on ottanut osumaa. Kovemmilla paineilla pompottaa turhan paljon takana jäykkäperässä ja lipsuu entistä enemmän. Muuten pitoon ja rullaukseen ollut tyytyväinen.
    Olisko bontin se4 ratkaisevasti vahvempi, vai pitääkö alkaa katsella oikeiden endurokumien suuntaan. Michelinin wild am vois kiinnostella myös nyt kun sitä saa 2.6 leveänä. Spessun eliminaattoria sais myös paikallisesta, samoin maxxiksen ja vittorian renkaita.

    Varmaan jotain inserttiäkin voisi taakse sovitella...

  4. #3634
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    244
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Hyvä päätös.
    Itse olen ollut hyvin tyytyväinen renkaaseen. Itseasiassa olen hyvin yllättynyt jos Eddy Current paremmaksi osoittautuu.
    Jää nähtäväksi kuinka käy.
    Palataanko Butcheriin.
    Thanks. Kiitokset myös kokemuksista, kun rengasta on kehuttu niin päätin valita tän renkaan syksyn liukkaille

  5. #3635
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti M A Katso viesti
    Taakse tekis mieli keksiä jotain, kun tuntui tuo forekasteri lipsuvan niin terävästi märällä kalliolla ja juurakoissa. Halutut ominaisuudet olisi hyvä märkäpito myös nollan tuntumassa, noin kilon paino (29x2.6) ja kohtalainen rullaus sekä exoa vahvempi ja vähemmän kimmoisa runko.

    Edessä tällä hetkellä xr4 joka ollut ihan ok. Forekasteri lyönyt pari kertaa ikävästi läpi niin että vanne on ottanut osumaa. Kovemmilla paineilla pompottaa turhan paljon takana jäykkäperässä ja lipsuu entistä enemmän. Muuten pitoon ja rullaukseen ollut tyytyväinen.
    Olisko bontin se4 ratkaisevasti vahvempi, vai pitääkö alkaa katsella oikeiden endurokumien suuntaan. Michelinin wild am vois kiinnostella myös nyt kun sitä saa 2.6 leveänä. Spessun eliminaattoria sais myös paikallisesta, samoin maxxiksen ja vittorian renkaita.

    Varmaan jotain inserttiäkin voisi taakse sovitella...
    Oliko Forekasterisi dual vai 3C speed seoksella?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  6. #3636
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    1.155
    Se on Dual. Laskin hieman paineita ja eiköhän tutulta polulta löytynyt uusi terävä kivi josta sain sisurin puhki (vanne odottaa oikomista edellisen dentin jäljiltä niin ei pidä tubelessina) 1,65 bar on siis meikäläiselle vielä inan liian vähän loppukesän vauhteihin 2.6 leveälle kumille.

  7. #3637
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti f64 Katso viesti
    No niin, päätös tehty. Tilasin eteen Spessun Butcher grid trail 29"/2.6 T9-seoksella. Olisin ottanut muuten Magic Maryn mutta sitä ei nyt ollu saatavilla. Tosta löytyi pari hyvää jutua netistä, tässä toinen
    https://www.mtb-mag.com/en/tested-sp...t9-grid-trail/

    ja niiden perusteella laitetaan kokeiluun.
    Tilasin nyt kanssa molempiin päihin nuo Butcher grid trail T9 2.6", niin paljon on tääläkin hypetetty tuota seinä pitoa kylmässä märälläkin. Odotukset on siis aivan jäätävät koska olen ihan mallikkaasti selvinnyt aina kumeilla millä täällä ei tunnu moni pärjäävan alkuunkaan. Nyt on epäilyksen siemen kylvetty ja näiden pitoa on kuluneena arviotu liukkaaksi. Olisin ottanut taakse tuon Trail T7 eliminatorin 2.6" mutta eihän niitä mustana ollut missään. No nyt koe-ajetaan T9 molemmissa päissä kerralla, niin pitäs märkäpito olla jotain mihin en ole tottunut ja jos ei ole palaan Maxxisiin.

