Itselläni se +20 reissua viimeisen 15v. aikana tuonne kaakkois-Aasian suuntaan. Mutta aina sen verran lyhyitä 8-15pv. Että siinä ajassa ei vielä täysin ehdi tottumaan ilmastoon.
Itselläni se +20 reissua viimeisen 15v. aikana tuonne kaakkois-Aasian suuntaan. Mutta aina sen verran lyhyitä 8-15pv. Että siinä ajassa ei vielä täysin ehdi tottumaan ilmastoon.
Kävin helteestä huolimatta yli 20km lenkin mutta ei kyllä löytynyt rastia sen varrelta vaikka joku idea olikin mistä etsiä.
Tuo ei isoa lenkkiä vaadi, aika keskustan lähettyviltä löytyy.
Tuosta Lahden jäähallin NIMESTÄ voisi kyseisen paikan keksiä...
Joo mä arvasinkin että jotain jäi huomaamatta, tosta vierestä kävin tsekkaamassa sen toisen paikan mutta tää ei sitten osunut silmään jostain syystä vaikka näköjään 50m päästä menin tuosta ohi![]()
Tosiaan melko lähellä tuli eilen käytyä enkä silti huomannut tuota Iskua:
![]()
Paavolan kentän kopin seinä. Kuvattuna tien toiselta puolen paremman yleiskuvan saamiseksi.
https://kartta.lahti.fi/ims/?layers=...%C3%A4ss%C3%A4
Uutena tälläinen paikka.
Vihjeenä että testaamassa uutta, eilennä asennettua keulaa ja renkaita, sora/hiekka-polkua sillan molemmin puolin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Silta joka ylittää vanhan Heinola tien (140) hiukka ennen takkulaa/pesäkalliota
Uudeksi ei yhtään mitään
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Se ei ole harrastus jos muut pitävät sitä täyspäisenä touhuna.
Tuo ”ei yhtään mitään” kyllä löytyisi, mutta just junalla matkalla Helsinkiin ja vasta huomennailla pääsee taas hakemaan. Toivottavasti ei siihen asti ole odottamassa...
Kivistönmäen Nesteen vieressä on nykyään tyhjä tontti
Sit tämmöinen
![]()
Kariniemenkadun puoleinen Pikku-Veskun parkkipaikka.
Ja tälläistä uutena:
Pesäkallion kesäteatteri Hepolammintiellä. https://kartta.lahti.fi/ims/?mid=56290 (Meinasin mennä vipuun, kun olin ottamassa kuvaa pääportilta ja tajusin, että näyttää erilaiselta kuin rastikuvassa. Oikea kohta löytyikin muutaman kymmenen metrin päästä.)
Uutta
![]()
Sepänniemen kenttä Ahtialassa
Uus
![]()
Nyt kyllä alkaa työt haittaamaan pahasti harrastusta, pitää aika pitkälti varmaan tehdä vain näitä yörasteja että pysyy hommassa mukana.
Tämä kohta löytyy Ahtialantien ja Oksakadun kulmasta.
Ja sitten tälläinen:
Vanha oli talo numero 39 Asikkalankadulla. https://kartta.lahti.fi/ims/?mid=56368
Olet tässä, mutta missä?
![]()
Lehtiojan palvelukeskus.
Lehtiojantie 2
https://kartta.lahti.fi/ims/?layers=...=Palvelukeskus
Ja sitten etsitään ”kasia”.
Santtu75 muokkasi tätä : 15.07.2021 at 11.42
Tuossa kuvatussa kohteessa ei ole sinänsä mitään erikoista, sattui vain silmiin paluumatkalla edelliseltä rastilta ja oli sopivasti näkyvillä. Ellei erikoiseksi laske sitä, että kyseessä on osa yhtä Lahden suurimmista asunto-osakeyhtiöistä asuntomäärästä laskien.
Mä tietäisin tän mutta helle ja siitä johtuvat huonot yöunet on pistäneet kropan niin koville ettei jaksa hakea![]()
Alkup kuvassa pimeää mutta oletan että kyseessä oli Ritaniemenkatu 8..
Tullaan sitten numeroissa alaspäin seuraavaksi
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Se ei ole harrastus jos muut pitävät sitä täyspäisenä touhuna.
Oli kyllä ison työn takana löytää paikka.
Tuli nämä Lahden isoimmat ”punatiillialueet” ajettua aika tarkkaan läpi (luonnollisesti huonolla menestyksellä) ja lopulta löytyi aika onnenkantamoisella.
Eli osa Sibeliustaloa, Ankkurikatu 7B
Ja uutta punatiilitaloa tämän päivän ajoreiteiltä, onko jäänyt kenellekkään mieleen?
Valitettavasti ei ole talonnumero 6 vaan 14
Mulla ois tosta parikin arkistokuvaa kun olen useammankin kerran rastiksi meinannutNyt onneksi jo viileämpää niin saattaisi jopa jossain välissä pystyä hakemaankin.
Kaninkolo Mestarinkatu 14
Uudessa ei liene mitään ihmeellistä, kunhan matkan varrelle osui ja sopii päivän teemaan
![]()
Svinhufvudinkatu 23
Nyt vaihtui teema:
Ihan uteliaisuudesta ja tutkimusmielessä kysyn, paljon sulla on kotona ollut sisälämpö ja etenkin yöllä? Ja mitä pidät sopivana sisälämpönä esim talvella?
Meillä laski viime yönä pitkästä aikaa sisälämpö alle 27, makuuhuoneessa oli aamulla 25 ja viime yön pystyi jo nukkumaan jollain tavalla.
Joo toi 20-25 vois olla ihan sopiva lämpötila liikkumiseen. Ainut vaan että viime viikkoina sitä on ollut ainoastaan aamuisin töihin ajaessa, silloinkaan ei ole pidempää lenkkiä jaksanut ajaa kun on ollut jalat niin väsyneet ja kipeät. Töissäkään kun ei ole ilmastointia (ja fyysinen työ) niin on joutunut olemaan vuorokaudesta yli 20h hellelukemissa, mulla ainakin alkoi jo tuntumaan kropassa todella pahasti tuo.
Vaihde 822 (toisesta suunnasta kuvattuna).
Urheilukeskukseen johtavalla pistoraiteella Veikko Kankkosen raitin vieressä.
https://kartta.lahti.fi/ims/?layers=...e=Vaihde%20822
Uusi (ei kauhean kaukana edellisestä)
Santtu75 muokkasi tätä : 17.07.2021 at 19.14
Sopenkorvenkatu 9:n takapihalla:
Seuraava kohde, toivottavasti näitä ei ole monessa paikassa:
![]()
HMK muokkasi tätä : 18.07.2021 at 09.58
-
Etelätiellä tässä.
Uus
![]()