Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
Mä olen edelleen "velkaa" Bike24lle vaikka väittivät että tilanne korjaantuu. Myönsivät oman virheensä, lähettäneet yhden kiekon ilman osoitetta. Lasku kuitenkin löysi tietoihini... sillälailla. No, mulla on nyt sähköposti jossa lukee että älä maksa, riittääkö tulevaisuudessa kun tulevat tuota karhuamaan 80% varmuudella, saa nähdä. Oli varmaan aikalailla tässä tilaukset tuolta.
Älä turhaan liikaa stressiä ota. Pahinta mitä voi tapahtua on, että vaivaavat vielä asialla jollain tavalla, mutta epätodennäköistä. Jos kerran eivät pysty osoittamaan, että ovat sinulle yhtä kiekkoa lähettäneet, niin eipä sinulla ole silloin mitään tekemistä asian kanssa. Etkä varmaan ole mitään "osoitteetonta" lähetystä ottanut vastaankaan, joten heillä se näyttötaakka tässä olisi, että olet jotain velkaa.

Minulle ei käynyt viesteistäsi selville, mutta onko alkuperäinen tilausvahvistuksesi oikein? Tuostakin saisi kättä pidempää, jos mitään vaateita esitettäisiin. Mää en myöskään tiedä, miten tuolta B24:stä voi ostaa velaksi. Itse maksan aina koko summan luottokortilla ja summa on tähän asti vastannut tilattua.