    Veivaan piruuttani eka noille i41mm vanteille, jos ei näytä hulluilta saa jäädä niihin ja saa olla noi i30 ja 2.6" Forekasterit sitten nopeampana settinä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  8. #3638
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tilasin nyt kanssa molempiin päihin nuo Butcher grid trail T9 2.6", niin paljon on tääläkin hypetetty tuota seinä pitoa kylmässä märälläkin. Odotukset on siis aivan jäätävät koska olen ihan mallikkaasti selvinnyt aina kumeilla millä täällä ei tunnu moni pärjäävan alkuunkaan. Nyt on epäilyksen siemen kylvetty ja näiden pitoa on kuluneena arviotu liukkaaksi. Olisin ottanut taakse tuon Trail T7 eliminatorin 2.6" mutta eihän niitä mustana ollut missään. No nyt koe-ajetaan T9 molemmissa päissä kerralla, niin pitäs märkäpito olla jotain mihin en ole tottunut ja jos ei ole palaan Maxxisiin.

    Veivaan piruuttani eka noille i41mm vanteille, jos ei näytä hulluilta saa jäädä niihin ja saa olla noi i30 ja 2.6" Forekasterit sitten nopeampana settinä.
    Kannattaa huomioida että edes 30mm kiekolla noissa ei sivunappulat juuri kylkiä suojaa.

    En sanoisi kuluneena liukkaaksi ehken kuitenkaan koska mulla ainakin verrokkina on sen uudehkon raju pito.

  9. #3639
    Liittynyt
    10/2020
    Viestit
    49
    Onko kokemusta miten tuo Maxxisen 3C maxxspeed toimii kylmissä olosuhteissa? Onko samaa ongelmaa kuin pehmeämmissä? Dual se järkevin ratkaisu syys/talvi renkaaksi?

  10. #3640
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Merimasku
    Viestit
    256
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elbe Katso viesti
    Onko kokemusta miten tuo Maxxisen 3C maxxspeed toimii kylmissä olosuhteissa? Onko samaa ongelmaa kuin pehmeämmissä? Dual se järkevin ratkaisu syys/talvi renkaaksi?
    Kylmään valitsisin Contin Black Chillin. Pysyy mystisesti tahmeahkona pakkasellakin.
    www.tkudeadsailors.com
    -El Presidente-

    Ajokuvia:

    http://www.flickr.com/photos/samikorhonen/sets/72157609634847056/

  11. #3641
    Mitä takarenkaita teillä on ollut Contilta? Itse ajoin melkein 6kk Der Baron & Der Kaizer Black Chill-combolla ja se toimi tosi hyvin. Nyt tekisi mieli vähentää painoa takaa, mutta mihin Contin renkaista kannattaisi vaihtaa?

  12. #3642
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tikkaaja Katso viesti
    Mitä takarenkaita teillä on ollut Contilta? Itse ajoin melkein 6kk Der Baron & Der Kaizer Black Chill-combolla ja se toimi tosi hyvin. Nyt tekisi mieli vähentää painoa takaa, mutta mihin Contin renkaista kannattaisi vaihtaa?
    Täällä kovasti kehutty BlackChiliä, niin päätin itekin koittaa ja nyt pari lenkkiä ajanut (molemmilla kerroille oli ihan märkää ja jopa satoi vettä :-D) Der Baron edessä ja Trailking takana. Molemmat 2.4"

    Todella positiivisesti yllättynyt pidon määrästä ja ennen kaikkea ennakoitavuudesta kun löytyi sopivat paineet kumeihin. Verrattuna Hans Dampf Addix-Softiin mielestäni Contit kyllä pitää vähintään yhtä hyvin ellei jopa paremmin ja rullaa selkeästi paremmin.

  13. #3643
    Millaisia paineita te ootte käyttäny noissa Der Baron/Kaiser? Itellä nyt pari lenkkiä takana kyseisillä renkailla ja tuntuu olevan pirun liukkaat(märällä) sivusuunnassa - varsinkin tuo Kaiser. Jarruissa ja mäessä noi pitää ihan tajuttoman hyvin mut jatkuvasti lipee sivulle.

  14. #3644
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tikkaaja Katso viesti
    Mitä takarenkaita teillä on ollut Contilta? Itse ajoin melkein 6kk Der Baron & Der Kaizer Black Chill-combolla ja se toimi tosi hyvin. Nyt tekisi mieli vähentää painoa takaa, mutta mihin Contin renkaista kannattaisi vaihtaa?
    Nuohan on jo kevyitä kumeja, der baron 29/2.4 muistaakseni alle kilon..

    edit juu alle kilo tuo tanwallinen, musta karvan yli.

    https://r2-bike.com/CONTINENTAL-Tire...roTection-APEX

    Ja ilmeisesti tuo kaiser olis vähä lipsuvampi ja suositellaan eteen ja taakse baronia.

  15. #3645
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aleksirastas Katso viesti
    Millaisia paineita te ootte käyttäny noissa Der Baron/Kaiser? Itellä nyt pari lenkkiä takana kyseisillä renkailla ja tuntuu olevan pirun liukkaat(märällä) sivusuunnassa - varsinkin tuo Kaiser. Jarruissa ja mäessä noi pitää ihan tajuttoman hyvin mut jatkuvasti lipee sivulle.
    Itsellä on ollut 21-26 PSI noissa renkaissa ja elopainoa on 105kg pyörän päällä. Hyvin on toiminut poluilla, mutta en hirveästi noilla hyppele.

  16. #3646
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.209
    Baron eessä/takana kyllä hyvä kombo mielestäni vähän kaikkialle. Ehkä kyljet ei sitä pahinta DH rataa siedä.

  17. #3647
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.829
    Ainakaan Contsun KisaKunkun RS:ää ei nyt äkkiseltään voi suositella lipokkaille juurille. Toki, eipä taida mikään xc-rengas olla omiaan tällaisissa olosuhteissa. Vittorian Barzokin luistelee. UkkosPertti Snakeskininä pysyy yllättävän hyvin uomissaan, kun painetta laskee inasen. Ikäänkuin takertuu juureen aiheuttaen pidon. KisaKunkulla ei oikein voi laskea paineita, kun kyljet on aika veltot tuossa RS:ssä.

  18. #3648
    Pitää alkaa siis miettimään Baronia myös taakse. Jotain 22-23psi paineita pitäny insertin kanssa.

  19. #3649
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Jaa-a, ehkä minäkin sellaisen syksyksi ja talveksi eteen. Joku on varmaan jo googlannut mistä saa Baronin 29 2.4 koossa edullisimmin?

  20. #3650
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    ^bike24 oli ainaki aiemmin edukkaasti. Miettiny itekki noita, menis nuo ehkä metässä mut vois olla kyljet kyllä jämymmät.

  21. #3651
    Mä tilasin Roselta kun oli edukkain posteineen ja varastossa. Kylkihän näissä tuntuu olevan pikkasen paksumpi kuin EXO - liekö sitten jotain EXO+ tasoa?

  22. #3652
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Ajattelin että eturenkaana kestää mun painoisella. Tilasin Rosesta (47 euroa+ 10 euron postit) kun siellä oli hyllyssä ja huomasin, että siellä oli yksi sopivalta vaikuttanut otsalamppu ihan hyvässä hinnassa pikaisella googletuksella. Lapsen ja vaimon yhteiseen hyvin aloittelijatason suunnistukseen ja miksei satunnaiseen telttaretkeilyyn itselle.
    https://www.rosebikes.fi/continental...n-apex-2667782
    https://www.rosebikes.fi/silva-cross..._size=Standard

  23. #3653
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tilasin nyt kanssa molempiin päihin nuo Butcher grid trail T9 2.6", niin paljon on tääläkin hypetetty tuota seinä pitoa kylmässä märälläkin. Odotukset on siis aivan jäätävät koska olen ihan mallikkaasti selvinnyt aina kumeilla millä täällä ei tunnu moni pärjäävan alkuunkaan. Nyt on epäilyksen siemen kylvetty ja näiden pitoa on kuluneena arviotu liukkaaksi. Olisin ottanut taakse tuon Trail T7 eliminatorin 2.6" mutta eihän niitä mustana ollut missään. No nyt koe-ajetaan T9 molemmissa päissä kerralla, niin pitäs märkäpito olla jotain mihin en ole tottunut ja jos ei ole palaan Maxxisiin.

    Veivaan piruuttani eka noille i41mm vanteille, jos ei näytä hulluilta saa jäädä niihin ja saa olla noi i30 ja 2.6" Forekasterit sitten nopeampana settinä.
    Eka ja vika lenkki ajettu samalla kertaa noilla T9 Buchereilla. Pitoa varmaan ehkä onkin, mikä kärsi noista epä optimi vanteista i41, kun kuvio jäi aika tasaiseksi ja kantatessa loppuu nappulat, mutta se rullaus aivan jäätävän huonoa, edes tuolla Tiirismaan enska alamäessä ei nautintoa saanut, kun ei vaan rullaa. No tuo T9 Bucher nyt olikin tietoisesti väärä valinta taaksekkin, kun T7 Eliminatoria ei ollut. Veikkaan, että edes bikeparkissa en jaksaisi ajaa tuolla kombolla tai sitten pitää olla niin jyrkkää, että jarruilla saisi muutenkin himmata, niin sitten ei haittaisi, mutta flow pätkillä ja varsinkin, jos joutuu polkemaan on ilo pois.

    Niin märkää ja liukasta ei ole ikinä, että noiden pito kompensoisi jotenkin tuon olemattoman rullauksen lenkki ajossa kauramoottorilla.

    Täytyy koittaa nyt vielä pelkästään edessä jahka saa ne i30 vanteet takaisin kotiin ja Forekasteri taakse tuomaan rullausta.

    Sitten kaikki pikkukivet ja roina lentää kumien pyöriessä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  24. #3654
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    En ole itse huomannu rullauksissa mitään isoja eroja, paitsi dirttipyörän kivikovat sliksit vs enskarenkaat. Enemmä tuntuu rullaukseen vaikuttavan muut tekijät. Myöskään 2.8 levee butcheri ei tuntunu mitenkään huonosti rullaavalta.

  25. #3655
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    En ole itse huomannu rullauksissa mitään isoja eroja, paitsi dirttipyörän kivikovat sliksit vs enskarenkaat. Enemmä tuntuu rullaukseen vaikuttavan muut tekijät. Myöskään 2.8 levee butcheri ei tuntunu mitenkään huonosti rullaavalta.
    Rullauksen eron huomaa, kun on kevyet kiekot ja niihin kevyehköt hyvin rullaavat kumit pyörän keveys attanee tässä vielä. Suurin erohan tulee, kun aletaan oikeasti polkea vauhdilla tasamaalla tai ylämäkeen. Hitaassa Sunnuntai ajelussa eroa on vaikeampi erottaa, mutta noi em mainitu tahmasi kyllä ihan huolella siinäkin. Perus minionit 3c.nä exona rullaa selkeästi paremmin jopa 29/3" vaikka painaakin reilusti enemmän. Saati ero vaikka 2.6 forekastereihin, on ero kuin yö ja päivä. Noilla i41 oli alla eilen 3" XR2 takana ja edessä wtb ranger ja niihin myös ero jäätävä, joskin varmaan siellä ääri pidossakin. Forekaster taas tarjoaa kuitenkin selkeästi lähemmäs isonappulaisen kumin pitoa ainakin kuivalle viemättä rullausta, no suurin osahan rikkoo noi pierun kuori exot jo asfaltilla, mutta mulla toimii aikas kivasti.

    Testi ajolle ei juuri märkää sattunut joten absoluuttinen märkäpito jäi testaamatta.

    Tollaset T9 on aika sama mihin kiekkoihin veivaa alle, kun kumi itsessään rullaa, niin huonosti, että tappaa kevyen kiekon edut aika tehokkaasti.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  26. #3656
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Eka ja vika lenkki ajettu samalla kertaa noilla T9 Buchereilla. Pitoa varmaan ehkä onkin, mikä kärsi noista epä optimi vanteista i41, kun kuvio jäi aika tasaiseksi ja kantatessa loppuu nappulat, mutta se rullaus aivan jäätävän huonoa, edes tuolla Tiirismaan enska alamäessä ei nautintoa saanut, kun ei vaan rullaa. No tuo T9 Bucher nyt olikin tietoisesti väärä valinta taaksekkin, kun T7 Eliminatoria ei ollut. Veikkaan, että edes bikeparkissa en jaksaisi ajaa tuolla kombolla tai sitten pitää olla niin jyrkkää, että jarruilla saisi muutenkin himmata, niin sitten ei haittaisi, mutta flow pätkillä ja varsinkin, jos joutuu polkemaan on ilo pois.

    Niin märkää ja liukasta ei ole ikinä, että noiden pito kompensoisi jotenkin tuon olemattoman rullauksen lenkki ajossa kauramoottorilla.

    Täytyy koittaa nyt vielä pelkästään edessä jahka saa ne i30 vanteet takaisin kotiin ja Forekasteri taakse tuomaan rullausta.

    Sitten kaikki pikkukivet ja roina lentää kumien pyöriessä.
    Kerrotaan pieni ensipuraisu myös samoista renkaista. Itse laitoin omaan pyörään 2.6x29" Magic Maryn trailina eteen ja Big Bettyn Gravity rungossa taakse. Molempiin tuli insertit. Broidi laittoi samaan spessun levoon Butcherit sekä eteen että taakse T9 seoksella. Gravity rungolla tuli rengas eteen ja taa sillä hennommalla. Taakse tuli myös insertti. Kuskien painoissa ei mitään merkittävää eroa.
    Eilen tuli ajetua tuollainen totuttelu lenkki käden murtuman jälkeen. Kierrettiin Pyhäjärvi jostai tuli asfalttia ja pääasiassa joitain pyöräteitä yms noin 42km. Spessuista Blevo softa keräsi datat talteen.

    Schwalbella tuli tuollainen data ulos(pätkä oleellisimmista asiaoista poimittu tuohon). Toisella pyörällä ajettiin pari kilometria pidempään mutta se oleellinen tieto on tuossa boldattuna.
    BLEvo v3.9.6 Android
    - Battery consumed: 50% (240Wh)
    - Average consumption per KM: 8.67 Wh/km
    - Percentage of average assistance: 20.1%
    - Wh ride: 442.9Wh
    - Biker: 45.8% (202.9Wh)


    Ja tässä Butchereilla.
    BLEvo v3.9.6 Android
    - Ambient temperature ? : 13.0°C
    - Battery consumed: 54% (268Wh)
    - Average consumption per KM: 9.82 Wh/km
    - Percentage of average assistance: 20.2%
    - Wh ride: 499.3Wh
    - Biker: 46.3% (231.3Wh)
    - Battery: 53.7% (268Wh)
    - Battery: 54.2% (240Wh)

    Noista keskikulutuksista voikin laskea että toinen fillari haukkasi 13% enemmän energiaa samalla reitillä ja samalla vauhdilla. Mielenkiinnolla odotan sitä että päästään ajamaan metsässä joku lenkki pienemmillä paineilla että onko ero vielä samanlainen myös maastossa. Broidi myös totesi että oli ajellut jonkun ~40km lenkin poluilla ja akkua oli kulunut joku 10% enemmän kuin aikaisemmin.... Luomulla saattaa harata vastaan aikas lailla jos eron huomaa jo sähkölläkin...

    Sääs nähdä millaisen pidot nuo tarjoavat toisiinsa verrattuna...

    Ja joo, tuli huomattua että kiviä tuo tuntuu linkoavan. Takana ei kyllä viitsi sopivalla sepelillä ajella imussa...

  27. #3657
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti

    Tollaset T9 on aika sama mihin kiekkoihin veivaa alle, kun kumi itsessään rullaa, niin huonosti, että tappaa kevyen kiekon edut aika tehokkaasti.
    T9 Butcher on ensinnäkin suunniteltu eteen.
    Eliminator on T7/T9. Kuuluu sinne taakse.
    Aika vaikee kuvitella oikeasti pitävää mut rullaavaa kumia.
    Itse en edes harkitsisi T9 Butcheria taakse.

    Rullauksessa en ole huomannu mitään huonoa, sähkö vie.

    Muutenkin ollu aina itselle pito ja kestävyys etusijalla.
    Pierunkuoret ja Maxxikset ei sovi metsään. Kelveillä ok.

  28. #3658
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    ^^ oliko kiekot samat, ei jarrut laahannu jne? Mutjoo, onhan niitä eroja varmasti, itse en vaan kovin herkkä ja analyyttinen kuski ole. Sen kyllä huomaa jos vastatuulta tai pururadalla polkee jne. Mulla painavat kiekot, painavilla kumeilla insertteineen, ois kyllä hauska kokeila jotain kevyttä settiä ristiin.

  29. #3659
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    T9 Butcher on ensinnäkin suunniteltu eteen.
    Eliminator on T7/T9. Kuuluu sinne taakse.
    Aika vaikee kuvitella oikeasti pitävää mut rullaavaa kumia.
    Itse en edes harkitsisi T9 Butcheria taakse.

    Muutenkin ollu aina itselle pito ja kestävyys etusijalla.
    Pierunkuoret ja Maxxikset ei sovi metsään. Kelveillä ok.
    Olosuhde testi oliki Bucther taakse, niin kuin totesin. Toisaalta paljon ajetaan kumeja ristiin suunnittelusta huolimatta. Ihan OK kuvio taaksekkin tuossa Butcherissa.

    Hyvin on Maxxiset vieny ja paljon noita Tiirismaan SM enska reittejäkin hupi ajelussa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  30. #3660
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    ^Toi mainittu WTB Ranger on kyllä rengas jossa ominaisuudet on äärimmäisen hyvin tasapainossa rullauksen ja pidon suhteen.
    Tykkäsin tosi paljon.
    Kuluneet ois jemmassa mut ovat niin kapoiset ettei tohdi nykyjyrään enää laittaa.

    Muoks: onko tuosta muuten 29 2.6 olemassa mitään muuta kuin light-versioo? Järeänä versiona vois ottaa vaikka kokeiluun.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •